Telecom News - מחקר: מה % סגני נשיא/מנמ"רים המתקשים להילחם במתקפות עקב מורכבותם?

מחקר: מה % סגני נשיא/מנמ"רים המתקשים להילחם במתקפות עקב מורכבותם?

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> אבטחה וסייבר >> מחקר: מה % סגני נשיא/מנמ"רים המתקשים להילחם במתקפות עקב מורכבותם?
מחקר: מה שיעור סגני הנשיא/מנמ"רים המתקשים להילחם במתקפות סייבר עקב המורכבות של עולם הסייבר?
מאת: מערכת Telecom News, 17.11.21, 16:42CYBER FREE
 
המחקר העריך תגובות של 500 מומחי IT בחברות/עסקים עם 50 עובדים או יותר, ומכסה מגמות חדשות בכוח העבודה עקב הקורונה, כיצד השינויים הללו השפיעו על אבטחת הסייבר ועל מקצועני ה-IT. מה שיעור החברות ששילמו כופר? מה שיעור אלו שחוו אירוע אבטחת סייבר משמעותי? מה היו עלויות ההבראה של הקורבנות? 
 
Perimetyer 81 הישראלית, שמפשטת את אבטחת הסייבר ואת הגישה לרשת מאובטחת עבור כוח העבודה ההיברידי באמצעות הפיכת טכנולוגיות אבטחת רשת מיושנות, מורכבות ומבוססות חומרה לפלטפורמה יחידה, קלה לשימוש ומבוססת ענן, פרסמה דו"ח שנתי אודות מצב אבטחת הסייבר, The Decentralized Workplace & The Cyber Complexity Trap.
 
המחקר העריך תגובות של 500 מומחי IT בחברות עם 50 עובדים או יותר בארה"ב. הוא מכסה מגמות חדשות בכוח העבודה עקב הקורונה, כיצד השינויים הללו השפיעו על אבטחת הסייבר ועל מקצועני ה-IT.
 
המחקר מגלה ,ש-71% מסגני הנשיא והמנמ"רים מאמינים, שהמספר הגבוה של כלי אבטחת סייבר בהם משתמשים בארגון משפיע לרעה על היכולת שלו לזהות ולמנוע איומים.
 
ממצאים נוספים מהדו"ח כוללים:
 
50% מהחברות עם יותר מ-1,000 עובדים משתמשות ב-20 או יותר כלי ופתרונות אבטחת סייבר,
 
64% מדווחים, שהם חוו אירוע אבטחת סייבר משמעותי ב-2020-2021, כולל תוכנות כופר או דיוג,
 
34% מהחברות שמו את אבטחת הסייבר בראש סדר העדיפויות עקב סיקור חדשותי של אירועי סייבר,
 
59% הודו, ששילמו כופר לגנבי סייבר,
 
ל-47% מהקורבנות של התקפות סייבר היו עלויות הבראה שנעו בין 100,000 למיליון דולרים.

עמית ברקת, מנכ"ל Perimeter 81: "עבודה היברידית ומרחוק היא בהחלט כאן כדי להישאר. במספר מדהים של 87% מהחברות המגיבות יהיו עובדים היברידיים גם לאחר הקורונה - ויותר ממחציתם יעבדו מרחוק 3 עד 4ימים בשבוע. זו התפתחות דרמטית המגדילה לצמיתות את גודל משטח ההתקפה של הרשת, ודורשת מאנשי IT לחפש במהירות פתרונות ארוכי טווח".
 
שגיא גידלי, מנהל תהליכים ראשי ב-Perimeter 81: "ככל שהתקפות הסייבר מתפתחות, ספקים רבים ניסו לפתור את הבעיה הזו, שמשתנה ללא הרף, עם עוד פתרונות ועוד גדרות. זה הוביל למציאות הכואבת והמורכבת בה נמצא המנמ"ר הממוצע. הוא נאלץ לנהל עשרות פתרונות אבטחת סייבר, מה שפוגע ביכולת שלו לאבטח ולהגן על הרשתות של הארגון. אנו קוראים לבעיה הזו 'מלכודת מורכבות הסייבר'.
 
המסר הברור מהעוסקים והמנהלים ב-IT הוא שהמורכבות היא מחסלת הרשתות הארגוניות של ימינו, וזו הסיבה, שראוי להשתמש בפלטפורמה, שתפשט תהליכים ותציע חלון עם מבט יחיד לניהול יומיומי, רשת ואבטחת סייבר".
 
להלן עותק חינם של דו"ח מצב אבטחת הסייבר השנתי  מקום העבודה המבוזר ומלכודת מורכבות הסייבר.
 



 
 
Bookmark and Share