Telecom News - יובל קינן מונה למנכ"ל Yandex ישראל

יובל קינן מונה למנכ"ל Yandex ישראל

דף הבית >> מינויים >> יובל קינן מונה למנכ"ל Yandex ישראל
יובל קינן מונה למנכ"ל Yandex ישראל
מאת: מערכת Telecom News , 11.10.21, 11:53יובל קינן יחצ
      
חברת הטכנולוגיה Yandex, חברת טכנולוגיה הגדולה ביותר ברוסיה ובמזרח אירופה, שמפתחת מוצרים ושירותים חכמים המופעלים בעיקר ע"י למידת מכונה, רכבים אוטונומיים וטכנולוגיות מתקדמות בעולמות הפוד-טק, רייד-טק, שירותי ענן ואי-קומרס, הודיעה על מינויו של יובל קינן למנכ"ל Yandex ישראל.
 
החברה הבינלאומית החליטה להקים מרכז פעילות עצמאי ומינתה מנכ״ל מקומי, שיוביל את כל פעילויותיה בישראל. קינן יוביל את הקמת האתר המקומי, על כלל שירותי החברה, ועתיד לנהל את התרחבותה של Yandex בישראל עם כניסת שירותים חדשים עתידיים.
 
קינן, (46), שימש בתפקידו האחרון כמשנה למנכ"ל קבוצת פרטנר, והוא פרש מהחברה בחודש מאי האחרון, לאחר שלתפקיד מנכ"ל פרטנר מונה אבי צבי.

לפני שעבר לפרטנר הוא שימש 15 שנים בתפקידים שונים בקבוצת בזק, כמו מנהל מחלקת תקשורת נתונים בבזק בינלאומי וסמנכ"ל ההנדסה ומערכות המידע בחברה. 6 שנים מתוכן הוא כיהן בבזק כסמנכ"ל טכנולוגיות ורשת.

כ"כ, לפני שהצטרף לבזק, אחרי השחרור מהצבא, ב-1998, למד קינן מדעי המחשב באוניברסיטה הפתוחה ובו בזמן התחיל לעבוד כאיש תמיכה ב-DeltaThree, שם הוא התקדם לתפקידים בכירים בתחום הטכנולוגי (מנהל צוות בחברה ומנהל תחום).

עדכוןYandex רוכשת את חברת הקורקינטים החשמליים השיתופיים המובילה בישראל  - Wind. הרכישה כוללת את חומרת הקורקינטים החשמליים של Wind, את יכולות צוות המחקר והפיתוח שלה ואת התפעול בישראל. השירות והקורקינטים החשמליים של Wind יתווספו גם לכ-5,000 הקורקינטים החשמליים בצי של Yandex ברוסיה.

יובל קינן: ״רכישה זו ממצבת את החברה בישראל כשחקנית מובילה בתחום שירותי התחבורה החכמה ובתחום המסחר המהיר. מהלך זה יצור סינרגיה בין השירותים השונים, ויספק לצרכנים מענה לכלל שירותי התחבורה ו״המייל האחרון״ תחת "One-Stop-Shop״.
 
 

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share