Telecom News - אבטחת מידע וסייבר - איך תוכלו להשתלב בענף הכי חם בשוק?

אבטחת מידע וסייבר - איך תוכלו להשתלב בענף הכי חם בשוק?

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> אבטחת מידע וסייבר - איך תוכלו להשתלב בענף הכי חם בשוק?
אבטחת מידע וסייבר - איך תוכלו להשתלב בענף הכי חם בשוק?
מאת: מערכת Telecom News, 6.12.21, 17:52PEOPLE PIXABAY

יש גם תפקידי פיתוח שמטרתם להתעסק בכל הארכיטקטורה של התוכנה, כשדגש נרחב ניתן לנושא של אבטחת מידע.

מי שעוקב אחרי מהדורות החדשות בטלוויזיה, אתרי אקטואליה באינטרנט ובאופן כללי אחרי מה שקורה בעולם ובארץ יודע, שאחד התחומים הבולטים ביותר בשנים האחרונות, שזוכה לחשיפה עצומה ויש רבים הסבורים, שזה "הדבר הבא" במובנים רבים, הוא כל מה שקשור לאבטחת מידע ולתחום הסייבר.

אבטחת מידע וסייבר הפכה להיות דבר משמעותי מאוד בעולם ההייטק והתוכנה וכמובן בשוק העבודה, בזכות העובדה, שכמעט כל היבט בחיים, כך או אחרת, מושפע ממחשבים, אינטרנט ומתבצע ברשתות באופן כזה או אחר.

זה נכון ברמה הלאומית מבחינת תשתיות, אמצעים צבאיים, שירותים ועוד, זה נכון ברמה העסקית מבחינת נתוני מידע, פיתוחים, סודות תעשייתיים וזה גם נכון מבחינה אישית, פרטית. הרי כל אחד מחזיק מחשב בבית ועליו יש תמונות, סרטונים ותכנים אחרים.

התחום של אבטחת מידע וסייבר מתייחס לכל ההיבטים של הגנה על המערכות והחומרים המאוחסנים בהם, יכולת למנוע פרצות, וכן היכולת לאתר איומים מבעוד מועד. אלה יכולים להיות איומים מדינתיים, איומים מצד ארגונים, גופים ובתי עסק וכן של גורמים פרטיים, החל מאנשים המנסים להרוויח מזה כסף וכלה באנשים, שעושים את זה בשביל ההנאה.

איך זה משפיע על שוק העבודה
באופן טבעי, מאחר שיש השפעה ניכרת לכל הנושא של אבטחת מידע וסייבר על חיינו, אזי יש לו גם השפעה ניכרת על שוק העבודה.

חברות רבות קמו כדי לעסוק בתחום ואחרות, שעוסקות בתחומים של פיתוח תוכנות לצרכים שונים, החלו לעסוק גם בפיתוח אמצעים לצורך אבטחה והגנה על מידע.
מעבר לכך, אנו יכולים לראות גם תפקידים כגון full stack developer, שמטרתם להתעסק בכל הארכיטקטורה של התוכנה, מכל זווית אפשרית, כשדגש נרחב ניתן לנושא של אבטחת מידע.

היום אי אפשר לדמיין תוכנות או אמצעים אחרים, שיוצאים למכירה בשוק, שאינם מתייחסים באופן ספציפי לכל מה שקשור להיבט של אבטחת מידע, בין אם זה מצד מי שרוכש את התוכנה ובין אם זה מצד המשתמשים עצמם (בין אם אלה בעלי התוכנה ובין אם מדובר בלקוחות חיצוניים האמורים להשתמש בה).

כיצד מוצאים עבודה בתחום אבטחת מידע?
כפי שאנו יכולים להניח, מאחר שמדובר על תחום רחב המתפתח כל הזמן והוא נחשב לאחד התחומים הבולטים כיום בעולם ההייטק, אזי אפשר למצוא ביקוש רב לעובדים בענף זה. אולם, כדי למצוא משרה צריך לדעת איפה וכיצד לחפש.

לשם כך אפשר למצוא:
חברות השמה העוסקות בעולם ההייטק, שמספקות מגוון רחב של אפשרויות למציאת משרות,
לוחות ספציפיים עבור עולם ההייטק,
פורומים ברשתות החברתיות השונות וקבוצות העוסקות הן בתחום ההייטק והן בתחום של אבטחת מידע,
נטוורקינג בקרב עוסקים בתחום, שיכולים לעזור לצורך מציאת משרות שונות בתחום.
 
 
 



 
 
Bookmark and Share