Telecom News - בזק בינלאומי השיקה את נתב +FIBER התומך בטכנולוגיית סיבים אופטיים

בזק בינלאומי השיקה את נתב +FIBER התומך בטכנולוגיית סיבים אופטיים

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> בזק בינלאומי השיקה את נתב +FIBER התומך בטכנולוגיית סיבים אופטיים
בזק בינלאומי השיקה את נתב +FIBER התומך בטכנולוגיית סיבים אופטיים
מאת: מערכת Telecom News, 15.11.21, 11:28פייבר פלוס בזק
 
זאת, על תשתית סיבים אופטיים של בזק.
 
בזק בינלאומי השיקה היום  את נתב FIBER+ המתקדם ביותר שלה, שתומך בטכנולוגיית סיבים אופטיים (בטכנולוגיות GPON 2.5G/1.25G) ובמהירויות גבוהות במיוחד.
 
בדומה לנתבים הביתיים החדשים, גם נתב זה תומך בטכנולוגיית רשת אלחוטית אחודה המאפשרת הצגת רשת אחת בבית הלקוח בעוד המכשירים המחוברים לרשת, יכולים לעבור באופן אוטומטי בין התדרים השונים של ה-WiFi להבטחת ביצועים אופטימליים. טכנולוגיה זו מאפשרת שידור רציף וחלק של ה-WiFi  בטווח הקליטה של הנתב.
 
החיבור לנתב יאפשר למשתמשים חוויית גלישה אחידה רציפה, צפייה אופטימלית בסטרימינג ובטכנולוגיית שידור 4K, חווית גיימינג משופרת ע"י הורדת משך השיהוי ואפשרות לחיבור של עד 128 מכשירים בו זמנית.
 
החיבור לנתב החדש יסייע ללקוחות החברה להנות מהדור הבא של הכבל התת ימי שבבעלותה שמותאם לגלישה על גבי תשתית של סיבים אופטיים ומאפשר גלישה חלקה וללא הפרעות על גבי רשת אופטית עצמאית מקצה לקצה, ללא מגבלת תעבורה. הדבר מתאפשר לאחר שהחברה השלימה פרויקט רחב היקף של הכפלת קיבולת התעבורה בכבל התת ימי שבבעלותה ל- 25 טרה, מיזם, שממצב אותה כספק התקשורת בעל קיבולת התעבורה הגדולה ביותר בישראל ובעל השרידות הגבוהה ביותר.
 
עלות הנתב- 3 חודשים ראשונים ללא עלות, מהחודש הרביעי 19.90 ₪ לחודש. ניתן לחבר את הנתב באופן עצמאי, לקוחות המעוניינים יוכלו להזמין טכנאי בזק בינלאומי לחיבור לסיבים ללא עלות נוספת (בתקופת המבצע, לאחר התקנת תשתית).

עדכון 22.3.22: פורסם כאן ב-ICE (כותרת בלבד): "הנדל קיפל את בזק: משרד התקשורת דחה את הבקשה.
משרד התקשורת דחה את בקשת בזק למשוך את מנויי האינטרנט מבזק בינלאומי כשבועיים בלבד לפני שהרפורמה באינטרנט תצא לפועל. לדברי משרד התקשורת, המהלך היה עלול להוביל לפגיעה בתחרות."

עדכון 8.5.22: גד פרץ מ"גלובס" פרסם כאן (כותרת בלבד): "בתוך חודש: 80 אלף לקוחות עברו לאינטרנט האחוד של בזק.
הוט תצטרף בחודש הבא לרפורמת האינטרנט שאיחדה את התשלום לספק ולתשתית, והערכות בשוק הן שמספר המצטרפים יחצה את מיליון הלקוחות • רוב המצטרפים לבזק הגיעו מהחברה הבת בזק בינלאומי, שהיא ספקית האינטרנט הגדולה ביותר בשוק."



 
 
Bookmark and Share