Telecom News - אבי חסון מונה למנכ"ל ארגון Start-Up Nation Central

אבי חסון מונה למנכ"ל ארגון Start-Up Nation Central

דף הבית >> מינויים >> אבי חסון מונה למנכ"ל ארגון Start-Up Nation Central
אבי חסון מונה למנכ"ל ארגון Start-Up Nation Central
מאת: מערכת Telecom News, 14.7.21, 18:25אבי חסון יחצ צילום ורד פרקש
 
Start-Up Nation Central, ארגון ללא מטרות רווח, שמקשר בין חברות בין-לאומיות, תאגידים, משקיעים וממשלות ברחבי העולם ובין אקוסיסטם החדשנות הטכנולוגית בישראל, הודיע היום על מינויו של אבי חסון למנכ"ל הבא. הוא ייכנס לתפקיד ב-1.9.21.
 
חסון הוא בעל ניסיון עשיר בתפקידי ניהול בכירים בעולם העסקי, הציבורי ובמגזר השלישי בישראל - כולם באוריינטציה טכנולוגית.
 
הוא היה המדען הראשי במשרד הכלכלה והתעשייה בשנים 2011-2017, יזם את הקמת רשות החדשנות והיה היו"ר המייסד שלה. הוא הוביל את השינוי האסטרטגי-ארגוני, שבעקבותיו הפכה לשכת המדען הראשי לרשות החדשנות כגוף סטטורי חדש.
 
לפני תפקידו בממשלה עסק חסון במשך כעשור בתפקידים בכירים בחברות טלקומוניקציה מובילות. הוא היה שותף בקרן "ג'מיני ישראל", אחת מקרנות הון הסיכון המובילות במדינה. הוא ניהל בה את ההשקעות בתחומי התקשורת, האחסון והאלקטרוניקה.
 
עם עזיבתו את רשות החדשנות הצטרף כשותף ל"אימרג'" - קרן הון סיכון לשלבי גיוס מוקדמים. חסון הוא חבר מועצת המנהלים של Tower Semiconductor
 
במקביל לפעילותו העסקית, כיום חסון חבר בוועד המנהל של המרכז הרפואי ע"ש שיבא-תל השומר ובוועד המנהל של עמותת SpaceIL, שהוקמה בכדי להנחית את החללית הישראלית הראשונה על הירח והמקדמת חינוך מדעי וטכנולוגי.
 
בנוסף, משמש חסון כחבר מועצת המנהלים בארגון Israel Tech Challenge, שמציע תוכניות הכשרה לטיפול במחסור בהון אנושי מיומן בתחום הטכנולוגיה והחדשנות הטכנולוגית בישראל.
 
חסון הוא בוגר תוכנית חמ"ן - תלפיות של צה"ל, ובשירותו הצבאי היה קצין מודיעין ביחידת העלית 8200. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ולימודי המזרח התיכון ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת ת"א.

בזכות הניסיון הזה יוכל חסון לקדם את המשימה העיקרית של הארגון: חיזוק מעמדה של ישראל והמשך מיצובה כמובילה עולמית בחדשנות טכנולוגית.
 
טרי קאסל, יו"ר דירקטוריון Start-Up Nation Central: "אנו גאים ומברכים על הצטרפותו של אבי חסון אלינו כדי להוביל את Start-Up Nation Central. לאבי קרוב ל-3 עשורים מחייו בתפקידי ניהול והנהגה בתחום החדשנות והטכנולוגיה בארץ. יש לו כישורים ייחודיים, שיאפשרו לו להוביל את עבודת הארגון ולהרחיב את השפעתה של החדשנות הישראלית למדינות נוספות באזורנו וגם לעולם כולו".
 
אבי חסון: "לא יכול להיות מועד טוב יותר להצטרף ל-Start-Up Nation Central מאשר עכשיו. האקוסיסטם הטכנולוגי בישראל בשלב של פוטנציאל חסר תקדים. התפקיד הזה הוא זכות גדולה בעיניי. אני מצפה לעבוד עם צוות Start-Up Nation Central כדי למנף את יכולות הארגון, את נסיונו ואת הפלטפורמה המקצועית שיצר".

צילום תמונה עליונה: ורד פרקש
 
 פרחים וברכות
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share