Telecom News - MIA עוזרת קולית וירטואלית חדשה של אודיוקודס לרישום ותמלול פגישות בעסק

MIA עוזרת קולית וירטואלית חדשה של אודיוקודס לרישום ותמלול פגישות בעסק

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> MIA עוזרת קולית וירטואלית חדשה של אודיוקודס לרישום ותמלול פגישות בעסק
 MIA - עוזרת קולית וירטואלית חדשה מבית אודיוקודס לרישום ותמלול פגישות בעסק
מאת: מערכת Telecom News, 28.6.21, 15:50 גטר 
 
העוזרת הקולית מבוססת מערכת Teams עם זיהוי קולי מובנה, שמזהה מספר שפות, לרבות עברית. MIA יכולה להפעיל בקולו של הדובר (גם בעברית) כל יישום הקיים במערכת Office365. נפתח רישום לוויבינר, שייערך ב-6.7.21, על הפתרון החדשני לעולם הפגישות הארגוניות.
  
פגישות ארגוניות ועסקיות הן נכס אסטרטגי חשוב בכל ארגון, ומספקות לעובדים מרחב חשוב לשיתוף מידע ולחשיבה יצירתית על רעיונות חדשים. על אף שמרחב זה הוא אכן ייחודי, פגישות הן זמניות ומסתיימות די מהר.
 
היכולת האנושית לזכור את כל המידע ולוחות הזמנים (Deadlines - תאריכי יעד), תוך תשומת לב מלאה לפגישה עצמה ולנאמר בה, היא מאוד מוגבלת, ורוב המידע הולך לאיבוד, ברגע שהפגישה עצמה מסתיימת. סיכומים ידניים של ישיבות הם מוגבלים ביותר ולוקים בחסרונות רבים.
 
בדיוק למשבצת הזו נולדה מערכת Meeting Insights של אודיוקודס. מפרט מלא של המערכת הזו נמצא כאן וסרטון קצר אודות המערכת יש כאן.
 
Insights Meeting מבית אודיוקודס הוא פתרון ארגוני מתקדם, שתוכנן במיוחד עבור עולם הפגישות.
 
באמצעות מינוף מומחיות קול וניסיון בעולם הטלפוניה, ביחד עם טכנולוגיות Voice.AI מתקדמות, פגישות תהפוכנה שוב לאותו מרחב יצירתי ומרכזי - הלב של העשייה בארגון. כך, חברות תוכלנה לשמר את הנכס הארגוני החשוב ביותר - האנשים והרעיונות שלהם.
 
מהן היכולות הטכנולוגיות החדשות במערכת Meeting Insights חדשה?
היכולות הטכנולוגיות המרכזיות הן:

• עוזרת קולית מובנית לרישום אוטומטי של משימות, דדליין (Deadline), החלטות וסיכומים.
• תמלול מתקדם עם התאמה ותמיכה באוצר המילים הייחודי לארגון.
• יכולות חיפוש חדשניות בתוכן הפגישה, לפי מילות מפתח, דוברים ותוכן ויזואלי.
• כלים מובנים לעריכה ושיתוף ארגוני - לתכני הפגישה.
• הקלטת משתתפים בתוך החדר, וכאלה המצטרפים מרחוק באמצעות שיחת טלפון.
• התקנה מאובטחת עם אינטגרציה הדוקה ל"מיקרוסופט Teams".
 
המערכת כוללת יכולות של מעקב אחרי הדוברים, שירותי תמלול פרימיום מובנים עם קרוב ל-100% דיוק בתמלול, "עוזרת קולית" מובנית Mia (עוזרת קולית מבוססת מערכת Teams עם זיהוי קולי מובנה, שמזהה מספר שפות, לרבות עברית, אם כי היא הכי מדויקת כאשר מדברים אל המערכת הזו באנגלית).
 
כל זאת, במערכת המותאמת למגוון רחב של תרחישים, כולל תרחישי שימוש לשיתופי עבודה, הדרכות, גיוסים, מכירות ועוד.
 
המערכת משתלבת בכל מערכת קיימת הנמצאת כבר בעסק, כולל שילוב במערכות מתחרות, לרבות מערכות, שיש בהן "עוזרת קולית" מתחרה, למשל, מבית גוגל ומבית אפל.

מערכת MIA יכולה להפעיל בקולו של הדובר (גם בעברית) כל יישום הקיים במערכת Office365. השילוב של Meeting Insights ו-Mia בכל מערכות מיקרוסופט העסקיות הוא שקוף, הדוק ומלא.
 
גטר קום, מקבוצת גטר, מפיצת AudioCodes בישראל, תערוך ב-6.7.21 וובינר ראשון בעברית על הפתרון החדשני מביתAudioCodes , שתוכנן במיוחד עבור עולם הפגישות הארגוניות  - Meeting Insights הרשמה - כאן.
 
 



 
 
Bookmark and Share