Telecom News - האם יועז הנדל יודע שמזה זמן רב ישראל חסומה למשלוח דואר לעשרות מדינות?

האם יועז הנדל יודע שמזה זמן רב ישראל חסומה למשלוח דואר לעשרות מדינות?

דף הבית >> דואר ישראל וגמלאי הדואר >> האם יועז הנדל יודע שמזה זמן רב ישראל חסומה למשלוח דואר לעשרות מדינות?
האם יועז הנדל יודע שמזה זמן רב ישראל חסומה למשלוח דואר לעשרות מדינות?
מאת: מערכת Telecom News, 5.7.21, 13:53POST FREE

מתי יסתיים "מצור משלוח הדואר לחו"ל", שבו החלה חברת הדואר לפני חודשים, כאשר חדלה לשלוח דואר לעשרות מדינות בעולם? כעת חודש המשלוח רק לכמה מדינות בלבד. יש לבדוק שאכן מדובר במצב, שנכפה על חברת הדואר כתוצאה ממגפת הקורונה ולא משיקולי חסכון כספי לחברה.

חברת הדואר חידשה לאחרונה את משלוחי הדואר לכמה מדינות: אקוודור, מאוריטניה, פולינזיה הצרפתית, פרו, קרסאו והרפובליקה הדומיניקנית.

מדובר ב"טיפטוף" בלבד של משלוח דואר למספר מצומצם של מדינות, שהיו חסומות תקופה ארוכה.

האם חברת דואר ישראל החלה בימים אלה להסיר את "מצור משלוח הדואר לחו"ל", שבו החלה לפני חודשים, כאשר חדלה לשלוח דואר לעשרות מדינות בעולם?

קוראינו ודאי זוכרים, שבתחילת השנה פנינו בדחיפות לשר התקשורת דאז, בני גנץ ולצמרת משרד התקשורת ולחברת הדואר בשאלה האם חברת הדואר עדכנה את המשרד לגבי חריג ביותר זה של חסימת משלוח הדואר מישראל לעשרות מדינות, האם החסימה מחויבת המציאות ומה בכוונת המשרד לעשות?

מיותר לציין, שבזמנו לא התקבלה כל התייחסות ממשרד התקשורת, או מחברת הדואר, שהמשיכה מצידה במדיניות הפסקת משלוח דואר לעשרות מדינות.

במקביל ריכזנו, בזמנו, עבור קוראינו את רשימת עשרות המדינות, שלפי חברת הדואר, חסומות כבר כמה חודשים למשלוח דואר מישראל, כאשר לכדו את עינינו במיוחד מדינות כמו: ניו זילנד ואוסטרליה, שלגביהן פרסמה חברת הדואר, שמזה מעל לחצי שנה אמנם לא ניתן לשלוח למדינות אלה דואר אוויר, אך כן ניתן לשלוח אליהן דואר בשירותים יקרים יותר: אקו פוסט ו-EMS.

כאמור, בימים אלה החלה חברת הדואר לשלוח דואר למספר מצומצם של מדינות, שהיו חסומות למשך תקופה ארוכה.

האם שר התקשורת, יועז הנדל, יודע, שמזה חודשים ארוכים ישראל חסומה למשלוח דואר לעשרות מדינות? אם השר לא מודע לעובדה, שמזה חודשים ארוכים, ישראל חסומה, הרי כעת, כשהוא יודע, מצופה ממנו, שיבדוק בקפידה ובאופן פרטני את עשרות המדינות המדווחות ע"י חברת הדואר ככאלו החסומות למשלוח דואר. זאת, כדי לוודא, שאכן מדובר במצב, שנכפה על חברת הדואר כתוצאה ממגפת הקורונה ולא משיקולי חסכון כספי לחברה.

דואר
 
 
 



 
 
Bookmark and Share