Telecom News - סיסקו השיקה קורסי אבטחת סייבר ואבטחת ענן לבעלי עסקים ולכל אחד - בחינם

סיסקו השיקה קורסי אבטחת סייבר ואבטחת ענן לבעלי עסקים ולכל אחד - בחינם

דף הבית >> בקהילה >> תרומה לקהילה >> סיסקו השיקה קורסי אבטחת סייבר ואבטחת ענן לבעלי עסקים ולכל אחד - בחינם
סיסקו השיקה קורסי אבטחת סייבר ואבטח תענן לבעלי עסקים ולכל אחד- בחינם
מאת: מערכת Telecom News, 17.11.21, 10:35CYBER FREE

זאת, בעקבות תקיפות הסייבר כנגד עסקים ישראליים בתקופה האחרונה. מדובר ב-2 קורסים באבטחת סייבר ואבטחת ענן עבור בעלי עסקים ולמעשה עבור כל אחד שירצה.
 
הקורסים יתקיימו כחלק מתוכנית האקדמיה של סיסקו, המציעה קורסים והכשרות שונות, רובן ללא עלות כשירות חברתי לציבור, בתחומים טכנולוגיים שונים, ביניהם גם תחום הסייבר ואבטחת המידע.

קורס - Cloud Security 1.0: מיועד ללימוד עצמי ומוערך ב-35 שעות.
מיועד בעיקר לאנשים, שיש להם רקע טכנולוגי כלשהו, בעל עסק או עובד בעסק, שיקבל את האחריות לאבטחת המידע בחברה. הקורס אינו מחייב ידע קודם והוא כולל הכשרה בתחומים אלה:
  • 6 modules
  • 20+ videos
  • 10 interactive activities
  • 37 quizzes
  •  1 final exam
 
הקורס מלמד את יסודות המחשוב בענן, הבנה מעמיקה של מלוא היכולות של מחשוב ענן, אבטחת מידע בענן, אבטחת תשתית עבור מחשוב ענן וניהול אבטחה וסיכונים בענן.

הקורס מלווה במפגש בוובקס עם מרצה מוביל בתחום ועם שיראל אמון, מנהל תחום אבטחת מידע מחברת סיסקו. הנרשמים לקורס יכולים לקבל תמיכה טכנית המיועדת לעזור למי שנתקל בבעיות במהלך הקורס, לשאלות והתייעצות עם המרצה.

הקורס מכין לקראת ההסמכה הבינלאומית ( CCSK) מבחן חיצוני שהוא אינו של חברת סיסקו. השתתפות בקורס מעניקה 20% הנחה על עלות המבחן למי שסיים את הקורס בהצלחה וענה על המשוב סיום קורס.
 
קורס מבוא לאבטחת סייבר: קורס בן 15 שעות, מיועד ללימוד עצמי (מתורגם וזמין ב-19 שפות שונות).
מיועד לכולם  - נושא הסייבר רלוונטי היום לכל אחד, מהאנשים הפרטיים דרך חברות, תאגידים, עמותות, ממשלות ועסקים קטנים. הקורס מסביר את הסכנות הקיימות היום התחום, טרנדים וסוגי התקפות, חשיבות הגנת המידע , חשיבות הסיסמה ועוד.
 
האקדמיה לתקשורת של סיסקו היא פלטפורמה און-ליין חינמית המכילה קורסים טכנולוגיים המיועדים לתת חשיפה, נגישות, כלים והסמכות בתחומים שונים. בפלטפורמה 2 סוגי קורסים:
  1. קורסי העשרה: קורסים הניתנים ללימוד עצמי/פרונטלי/משולב, חלקם מתורגמים לשפות שונות - כ-19 שפות , בסופם ניתן לקבל תעודת סיום או תג דיגיטלי. דוגמאות לקורסים כאלה: מבוא לאבטחת סייבר, Cyber Essentials, מבוא לאינטרנט של הדברים (IOT), פיתון, Linux, Networking essentials, C, C++ ועוד.
  2. קורסי הסמכה: קורסים, שניתן לעשות רק בגופים מוכרים עם מרצים מוסמכים ושבסיומם מקבלים תעודת סיום מוכרת בתעשייה ואפשרות לקבלת שובר הנחה למבחן הסמכה בינללאומי - CCNA (ניהול רשתות), ITE (טכנאות מחשבים), CCNA Cyber Ops  (לתפקידי SOC), DEVNET.
 
פרטים נוספים על האקדמיה והקורסים ניתן למצוא באתר: www.netacad.comאורן שגיא יחצ צילום ניב קנטור

אורן שגיא, (בתמונה משמאל, צילום: ניב קנטור), מנכ"ל סיסקו: "כאשר עסקים רבים נמצאים בחשש וסיכון מפני תקיפות סייבר עוינות, אני קורא לבעלי העסקים הקטנים להירשם לקורס וללמוד על הדרכים להגן על לקוחותיהם והעסקים שלהם במרחב הדיגיטלי. אנו מכירים בחשיבות הגדולה שיש בתודעת אבטחת מידע פנים ארגונית,  ולכן, קיבלנו החלטה להשיק בישראל 2 קורסים בסיסיים באבטחת סייבר ואבטחת ענן עבור בעלי עסקים ולמעשה עבור כל אחד שירצה".



 
 
Bookmark and Share