Telecom News - פורסמו 21 הסטארטאפים שנבחרו להשתתף ב-3 תכניות Soft-Landing בטייוואן

פורסמו 21 הסטארטאפים שנבחרו להשתתף ב-3 תכניות Soft-Landing בטייוואן

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> פורסמו 21 הסטארטאפים שנבחרו להשתתף ב-3 תכניות Soft-Landing בטייוואן
פורסמו 21 הסטארטאפים שנבחרו להשתתף ב-3 תכניות Soft-Landing בטייוואן
מאת: מערכת Telecom News, 28.7.21, 15:27נציגי ושותפי התכניות בטייוואן. צילום: i2i
 
הסטארטאפים המשתתפים יאיצו את פעילותם בטייוואן. 6 סטארטאפים בתחומי אבטחת מידע, טלקום, בריאות דיגיטלית ותרופות, יעילות הייצור, AI וביג-דאטה כבר חתמו על הסכמים.
 
חברת i2i הטייוואנית, שהקימה ומנהלת אקו-סיסטם טכנולוגי התומך ומקשר בין בעלי עניין בתחום החדשנות בטייוואן, הודיעה על 21 חברות ישראליות, שנבחרו להשתתף השנה ב-3 תכניות ייעודיות להאצת הפעילות שלהן באקוסיסטם של טייוואן. כלכלת טייוואן, שמציגה נתוני צמיחה ל-2021 בקצב המהיר ביותר מזה עשור, מהווה שוק יעד משמעותי לסטארטאפים ישראליים עם דגש על תחומי הטכנולוגיה.
 
חברת i2i פועלת בישראל זו השנה השנייה עם תכנית החדשנות IP² LaunchPad שהושקה לראשונה ביוני 2020. לינק לרשימת 10 הסטארטאפים הישראליים השותפים בתכנית זו https://www.startupterrace.com/2021-team
 
כעת היא משיקה 2 תכניות נוספות עבור החברות הישראליות:
תכנית IP² Plus - תכנית המשך לבוגרות המחזור הראשון ולחברות ישראליות בוגרות שמעוניינות לחדור לשווקים חדשים. 5 הסטארטאפים הישראליים המשתתפים:

Innohale Therapeutics
Cellwize
Wormarvel
GoArc
Raymist
 
תכנית IP² Sustainability הפועלת בשת"פ עם סטארטאפ ניישן סנטרל ומתמקדת בתחומי הקיימות. 6 הסטארטאפים המשתתפים:

CropX
AgRobics
Bio Castle
Clairion
Lavie-Bio
Enzymit
 
3 התכניות פועלות במרכז החדשנות Startup Terrace, שנתמך ע"י מינהל החברות הקטנות והבינוניות של משרד הכלכלה בטייוואן.
 
התכניות מספקות לסטארטאפים הישראליים ממשק ייחודי לאקוסיסטם בטייוואן. הצוות של i2i בטייוואן משמש כזרוע המקומית עבורם ומקדם את החשיפה שלהם בפני האקוסיסטם המקומי. לצידו, צוות השותפים הבכירים בתכנית מלווה אותם ומעניק להם גישה ישירה לכל הגורמים העסקיים, הממשלתיים וכן משקיעים, בהתאם לצרכי פעילותם.
 
על השותפים נמנים בכירים ממשרד הכלכלה והמסחר בטיוואן, ארגון תעשיית ה-BIO, חברות ענק כמו אייסר, אדוואנטק, סיסקום, האוניברסיטה ללימודי רפואה בטייפה (TMU), רשת בתי חולים ואקסלרטור שואו-צ'ואן מדיקל, בית החולים צ'אנג גונג, ומשקיעים כמו China Development Financial, FORMED ועוד.
בנוסף, הסטארטאפים הישראליים מקבלים תמיכה ומימון להקמת מרכז פעילות מקומי. במקביל, הם זוכים לליווי עסקי ובין-תרבותי גם בישראל, ע"י רני שיפרון, מנכ"ל חברת הייעוץ הישראלית Healthier Globe, נציג חברת i2i ומנהל את התכניות בארץ.
 
תהליך בחירת הסטארטאפים, שהחל לפני כחצי שנה, כבר הניב לסטארטאפים המשתתפים 6 הסכמים להפצה ולניסויים קליניים. בין החברות שחתמו על הסכמי הפצה ניתן למצוא את:

חברת אונווגו (Onvego) המפתחת פלטפורמה ליישום פתרונות דיבור למכשירים ואפליקציות, שחתמה עם Syscom מפיצת מוצרי אבטחת המידע המובילה בטאיוואן;
 
חברת InCyber המתמקדת בתחום הסייבר סקיוריטי, שחתמה עם Lydsec המתמחה בשוק הארגוני;
 
חברת סלווייז (Cellwize) המפתחת פלטפורמת תוכנה לניהול אופטימלי של רשת סלולרית, שחתמה עם eFormula טכנולוגיות המתמחה בתעשיית הטלקום.
 
OutSense המתמחה בבריאות דיגיטלית, שחתמה על הסכם לניסוי קליני עם שו-צ'ואן מערכת הבריאות הגדולה בטייוואן;
 
חברת קאוליטיליין (Quality Line ) המספקת תוכנה לאנליזה לשיפור יעילות הייצור, שחתמה עם ;Mighty Net
 
חברת Fairtility המפתחת פתרונות בינה מלאכותית ובביג דאטה להגדלת היעילות של הפריה חוץ גופית, שחתמה על הסכם עם חברת התרופות NUWA Bio
 
אירוע ההכרזה על השקת התכניות וחתימה על ההסכמים התקיים אתמול באופן סימולטני בתל אביב ובטייפה ושודר און-ליין בהשתתפות של מנכ"ל מינהל החברות הקטנות והבינוניות (SMEA) של משרד הכלכלה בטיוואן הו צ'ין-צ'אנג, יו"ר i2i ד"ר גרי גונג, מנהל משרד הכלכלה והתרבות של ישראל בטיוואן עומר כספי, הנספח הכלכלי של ישראל בטיוואן צליל להב, הנספח הכלכלי של טיוואן בישראל סטנלי צ'ו-אן צ'נג, נציג משרד הכלכלה תומר שפילמן, מנכ"לית לשכת המסחר ישראל-אסיה לימור אורמן, ונציגי עשרות השותפים של התכנית בטיוואן ובישראל ונציגי הסטארטאפים בישראל.

 לפרטים נוספים על התוכנית  https://www.startupterrace.com/ip2launchpad

בתמונה למעלה: נציגי ושותפי התכניות בטייוואן. צילום: i2i
בתמונה למטה: נציגי הסטארטאפים, שנבחרו להשתתף בתכנית ונציגי השותפים של התכנית בישראל. צילום: נטי לוי

נציגי הסטארטאפים, שנבחרו להשתתף בתכנית ונציגי השות


 
 



 
 
Bookmark and Share