Telecom News - עודד קומאי מונה לסמנכ"ל חדשנות בחברת אבטחת המידע פורסקאוט

עודד קומאי מונה לסמנכ"ל חדשנות בחברת אבטחת המידע פורסקאוט

דף הבית >> מינויים >> עודד קומאי מונה לסמנכ"ל חדשנות בחברת אבטחת המידע פורסקאוט
עודד קומאי מונה לסמנכ"ל חדשנות בחברת אבטחת המידע פורסקאוט  
מאת: מערכת Telecom News, 13.7.21, 15:35עודד קומאי יחצ
 
פורסקאוט טכנולוגיות (Forescout Technologies, Inc), שעוסקת בתחום אבטחת ה-Enterprise of Things, הודיעה על מינויו של עודד קומאי, מייסד משותף של פורסקאוט ומנהל כללי, לתפקיד סמנכ"ל חדשנות בחברה. הוא ייכנס לתפקידו באופן מיידי וידווח ישירות למנכ"ל פורסקאוט וואל מוחמד.
 
במסגרת תפקידו הוא יהיה אחראי על פיתוח טכנולוגיות חדשות כדי להרחיב את יכולות הפלטפורמה של החברה, בהתאם לחזון, לאסטרטגיה ולתוכניות הצמיחה שלה.

הוא יסתכל אל מעבר לפלטפורמה הקיימת של החברה כדי לצפות את התפתחות עולם אבטחת המידע והאיומים בענפי הפעילות השונים החשופים לסיכונים.
 
עודד הוא ממייסדי פורסקאוט, בה כיהן במספר תפקידים, ובכלל זה סמנכ"ל מחקר וסמנכ"ל טכנולוגיות. בטרם הקים את פורסקאוט, הוא ניהל את קבוצת מערכות ההפעלה והתקשורת של אוניברסיטת תל אביב והיה מייסד משותף של TapGuard Technologies.

וואל מוחמד: "עודד היה בפורסקאוט ממש מן ההתחלה. יש לו יכולת מוכחת לצפות את אתגרי אבטחת המידע הקריטיים של המחר. חברות בהן המייסדים נותרים פעילים הן חזקות יותר. אנו ברי מזל, שעודד נכנס לתפקיד סמנכ"ל החדשנות בחברה כדי להמשיך לפתח את הפלטפורמה שלה".

ניק דודה, מהנדס אבטחה ראשי HubSpot: "אבטחת סייבר היא מסע ומה שחשוב הוא מי נמצא איתך במסע זה. בעוד שכה רבים חדשים בתחום זה, זו הרגשה מדהימה לעבוד עם מייסד כמו עודד קומאי, שמביא עימו מומחיות וניסיון רב שנים.


פרחים וברכות
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share