Telecom News - חברת IBC קיבלה רישיון לפרוס סיבים ביהודה ושומרון

חברת IBC קיבלה רישיון לפרוס סיבים ביהודה ושומרון

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> חברת IBC קיבלה רישיון לפרוס סיבים ביהודה ושומרון
חברתIBC  קיבלה רישיון לפרוס סיבים ביהודה ושומרון
מאת: מערכת Telecom News, 19.12.21, 19:15

החברה מצטרפת לחברות נוספות, שכבר פורסות, ובכך יוכלו כלל תושבי אזור יהודה ושומרון ליהנות מאינטרנט מהיר ואיכותי יותר.

בפגישה שהתקיימה היום עם מנכ"לית משרד התקשורת לירן אבישר בן חורין, אמיר לוי מנכ"ל IBC אנלימיטד ואנשי החברה העניקו שר התקשורת יועז הנדל וראש המנהל האזרחי תא"ל פארס עטילה, רישיון לחברה לפרוס סיבים ביהודה ושומרון.
 
החברה מצטרפת לחברות נוספות, שכבר פורסות, ובכך יוכלו כלל תושבי אזור יהודה ושומרון ליהנות מאינטרנט מהיר ואיכותי יותר. צעד זה נעשה בעבודה משותפת של קמ״ט תקשורת במנהל האזרחי ומשרד התקשורת אשר פועלים יחדיו לשדרוג מרקם החיים של תושבי יהודה ושומרון.

יועז הנדל: "הענקת רישיון לIBC לפרוס סיבים לתושבי יו"ש זה סימן לנורמליות. מהפכת הסיבים מגיעה לכל מקום בארץ ואנו מתעקשים, שתגיע גם לאיו"ש. שנים הרישיונות דילגו על איו״ש. יש לנו עוד כמה פקקים לפתוח בשוק התקשורת, אנו נבצע ואני משוכנע שהמינהל יהיה שותף".

 
תת-אלוף פארס עטילה: ״אני מברך ונרגש על הענקת הרישיון ביהודה ושומרון לחברת התקשורת הישראלית IBC. צעד זה הינו צעד אחד מיני רבים אותם הוביל המנהל האזרחי בשנים האחרונות במטרה לקדם ולפתח את תשתיות האינטרנט באזור יהודה ושומרון, ובכך לשפר ולשדרג את מרקם החיים של תושבי האזור. אנו נמשיך בעבודה המסורה והחשובה שלנו, ונמשיך לפעול למען כלל תושבי יהודה ושומרון.״
 
אמיר לוי, מנכ"ל IBC אנלימיטד: "חברת IBC אנלימיטד גאה להביא את בשורת התחרות גם ליהודה ושומרון. בחודש האחרון התחלנו בפריסה מואצת בדימונה ובקרית שמונה ועכשיו יוכלו להצטרף למהפכה באופן מיידי גם תושבי הר אדר ובהמשך תושבים רבים מאזורים נוספים".

עדכון 2.1.22: רפי קאהן מ"כלכליסט" פרסם כאן (כותרת בלבד): "פרטנר תשתמש בתשתית הסיבים האופטיים של IBC באזורים ללא פריסה.
התשתית של IBC מבוססת על זו של חברת חשמל. פרטנר דיווחה כי התשתית העצמאית שפרסה מגיעה לכ-700 אלף משקי בית, ועתה עם ההסכם עם IBC היא תוסיף 730 אלף."
 



 
 
Bookmark and Share