Telecom News - קנסות על בעלות הרישיון לשידורים רב ערוציים HOT ו-YES בעניין הצגת פרסים

קנסות על בעלות הרישיון לשידורים רב ערוציים HOT ו-YES בעניין הצגת פרסים

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> קנסות על בעלות הרישיון לשידורים רב ערוציים HOT ו-YES בעניין הצגת פרסים
קנסות על בעלות הרישיון לשידורים רב ערוציים HOT ו-YES בעניין הצגת פרסים
מאת: מערכת Telecom News, 31.10.21, 14:28ניר שוויקי, צילום יח"ץ הרשות השנייה
 
זאת, בשל הפרה של הוט ו-YES של כללי המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין.
    
יושב ראש המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין, ניר שוויקי, (בתמונה משמאל), החליט להטיל קנסות בסך 201,600 ₪ על בעלי הרישיונות לשידורים רב ערוציים (הוט ויס) בשל הפרת כללי המועצה בעניין הצגת פרסים וזאת במהלך שידורים שהתקיימו בערוץ הספורט.

תיאור האסדרה החלה:
בסעיף 4א(א)(2) לכללי התקשורת (בזק ושידורים)(בעל רישיון לשידורים), התשמ"ח-1987 נקבע, בנוגע להצגת פרס בשידור, שניתן לאזכר את המוצר או את השירות הניתן כפרס, ואת שם נותן הפרס, אך אסור לומר דברי שבח או כל תיאור איכותי/השוואתי בנוגע אליהם.

ממצאי פעולות הפיקוח:
במסגרת שידורי ערוץ ספורט 5, אותרה הצגת פרסים בהם נאמרו ביטויים כגון "טובה מהמתחרים", "הנמכרת בישראל", "הטובה בעולם" ועוד, שלא ניתן לראותם אלא כהפרה ברורה של האסדרה החלה.

נימוקים לעניין העיצום הכספי:
מאחר שבשידורי ערוץ ספורט 5 בהוט וביס אותרה הפרה ברורה של הכללים בנוגע לאופן הצגת פרסים, החליט יו"ר המועצה, לאחר שניתנה זכות טיעון ולאחר בחינת המענה שהוגש, על הטלת קנסות בסכום כולל של 201,600 ש"ח.

יו"ר (יושב ראש) המועצה הדגיש בהחלטתו, שהיא נעשית מתוך מבט קדימה כך, שהעניין לא ישנה ובשידורי ערוץ הספורט בהוט וביס תהא עמידה מלאה בהוראות כללי התקשורת בעניין שידור פרסים ובכלל.

MONEY FREE



 
 
Bookmark and Share