Telecom News - זיו קציר מונה למנהל תכנית התשתיות הלאומיות ל-AI ברשות החדשנות

זיו קציר מונה למנהל תכנית התשתיות הלאומיות ל-AI ברשות החדשנות

דף הבית >> מינויים >> זיו קציר מונה למנהל תכנית התשתיות הלאומיות ל-AI ברשות החדשנות
זיו קציר מונה למנהל תכנית התשתיות הלאומיות ל-AI ברשות החדשנות
מאת: מערכת Telecom News, 6.10.21, 17:56זיו קציר יחצ קרדיט וריאנט
 
רשות החדשנות הודיעה היום על מינויו של זיו קציר למנהל תכנית התשתיות הלאומיות לבינה מלאכותית ברשות החדשנות.

בתפקידו יהיה אחראי על תכלול וניהול התשתיות הלאומיות ל-AI בפורום תל"ם (תשתיות לאומיות למו"פ) - גוף משותף למגוון גורמים ממשלתיים, שמטרתו לקדם תכניות מחקר ופיתוח לשטחים מדעיים/טכנולוגיים ופרויקטים, באמצעות כינון תשתיות לאומיות למו"פ ושיתופי פעולה בין-ארגוניים, בין-משרדיים ובינלאומיים. מטרת פורום תל"ם היא תהליך של ייזום, תאום, בדיקה, הקצאת משאבים וקביעת אחריות הביצוע והבקרה לגבי הקמת והפעלת תשתיות לאומיות למחקר ולפיתוח.
 
קציר, 44, בילה את עיקר דרכו המקצועית בחברת ורינט, שם כיהן כ-15 שנים בשרשרת של תפקידי ניהול טכנולוגי והובלת יזמות. בתפקידו האחרון הוא כיהן כ-CTO של חטיבת ה-Cyber Intelligence, שלימים הונפקה בתור החברה העצמאית Cognyte.
 
בנוסף, בימים אלה הוא מסיים את לימודי הדוקטורט בתחום הבינה המלאכותית באוניברסיטת בן גוריון.
 
זיו קציר: "במידה רבה כלל העשייה במהלך דרכי המקצועית והאישית הובילה אותי לתפקיד הנוכחי ואני רואה בו הזדמנות גדולה להשפיע על האופן, שבו תתמודד המדינה עם ההזדמנויות והאיומים, שעולם הבינה המלאכותית מביא עמו. אני מביא איתי ניסיון רב בהובלה מטריציונית של תכניות מורכבות בארגונים גדולים מתוך מקום של חיבורים ובלא סמכות פורמאלית ומאמין, שהיכולת לקדם חזון משמעותי בתנאי אי וודאות קשורה באיזונים - איזון בין הטווח הקצר והארוך, הצרכים והיכולות, המסוכן והוודאי, הטכנולוגי והעסקי".
 
דרור בין, מנכ"ל רשות החדשנות: " מטרת תכנית התשתיות הלאומיות לבינה מלאכותית להתוות פתרון מערכתי הממוקד ב-4 תחומים: תשתיות, הון אנושי, רגולציה ונגישות לנתונים. אני סמוך ובטוח, שבהובלתו של זיו, תמשיך התוכנית לצעוד קדימה לעבר אתגרים חדשים".

קרדיט צילום תמונה עליונה: וריאנט.
פרחים וברכות
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share