Telecom News - תעשיית הסייבר הישראלית 2021: גידול פי 3 בגיוסים לשיא של 8.8 מיליארד $

תעשיית הסייבר הישראלית 2021: גידול פי 3 בגיוסים לשיא של 8.8 מיליארד $

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> אבטחה וסייבר >> תעשיית הסייבר הישראלית 2021: גידול פי 3 בגיוסים לשיא של 8.8 מיליארד $
תעשיית הסייבר הישראלית 2021: גידול פי 3 בגיוסים לשיא של 8.8 מיליארד דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 20.1.22, 13:12הצלחה

מערך הסייבר הלאומי: ב-2021 המשיכה תעשיית הגנת הסייבר הישראלית במגמת צמיחה וקבעה שיאים חדשים בכל התחומים.

נתונים, שאסף ועיבד מערך הסייבר הלאומי מראים, שבהשוואה לשנה שעברה, סכומי הגיוסים של תעשיית הגנת הסייבר בישראל גדלו פי 3 והגיעו למספר שיא של כ-8.8 מיליארד דולרים. שיאים נוספים נרשמו בסך הייצוא הכולל בסייבר ובכמות החברות הישראליות שנכנסו השנה למועדון חדי הקרן - חברות השוות יותר ממיליארד דולרים.  

תעשיית הסייבר הישראלית ביצעה יותר מ-130 עסקאות שונות בהן גויס, כאמור, סכום כולל של 8.8 מיליארד דולרים - פי 3 ביחס לשנה שעברה. בנוסף, הונפקו השנה 4 חברות סייבר ישראליות ו-11 חברות ישראליות נוספו למועדון חדי הקרן היוקרתי בתחום הסייבר - חברות השוות למעלה ממיליארד דולרים.

על פי הנתונים, אחת מכל 3 חברות המוגדרות חד קרן בתחום הסייבר בעולם היא חברה ישראלית.

נתוני המערך מראים, שבשנה האחרונה ההשקעה בישראל ביחס לעולם נמצאת במגמת עלייה: השנה התאפיינה ביותר מ-40 עסקאות רכש של חברות ישראליות בעלות מוערכת של יותר מ- 3.5 מיליארד דולרים.

כ"כ, סך ההשקעות בסייבר תוצרת ישראל הגיעו השנה לכדי 40% מההשקעות בעולם.

בנוסף על כך, על פי ניתוח של מכון הייצוא, סך הייצוא הכולל בסייבר, עמד בשנה האחרונה על 11 מיליארד דולרים.

רועי ירום, ראש מרכז התעצמות במערך הסייבר הלאומי: "תעשיית הסייבר סיימה שנה מדהימה נוספת בה היא מדגימה, שהיא לא רק מנוע ראשון במעלה של צמיחה כלכלית בישראל אלא גם עמוד תווך של אקוסיסטם חדשנות הסייבר העולמי".

מערך הסייבר הלאומי
 
 



 
 
Bookmark and Share