Telecom News - עדו אהרוני הצטרף לוועדה המייעצת של FinSec Innovation Lab

עדו אהרוני הצטרף לוועדה המייעצת של FinSec Innovation Lab

דף הבית >> מינויים >> עדו אהרוני הצטרף לוועדה המייעצת של FinSec Innovation Lab
עדו אהרוני הצטרף לוועדה המייעצת של FinSec Innovation Lab
מאת: מערכת Telecom News, 6.10.21, 18:20עדו אהרוני יחצ קרדיט Julie F. Goodman
 
ה-FinSec Innovation Lab - מעבדת החדשנות לתחומי הסייבר והפינטק, הוקמה לאחרונה ע"י מאסטרקארד ו-ENEL X, לאחר זכייה במכרז, שערכה רשות החדשנות בשיתוף עם משרד האוצר, ה - CERT הפיננסי ומערך הסייבר הלאומי, צירפה את עדו אהרוני, מומחה ליחסים בינלאומיים ומיתוג מדינות מאוניברסיטת ניו יורק, לוועדה המייעצת של המעבדה.

אהרוני כיהן בתפקיד הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק במשך 6 שנים (2010-2016) ומילא שורה של תפקידים בארה״ב במשך למעלה מ-2 עשורים.

עדו אהרוני היה אחד מהתומכים המרכזיים של המעבדה מראשית דרכה. בין היתר, הוא משמש כמרצה ליחסים בינלאומיים באוניברסיטת ניו יורק ומכהן בחבר הנאמנים של אוניברסיטת תל אביב. הוא נחשב למומחה בעל שם בתחום מיתוג מדינות, מייסד התוכנית למיתוג ישראל, חבר בוועדה המייעצת של אפקו כלל-עולמי, שגריר תנועת מכבי העולמית, יו"ר קרן גשר לקולנוע רב-תרבותי (GMFF), חבר בוועדה המייעצת של בנק ההשקעות Value Base, יו"ר פורום צ'רני לדיפלומטיה חדשה והמייסד של חברת הייעוץ האסטרטגי Emerson Rigby Ltd.

אהרוני יהיה חבר בצוות המייעץ של המעבדה ויתרום מניסיונו הרחב ומקשריו הרבים עם גופים פיננסים ועסקיים בארץ ובחו"ל. הוא יסייע למעבדה באיתור סטארטאפים רלוונטיים ובייעוץ אסטרטגי. בנוסף, הוא יפעל לפיתוח שווקים חדשים וגיוס כספים עבור סטארטאפים, שיצטרפו למעבדה, שפועלים בתחום הסייבר והפינטק.

עדו אהרוני: ״לכבוד הוא לי להצטרף לצוות המקצועי, שילווה את פעילותה של מעבדה חשובה זו. אין לי ספק, שחדשנות בתחום הסייבר והפינטק תהווה את ראש החץ של החדשנות העולמית בשנים הקרובות״.

סידני גוטסמן, מנכ"ל המעבדה: "זוהי זכות גדולה שאדם בעל השפעה בינלאומית, כדוגמת עדו אהרוני, יצטרף למעבדה כיועץ".  

קרדיט צילום תמונה עליונה: Julie F. Goodman

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share