Telecom News - פרטנר שוברת שיאי מהירות ומשיקה סיב פרטי לגלישה במהירות של עד 3 ג'יגה

פרטנר שוברת שיאי מהירות ומשיקה סיב פרטי לגלישה במהירות של עד 3 ג'יגה

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> פרטנר שוברת שיאי מהירות ומשיקה סיב פרטי לגלישה במהירות של עד 3 ג'יגה
פרטנר שוברת שיאי מהירות ומשיקה סיב פרטי לגלישה במהירות של עד 3 ג'יגה
מאת: מערכת Telecom News, 8.7.21, 11:16FIBER FREE
 
תשתית פרטנר פייבר ייחודית בכך, שפרטנר מיישמת טכנולוגיית P2P (Point-2-Point Gigabit Ethernet) בפרישה של תשתית הסיבים שלה, ומחברת סיב אופטי פרטי עד בית הלקוח.
 
פרטנר משיקה את הגלישה המהירה בישראל בתשתית הסיבים האופטיים 'פרטנר פייבר' עם מהירות הורדה של עד 3 ג'יגה. המהירות החדשה זמינה בכל מקום בו קיימת תשתית פרטנר פייבר.

מה זה Private Fiber (סיב פרטי)?
תשתית פרטנר פייבר ייחודית בכך, שפרטנר מיישמת טכנולוגיית P2P (Point-2-Point Gigabit Ethernet) בפרישה של תשתית הסיבים שלה, ומחברת סיב אופטי פרטי עד בית הלקוח. כך, לקוחות הסיבים של פרטנר נהנים מאיכות גלישה מרבית עם סיב פרטי, בלי לחלוק עומסים עם השכנים גם בשעות השיא.

'פרטנר פייבר' הושקה באוגוסט 2017, והיום תשתית הסיבים העצמאית של פרטנר מגיעה כבר ליותר מ-30% ממשקי הבית בישראל בעשרות ערים. לאחרונה, החלה פרטנר להרחיב את פרישת הסיבים האופטיים גם ליישובים המאופיינים בבנייה נמוכה של צמודי קרקע באמצעות הסכמים כוללים עם יישובים ומועצות.
 
 
מהירות הורדה / העלאה מקסימלית עלות חודשית לתשתית וספק התקנה
300Mb / 30Mb 90 ש"ח חינם
600Mb / 60Mb 100 ש"ח חינם
1Gb / 100Mb 120 ש"ח חינם
3Gb / 150Mb 259 ש"ח חינם
 
  • יש צורך בנתב תואם – ניתן לרכוש/להשכיר מפרטנר או להשתמש בציוד פרטי
  • מהירות הגלישה תלויה גם ביכולות ציוד הקצה (מחשב ניד או נייח, סמארטפון, טאבלט וכו').
תמיר אמר, המשנה למנכ"ל פרטנר ומנהל פעילות הסיבים: "פרטנר מקדמת את ישראל במדדים העולמיים לפרישת סיבים אופטיים. המרוויחים הגדולים הם צרכני התקשורת. תשתיות תקשורת מתקדמות מצמצמות פערים סוציו-אקונומיים וגיאוגרפיים ומניעות את הכלכלה, ולכן צריכות להיות נגישות לכולם. אנחנו פורשים בכל הארץ, ובכל מקום שנגיע אליו עם תשתית הסיבים, נפעל לאפשר לכל אחד ואחת לשדרג לפרייבט פייבר".

הערת המערכת: לא ידוע שלפרטנר יש ריישון לפריסת סיבים לבתים ורישיון לשידורי טלוויזיה על הסיבים. פירוט העבירות הכרוכות בפעילות בלתי חוקית זו יש כאן
 



 
 
Bookmark and Share