Telecom News - גילי ברודנו מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש CPO ב-BioCatch

גילי ברודנו מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש CPO ב-BioCatch

דף הבית >> מינויים >> גילי ברודנו מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש CPO ב-BioCatch
גילי ברודנו מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש CPO ב-BioCatch
מאת: מערכת Telecom News, 9.12.21, 10:15גילי ברודנו יחצ צילום אסנת רום

חברת BioCatch, חברה ישראלית בינלאומית בתחום הביומטריקה ההתנהגותית, (Behavioral Biometrics) המגינה על משתמשים מפני הונאות ברשת באמצעות ניתוח התנהגותם הדיגיטלית מההיבט הפיזי והקוגניטיבי, כדי להגן עליהם ועל המידע שלהם מפני הונאות וגניבות זהות, הודיעה על מינוי גילי ברודנו לסמנכ"לית משאבי אנוש - CPO) (Chief People Officer

ברודנו, בעלת ניסיון בניהול משאבי אנוש בארגונים גלובאליים, מצטרפת להנהלה הבכירה של ביוקאץ'. היא תהיה אחראית על כלל היבטי ההון האנושי בחברה, לרבות ניהול ופיתוח הטאלנט בארגון. 

ברודנו מצטרפת לביוקאץ' לאחר שכיהנה כסמנכ"לית משאבי אנוש של ארגוני מכירות ושירותים גלובאליים ב-SAP בה עבדה כ-5 שנים, ובה גם הובילה את חטיבות משאבי האנוש של EMEA South.  

קודם לכן, עבדה במשך כעשור בחברת טבע כסמנכ"לית משאבי אנוש של חטיבות המו״פ הגלובלי וכסמנכ"לית אפקטיביות ארגונית ומיזוגים ורכישות.
ברודנו היא בעלת תואר שני במנהל עסקים מ-Paris School of Business ותואר ראשון במדעי ההתנהגות מהמכללה למנהל.
 
גילי ברודנו: "אני שמחה לקחת עלי את המשך פיתוח ובניית צוותי המנהיגות והמשאב האנושי המקצועי בביוקאץ', עם צוות עובדים הפועל מטריטוריות שונות ברחבי העולם. מטרתי לטפח תרבות המעודדת חדשנות, תשוקה לעשייה וגיוון, כדי לסייע לעובדים להגיע להישגים אישיים ומקצועיים, במקביל למתן שירות טוב ללקוחות ושותפים".

גדי מזור, מנכ"ל BioCatch: "אני בטוח, שניסיונה והישגיה של גילי ברודנו ישמשו אותנו במשימות גיוס ושימור עובדים מקצוענים, בחיזוק התרבות הארגונית שלנו ושיתוף הפעולה חוצה ארגון בין הצוותים בטריטוריות השונות בהן פעילה החברה".

צילום תמונה עליונה: אסנת רום

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share