Telecom News - ערן חרותי ויוסי שושני מונו לסגני נשיא VLSI R&D ו-Product R&D במארוול

ערן חרותי ויוסי שושני מונו לסגני נשיא VLSI R&D ו-Product R&D במארוול

דף הבית >> מינויים >> ערן חרותי ויוסי שושני מונו לסגני נשיא VLSI R&D ו-Product R&D במארוול
ערן חרותי מונה לסגן נשיא VLSI R&D ויוסי שושני לסגן נשיא Product R&D במארוול ישראל
מאת: מערכת Telecom News, 1.11.21, 13:23ערן חרותי יחצ
 
מארוול, שעוסקת בתעשיית השבבים בתחומי תקשורת, אחסון ומחשוב, הודיעה על סבב מינויים חדש בחברה: ערן חרותי קודם לסגן נשיא VLSI R&D, ויוסי שושני קודם לסגן נשיא Product R&D  בחטיבת המתגים במארוול.
 
ערן חרותי, (בתמונה משמאל), (45), החל לעבוד במארוול לפני כ-21 שנה בהיותו סטודנט בשנה הרביעית ללימודיו. בתפקידו האחרון הוא כיהן בתפקיד Corporate PMO, במטה החברה בארה"ב.
 
ערן הוא בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל ומדעי המחשב ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל-אביב.

 
יוסי שושני, (בתמונה משמאל), (48), החל לעבוד במארוול לפני כ-4 שנים. בתפקידו האחרון כיהן בתפקיד דירקטור בכיר להנדסה - Product R&D בחטיבת המתגים במארוול, שאחראית למוצרי התוכנה והחומרה של החטיבה. בעבר, עבד באינטל כמנהל תוכניות הנדסה ותפקידי פיתוח וניהול VLSI, וכן בחברת נאומג'יק בתפקיד פיתוח VLSI.יוסי שושני יחצ
 
יוסי הוא בעל תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל-אביב.
 
גיא אזרד, מנכ"ל מארוול ישראל: "אני מברך את יוסי ואת ערן ומאחל להם הצלחה לרגל תפקידם החדש. אני בטוח, שהם יתרמו להמשך התפתחותה של מארוול, בזכות הידע, הניסיון והיכולות שהם צברו".
 
ערן חרותי: "מארוול היא חברה המקדמת שקיפות, שיתוף עובדים בתמונה הגדולה ומעבר בין דיסציפלינות שונות. בנוסף, היא מציעה תרבות ארגונית ייחודית, שנתנה לי את מענה הטוב ביותר בהתפתחות המקצועית שלי עם תחושת סיפוק וכיף אדירה".
 
יוסי שושני: "אני מודה לגיא אזרד ולהנהלת מארוול על הבעת האמון בי ובקבוצה. אני שמח וגאה לעבוד בארגון צומח עם אנשים מוכשרים, שמציב ומשיג סטנדרטים גבוהים בתעשייה".

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share