Telecom News - נפתח רישום לתפקיד החם בעולם ההייטק - הכשרת DevOps Pro ללא עלות

נפתח רישום לתפקיד החם בעולם ההייטק - הכשרת DevOps Pro ללא עלות

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> נפתח רישום לתפקיד החם בעולם ההייטק - הכשרת DevOps Pro ללא עלות
נפתח רישום לתפקיד החם בעולם ההייטק - הכשרת DevOps Pro ללא עלות
מאת: מערכת Telecom News, 25.7.21 ,13:10DEV FREE

מדובר בשיטת לימוד ייחודית של Infinity Labs R&D מבית מטריקס, שמביאה ב-4.5 חודשים לעבוד במשרתDevOps Expert . ההכשרה תתבסס על למידה חווייתית, בשילוב עם שיטות אימון וטכניקות ללמידה עצמית וחידוד של הבנה עמוקה של תהליכי הפיתוח עם התאמות לתחום.

בעקבות ההתפתחות המהירה בשוק ההייטק ובמקביל להטמעת מתודולוגיית פיתוח תוכנה מהירה (Agile) בחברות רבות, עלה הצורך בשחרור מהיר של גרסאות חדשות. אם בעבר תהליכי שחרור מוצר או גרסה לקחו זמן רב, בשנים האחרונות כבר ברור, שיש צורך להוציא גרסאות באופן הרבה יותר מהיר ויעיל ובעקבות כך התחדד הצורך בתפקיד מומחה ה-DevOps.

מגפת הקורונה, שהשאירה את כולם בבית, הגדילה משמעותית את הצורך במתן פתרונות מקוונים ומכך גם את הדרישה לאנשי DevOps מיומנים. תחום ה-DevOps מחבר למעשה בין עבודת הפיתוח לבין מחלקת התשתיות בארגון והמטרה המרכזית שלו היא לגרום לארגון להצליח לייצר גרסאות תוכנה בדוקות ויציבות בצורה מהירה ומאובטחת.

תפקיד ה-DevOps משלב עולמות ידע מתחומי הפיתוח, התשתיות, האוטומציה ואבטחת המידע, לצד שליטה במתודולוגיות פיתוח ויכולת הסתכלות רחבה על עבודת הארגון. איש ה-DevOps נמצא בקשר ישיר ורציף מול מחלקות וגורמים שונים בארגון, ועל כן עליו להיות גם שירותי ובעל יחסי אנוש מעולים.

Infinity Labs R&D מבית מטריקס, היא חברת מחקר ופיתוח המפעילה מאז 2014 מסלולי ההכשרה לתפקידים טכנולוגיים בהייטק. כגוף המכשיר מאות מפתחי תוכנה לחברות הייטק מידי שנה, היא תחל בהפעלת הכשרת DevOps Pro ללא עלות באוגוסט הקרוב.

הכשרת ה-DevOps Pro תועבר בשיטת ההכשרה הייחודית של החברה, שמבוססת על למידה חווייתית, בשילוב עם שיטות אימון וטכניקות ללמידה עצמית וחידוד של הבנה עמוקה של תהליכי הפיתוח עם התאמות לתחום.

כחלק מהשיטה, ההכשרה מורכבת מקבוצות לימוד קטנות ובליווי מנטור מקצועי, ותוכננה במיוחד כדי להקנות מיומנויות וכלים להבנת התשתיות ותהליכי הפיתוח, היכרות עם מערכות שונות, כלי תקשורת, סביבות ענן מובילות, עבודה עם מאגרי נתונים, מתודולוגיות פיתוח, ניהול גרסאות מוצר, סייבר, אוטומציה והפצת גרסאות. כל זאת, כדי לאפשר לבוגרים להתמודד עם מערכות שונות ולהציע פתרונות המתאימים לארגונים בהם ייקלטו בסיום ההכשרה.

הכשרת ה-DevOps Pro תועבר בהיקף של 4.5 חודשים של למידה אינטנסיבית (בהיקף של משרה מלאה) ומיועדת עבור אנשים בעלי גישה ריאלית וזיקה לעולם הטכנולוגי ומותנית בעמידה בתנאי הסף ובמעבר של תהליך המיון.סטיבן הררי יחצ צילום יובל חן

סטיבן הררי, (בתמונה משמאל, צילום יובל חן), מנכ"ל משותף ומייסדInfinity Labs R&D : "אנו ב-Infinity עובדים עם מאות חברות בתעשיית ההייטק הישראלית וערים לצורך הגובר באנשי DevOps מקצועיים, שמסוגלים לעבוד בסביבת עבודה מגוונת ולהניע תהליכים מורכבים. אנו שמחים להרחיב את היצע ההכשרות שלנו ומתגאים ליישם את מתודולוגיית הלימוד הייחודית שלנו, שכבר הוכיחה את עצמה עם מעל ל-1,500 בוגרים".  


פרטים נוספים, בדיקת התאמה וקישור להגשת קו"ח - כאן.

 
מטריקס
 
 



 
 
Bookmark and Share