Telecom News - אירועי שעת הקוד בישראל יתקיימו בבתי הספר שבוע שלם החל מ-12.12.21

אירועי שעת הקוד בישראל יתקיימו בבתי הספר שבוע שלם החל מ-12.12.21

דף הבית >> בקהילה >> תרומה לקהילה >> אירועי שעת הקוד בישראל יתקיימו בבתי הספר שבוע שלם החל מ-12.12.21
אירועי שעת הקוד בישראל יתקיימו בבתי הספר שבוע שלם החל מ-12.12.21
מאת: מערכת Telecom News, 6.12.21, 18:45שעת קוד
 
האירועים יתקיימו כחלק מפרויקט עולמי, במסגרתו מאות אלפי תלמידים/ות יצטרפו למיליוני תלמידים מהעולם וייחשפו לשעה אחת של תכנות וכתיבת קוד. הנושא שיעמוד במרכז הפעילות הוא חיבורים בין קוד ומדעי המחשב לבין מגוון המקצועות הנלמדים בבית הספר.
 
שעת הקוד (Hour of Code) היא יוזמה עולמית של Code.org, ארגון ללא מטרות רווח, שמקדם את המסר, שכל ילד וילדה יכולים ללמוד לתכנת וליצור באמצעות טכנולוגיה. מאז הושק הארגון בארה"ב ב-2013, השתתפו באירועי שעת הקוד מעל 100 מיליון ילדים מ-180 מדינות.
 
השנה שעת הקוד תתקיים בסימן חיבורים בין מדעי המחשב למגוון תחומים ומקצועות, חיבורים, שיכולים להתחיל כבר במערכת השעות בבית הספר. לא כולם צריכים להיות מתכנתים או מתכנתות, אבל היכולת להיות יוצרים ולא רק משתמשים בטכנולוגיה היא חשובה גם למי שירצו לעסוק בחקלאות, רפואה, משפטים, אדריכלות או מוזיקה.
 
חברת Wix, שמובילה את יוזמת שעת הקוד בישראל, השיקה גם השנה עיצוב חדש לאתר שעת הקוד ישראל המרכז פעילויות ומשחקים ללימוד תכנות באישור ופיקוח משרד החינוך.
 
באמצעות הפעילויות והמדריך המפורט למארגני אירועים שבאתר, אנשי חינוך והורים מכל רחבי הארץ יכולים לארגן בקלות אירועי שעת קוד בחטיבת הביניים או בבית הספר היסודי, בכיתת אמנות או בכיתת מתמטיקה, בתנועת הנוער או בחוג במתנ"ס.
 
לקראת שבוע הפעילות, צפויות לעלות לאתר פעילויות חדשות המשלבות בין מדעי המחשב לאנגלית, איכות סביבה ומקצועות נוספים הנלמדים בבית הספר.
 
ניר זוהר, נשיא Wix: "קוד וטכנולוגיה נמצאים היום בכל מקום - מפיתוח חיסונים ותרופות דרך חקר החלל ועד יצירות מופת קולנועיות. היכולת לכתוב קוד וליצור באמצעות טכנולוגיה רלוונטית כיום לכל תחום מקצועי והיא מאפשרת לפתור בעיות, לזרז תהליכים ולהשפיע על חייהם של מיליוני אנשים.
 
לכל הילדים, מכל מקום בארץ, ללא קשר לרקע ממנו הם באים, צריכה להיות אפשרות ללמוד מדעי המחשב בבית ספר, לצד מגוון מקצועות החובה הנלמדים כיום. ישראל מובילה באופן תדיר במדדי חדשנות עולמיים וראוי שכל ילד וילדה יזכו להזדמנות שווה להיות חלק מההייטק ניישן בעתיד״.

סרטון על שעת הקוד 2021 - כאן.
 
 
 



 
 
Bookmark and Share