Telecom News - מהם 10 הכלים לעבודה מהירה יותר בהפצת תכנים עסקיים ברשתות חברתיות?

מהם 10 הכלים לעבודה מהירה יותר בהפצת תכנים עסקיים ברשתות חברתיות?

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> מהם 10 הכלים לעבודה מהירה יותר בהפצת תכנים עסקיים ברשתות חברתיות?
מהם 10 הכלים העיקריים לעבודה מהירה יותר בהפצת תכנים עסקיים ברשתות חברתיות?
מאת: מיכאל פנחס, 18.11.21, 14:47מיכאל פנחס
 
יש כלי תוכנה, שמבצעים את עבודת הפצת התכנים באופן אוטומטי, תוכנות הכוללות התאמה אוטומטית לכל רשת חברתית. כך, בעלי העסק יוכלו להקדיש יותר זמן לניסוח ובניית התוכן השיווקי המופץ, כדי שיהיה יותר מתאים ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים, במקום לבזבז זמן יקר על ההפצה עצמה.
 
בעלי ומנהלי עסקים מקדמים את העסקים שלהם במגוון רחב של כלים, גם ברשתות חברתיות. בין היתר, הפצת המסרים, המבצעים השיווקיים והמודעות השיווקיות והתדמיתיות של העסק ברשתות חברתיות דורשת ממי שממונה על ההפצות הללו, להקים דפים עסקיים נפרדים ברשתות החברתיות הללו דוגמת: פייסבוק, לינקדאין, טוויטר, יוטיוב ועוד.
 
העניין נהיה מסובך כשיש רצון להפיץ את המסר בכלים החדשים (יחסית) של סירי של אפל, אמזון אלכסה, גוגל אסיסטנט, מיקרוסופט קורטנה, אינסטגרם, כשלכל פלטפורמה חברתית כזו יש מבנה אחר של הודעות ויכולות.
 
התוצאה היא הצורך בשליחת מסרים, שמותאמים לכל רשת חברתית בנפרד, לפי הפורמטים, התנאים והיכולות של כל רשת, בנפרד. זו עבודה ידנית די סיזיפית ולא יעילה. כ"כ, יש להתאים את המסרים לכל צינור הפצה, כולל למוקדי השירות והמכירות של העסק.
 
לכן, למשבצת הזו נכנסו כלים, כלי תוכנה, שמבטיחים לבצע את עבודת ההפצה הזו אוטומטית, תוכנה שכוללת התאמה אוטומטית לכל רשת חברתית. כך, בעלי העסק יוכלו להקדיש יותר זמן לניסוח ובניית התוכן השיווקי המופץ, כדי שיהיה יותר מתאים ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים, במקום לבזבז זמן יקר - על ההפצה עצמה.
 
כמעט כל הכלים הללו מוצעים בגישת ה-Freemium, דהיינו: ניתן להתנסות בהם לתקופה מסוימת או לכמות מסוימת של מסרים ורק אח"כ יש לבחור במסלול התשלום המתאים לעסק. מכאן שאפשר להתנסות ולראות מה הכלי המתאים לעסק (או לקבל ייעוץ חיצוני מי הכלי המתאים לצרכי העסק).
 
דוגמה לכמה כלים כאלו:
א. IFTTT - ר"ת: If This Then That. מערכת הכוללת אלפי משימות מוגדרות מראש, שאמורות להתאים לכל עסק, עם יכולת לבנות משימות בהתאמה אישית.
 
ב. Social Oomph. הכלי הזה חזק במחזור תכנים שוב ושוב. כך, תמיד המודעות וההודעות של העסק נראות חדשות ומתרעננות.
 
ג. DrumUp. כלי שחזק בארגון ותזמון תוכן לרשתות חברתיות.
 
ד. Zapier. כלי מאוד פופולרי המתאים למגוון רחב של רשתות חברתיות עם מגוון רחב של יכולות תזמון והפצה. הוא מסוגל לסנכרן בין 250 שירותים ואתרים עם אוטומציה מותאמת אישית לצרכים של כל עסק.
 
ה. Agora Pulse. מערכת, שחזקה ב-6 רשתות חברתיות עם ניטור מתמיד של התוצאות של ההפצה. מתאימה למי שזקוק להפצה רק ב-6 הרשתות החברתיות הבאות: Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram, Google ו- YouTube.
 
ו. Buffer. מערכת חזקה בתזמון פוסטים ומעקב אחרי הביצועים שלהם ברשתות החברתיות השונות.
 
ז. Hootsuite. מערכת די פופולרית להפצה אוטומטית ולתזמון הפצה לפי צרכי הלקוח והתנאים של כל רשת חברתית. היא כוללת כמה יכולות מבוקשת בכלי אחד: תזמון, פרסום המסר המותאם, ניטור תוצאות בזמן אמת, מציאת משפיענים, זיהוי מתלוננים, מטרידים ומניעת משברים בתדמית העסק.
 
ח. Marketo. מערכת המציעה כלים לאוטומציה, התאמה אישית ללקוח בזמן אמת, כלים לבניית תקציב, לוחות שנה לשיווק ועוד.
 
ט. Pardot. כלי, שהוא חלק ממערכת סיילספורס, מכוון להאצת תהליכי שיווק ומכירות באמצעות שיווק במייל, שיווק במדיה חברתית, יצירת וניהול לידים ועוד.
 
י. Unified Campaign של מיקרוסופט. מדובר במערכת חדשה של מיקרוסופט. החברה השיקה במאי 2021 כלי שמאפשר ניהול קמפיינים מרובה ערוצים בתשלום, הכל במקום אחד. המערכת מאפשרת למפרסמים לנהל את כל הקמפיינים שלהם, בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם ועוד, ממקום אחד. על המפרסמים לחבר את כתובת האתר שלהם אל המערכת ומשם הכלי החדש של החברה יסייע להם להקים קמפיין ע"י זיהוי אפשרויות, מיקוד ויצירת תוכן רלוונטי למודעה. הכלי יספק הצעות למילות מפתח והמפרסמים יוכלו ליצור ערכות נושא. החברה מציעה מיקוד על בסיס נושאים ויעדים רלוונטיים למפרסמים ואלה יוכלו לעדכן את המיקוד הגיאוגרפי ואת התקציבים מתוך הכלי. החברה מספקת מדדי ביצועים משוערים ותציע מודעות באופן אוטומטי. כך, שהמפרסמים יוכלו לבדוק ולערוך את המודעות המוצעות, או ליצור מודעות חדשות. מהחברה מציינת, כי שטכנולוגיית הבינה המלאכותית (AI) תנהל את מילות המפתח, הצעות המחיר, הליך האוטומציה של המודעות ואת ניהול התקציב. כל זאת, כדי למקסם את ביצועי המודעות. למפרסמים תהיה אפשרות להשהות ביטויים ומודעות, אך מרבית הקמפיינים יהיו אוטומטיים. השימוש בפלטפורמה החדשה לא כרוך בתשלום והמפרסמים ישלמו רק עבור הוצאות הפרסום שלהם. כלומר, לא יהיה תשלום לפלטפורמה או עמלה.

https://www.xn----9hcbbmdejomb6a2c8b8a.org.il/clou

"צרכנות נבונה" היא שם המשחק, כי בגלל התחרות הרחבה בשוק הזה, הכוח נמצא כיום בידי הלקוחות העסקיים.
 
לכן, הצורך בייעוץ מקצועי בלתי תלוי בספקים, הוא חיוני לבחירה בפתרון הנכון והמתאים לצרכי העסק.

מאת: מיכאל פנחס, מהנדס תקשורת, נובמבר 2021.
עדכון 10.7.22: להלן תגובתה של עו"ד (ורו"ח) אסתר קורן, ראש מחלקת חברות, מיזוגים ורכישות במשרד עורכי דין גרוס ושות' על עסקת טוויטר – אילון מאסק:
עו"ד (רו"ח) אסתר קורן, ראש המחלקה, ועו"ד משה גנות, שותף, מחלקת חברות, מיזוגים ורכישות במשרד עורכי דין גרוס ושות': "לעיתים, ובעיקר בשנים האחרונות על רקע הקורונה ומצב השווקים, אנו נתקלים במצב בו אחד הצדדים מבקש לצאת מעסקה שנחתמה על ידו על רקע בחינה מחודשת של העסקה.
כיון שטעות בכדאיות העסקה אינה מהווה סיבה קבילה לביטול, מנסה הצד המבקש לבטל את העסקה להטיל את "האשמה" על הצד השני.
הסיבה הרשמית שסופקה ע"י מאסק להודעת הביטול היא הפרת התחייבותה של טוויטר להעביר לו מידע וכן מצגים שגויים שנמסרו לו בדבר היקף המשתמשים הפעילים היומי והיקף החשבונות הכוזבים / ספאם. הוא יידרש להוכיח את טענותיו בביהמ"ש מול טענות טוויטר שלהערכתנו תילחם על קיום העסקה או על קבלת פיצוי הולם. הסכם הרכישה אמנם כולל סעיף פיצוי מוסכם של 1 מיליארד דולר כסעד יחיד (כפוף לחריגים בהסכם) אך לדעתנו טוויטר לא תסתפק בכך ולצד ניסיונה לאכוף את קיום העסקה היא תטען לחילופין שבמקרה של הפרה מכוונת של ההסכם יש לפצותה בגין סך הנזק שנגרם לה ולבעלי מניותיה בהפרש שבין שווי העסקה (54 דולר למניה) לשווי השוק הנוכחי (35 דולר למניה) וייתכן שגם בגין נזקים נוספים. ככל שמאסק הגיע למסקנה שהעסקה אינה כדאית או אפשרית עבורו על רקע ההתדרדרות בשווי מנית טוויטר מחד והירידה בשווי הונו האישי מאידך (שעיקרו הינו מניות טסלה ששווין נחתך בתקופה האחרונה) – ייתכן שהוא עושה החלטה נכונה בניסיונו לצאת כעת מהעסקה בתקווה לצמצם את נזקו הגם שעליו יהיה להביא בחשבון, בין היתר, גם נזקים שעשויים להיגרם עקב כך למוניטין שלו בעסקאות מעין אלה.
נותר לברר כיצד בתי המשפט בדלוואר יתייחסו לטענותיו כאשר נראה כי הוכחתן עשויה להוות בנסיבות העניין אתגר לא פשוט והאם בסופו של דבר הטענות "ייסגרו" בהסכם פשרה, כפי שקורה לא אחת".



 
 
Bookmark and Share