Telecom News - ששי עידן מונה למנהל המוצר הראשי בחברת Locusview

ששי עידן מונה למנהל המוצר הראשי בחברת Locusview

דף הבית >> מינויים >> ששי עידן מונה למנהל המוצר הראשי בחברת Locusview
ששי עידן מונה למנהל המוצר הראשי בחברת Locusview
מאת: מערכת Telecom News   22.6.21, 14:48ששי עידן יחצ צילום פרטי

חברת Locusview, שמפתחת פלטפורמת תוכנה SaaS לניהול פרויקטי הקמת תשתיות רחבי היקף בתחומי האנרגיה, התקשורת והמים, הודיעה על מינויו של ששי עידן לתפקיד מנהל המוצר הראשי בחברה.

עידן מצטרף ל-Locusview לאחר 20 שנים ב-ClickSoftware ו-Salesforce, ומביא עמו ניסיון בתחום ניהול המשאבים במערכי שירות FSM-Field Service Management בחברת ClickSoftware, שם כיהן כמנהל האסטרטגיה הראשי בחברה. הוא הוביל את חזון המוצר, האסטרטגיה ומפת הדרכים לפני ש-ClickSoftware נרכשה ע"י Salesforce ב-1.4 מיליארד דולרים.

ששי עידן: "אני נרגש לצאת למסע חדש עם Locusview, שיצרה קטגוריה חדשה עבור חברות תשתית והיא ניהול בנייה דיגיטלית (Digital Construction Management). המטרה היא לסייע לחברות תשתית אנרגיה, תקשורת ומים לנהל ולייעל את תהליך הקמת התשתיות משלב התכנון, ביצוע הבניה על שלביה השונים ועד להגשה לרשויות".

שחר לוי, מייסד ומנכ"ל Locusview: "ששי מביא עמו ידע נרחב בתעשייה, יכולות ניהול וגישה הממוקדת בלקוחות, שהיא אחת מערכי המפתח של החברה. הניסיון, שהוא מביא מהעבודה במחלקות שונות ב-ClickSoftware/Salesforce, וההבנה, ששיתוף פעולה עם הלקוחות הוא קריטי להצלחת החברה, תתרום לצמיחה שלנו".

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share