Telecom News - ב-Pitch Night נחשפו 9 מיזמים שפיתחו חניכות בתכנית ״יזמיות בקמפוס״

ב-Pitch Night נחשפו 9 מיזמים שפיתחו חניכות בתכנית ״יזמיות בקמפוס״

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> ב-Pitch Night נחשפו 9 מיזמים שפיתחו חניכות בתכנית ״יזמיות בקמפוס״
מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב ושנקר, וארגון "יזמיות" קיימו Pitch Night להצגת מיזמים שפיתחו חניכות בתכנית ״יזמיות בקמפוס״
מאת: מערכת Telecom News, 22.6.21, 13:28

המחזור השני של תכנית היזמות המשותפת חשף 9 מיזמים משני עולם, שפותחו ע"י 25 יזמיות.

יזמיות צילום יחצ יוסי צבקר

מרכז היזמות של אוניברסיטת ת"א ושנקר, בשיתוף ארגון יזמיות - הקהילה לקידום יזמות נשית, קיימו אירוע Pitch Night לסיום המחזור השני של התכנית הראשונה מסוגה לבניית מיזם. התכנית שילבה תיאוריה ופרקטיקה כדי לאפשר למשתתפות, סטודנטיות לתואר שני ודוקטורט, להתנסות בהקמת מיזם, בסביבה בטוחה ומעצימה, תוך ניצול המשאבים של אוניברסיטת תל אביב ושל קהילת יזמיות.

התכנית כללה לאורך כל התהליך ליווי אישי של מנטורית בכירה מהתעשייה, וליווי של צוות מרכז היזמות וארגון יזמיות. התכנית הובלה ע"י הילה אוביל-ברנר ונטלי וידל, מטעם ארגון יזמיות, ויאיר סאקוב ועידו דיאמנט, מטעם מרכז היזמות.

25 היזמיות, שהשתתפו בתכנית, חשפו את מיזמיהן בפני משתתפי האירוע ובפני חבר השופטות, שכלל את אלה אלקלעי, סמנכ"לית פיתוח עסקי, בית ההשקעות אי.בי.אי. בע"מ ויו"ר שדולת הנשים בישראל; עולא בכר, מייסדת ומנכ"לית חברת ייעוץ Grow-On ומנהלת עסקית ויזמית חברתית; עידית מועלם, שותפה בקרן הון הסיכון Pitango ומור אסיא, שותפה מייסדת ומנכ"לית שותפה ב-General Partner, iAngels ו-INgenuity.

המיזמים שהוצגו ב-Pitch Night:
TerraPack - המיזם מתמקד באריזות פלסטיק במטרה למצוא פתרון מתכלה לאריזות סמי קשיחות שלעולם לא יהפכו לפסולת.

emPowerD - פלטפורמת אימונים אישית המותאמת ע"י AI עבור אנשים המתמודדים עם פרקינסון.

FroGo  - מיזם המציע פתרון לעבודה בתנאי קיצון במעבדות בכל רחבי העולם, שזקוקות לאחסון דגימות ביולוגיות בטמפרטורות נמוכות במיוחד, ע"י פיתוח כפפות חדשניות וגמישות, שתהיינה בטיחותיות ונוחות.

Flora - מיזם המציע פתרון לנשים, שיש להן בעיה ברצפת האגן. זאת, ע"י מכשיר אימון (לא חודרני) המתחבר עם אלקטרודות בלוטות' בבטן תחתונה לאפליקציה ייעודית ובה משוב ביופידבק בזמן אמת המתאים למטופלת תרגילים מותאמים ומאפשר לה לדעת אם מתרגלת נכון ובכך מעלה את המוטיבציה.

Quad - מטרת המיזם היא לעצב עתיד חדש לחיים עירוניים ע"י marketplace של שטחים פרטיים פתוחים. הפלטפורמה מקשרת בין בעלי חצרות למשתמשים פוטנציאלים מהשכונה ובכך מאפשרת ניצול מיטבי של השטח.

RE:Appear - אפליקציה להשכרת בגדי ערב של המעצבות האהובות ביותר. כך, אפשר להראות שונה וטוב בכל אירוע וגם לחסוך כסף ולא לזהם יותר מידי את הסביבה.

DaniDin- פרויקט, שמטרתו לראות את ההורים, נועד לסייע למשפחות בני נוער וילדים עם הפרעות נפשיות. המטרה היא ליצור עולם בו אין הורה בלתי נראה.

FriendLY - במציאות בה נשים מתמודדות עם ניסיון ליצור איזון בין חיי המשפחה לבין ניהול הקריירה, לעיתים קרובות ההיבט החברתי נדחק לתחתית סדר העדיפויות ויוצר ירידה באיכות החיים החברתית. הפתרון הוא אפליקציה לניהול חיי החברה שלך.

Pia.Pua - טכנולוגיה המאפשרת למותגים להגיע לקהלים הייחודיים שלהם בזמן אמת, באופן אורגני ואמין ולדבר איתם בשפה שלהם. התוצאה היא הגעה מדויקת לקהלי יעד באופן אורגני.

צילום תמונה: יוסי צבקר
 
 
 



 
 
Bookmark and Share