Telecom News - נפתח רישום למחזור 3 בתכנית הבינ"ל של האיחוד האירופי עבור סטארטאפים

נפתח רישום למחזור 3 בתכנית הבינ"ל של האיחוד האירופי עבור סטארטאפים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> נפתח רישום למחזור 3 בתכנית הבינ"ל של האיחוד האירופי עבור סטארטאפים
נפתח רישום למחזור 3 בתכנית הבינ"ל של האיחוד האירופי עבור סטארטאפים ישראלים
מאת: מערכת Telecom News, 7.3.22, 14:34STARTUP FREE

ההרשמה לתכנית Calling2Scale של EIT Hub Israel, השלוחה הישראלית של מכון החדשנות והטכנולוגיה של האיחוד האירופי, נפתחה להרשמה בתחומי בריאות, אנרגיה מתחדשת, ואקלים - פלסטיק ותחליפי דלק.
 
על רקע הצטרפותה של ישראל לתכנית למימון המחקר והחדשנות "הורייזון אירופה" של האיחוד האירופי במסגרתו תשקיע המדינה כ-8.5 מיליארד ₪ על פני 7 שנים, פתחה היום EIT Hub Israel, השלוחה הישראלית של מכון החדשנות והטכנולוגיה של האיחוד האירופי, את הרישום למחזור השלישי של תכנית פוסט ההאצה הבינלאומית Calling2Scale.

EIT Hub Israel יוצרת סינרגיה בין קהילות החדשנות של EIT לבין האקוסיסטם הישראלי כדי לתמוך בצמיחה של סטארטאפים ולהגדיל את מספר הפרויקטים ושיתופי הפעולה בין האיחוד האירופי לישראל. ההאב הישראלי הוא חלק מפרויקט שיתוף פעולה בינלאומי הכולל האבים מקבילים באקוסיסטמים מובילים בעולם - סיליקון ואלי ואנגליה.

התכנית, שתיפתח בשיתוף חברת האנרגיה "דוראל אנרגיה" בתחום האנרגיה המתחדשת, ''אלפריה'' ספקית אנרגיה בצפון איטליה, חברת מכשור הרפואי "אינטג'ר" האמריקאית, Imed - ההאב של המרכז הרפואי "איכילוב" וקבוצת האנרגיה "בזן", מיועדת לסטארטאפים ישראליים ואירופאיים בתחומי בריאות, אנרגיה מתחדשת ואקלים - פלסטיק ותחליפי דלק.

התכנית, שהסטארטאפים בוגרי 2 המחזורים הראשונים שלה גייסו 5.7 מיליון יורו תוך כדי ואחרי התכנית, מיועדת לסטארטאפים בשלבי פוסט אקסלרציה עם מוצר עובד. התכנית, לה ניתן להגיש מועמדות מהיום - כאן, ובמהלך חודשי מרץ-אפריל, מתמקדת בתהליך הצמיחה של סטארטאפים בשלים לחדירה לשווקים חדשים, ומציעה תמיכה מלאה בצעדים השונים, שעליהם לעשות לקראת השוק הגלובלי.

 16 הסטארטאפים, שייבחרו להשתתף בתכנית, ייהנו מלמידת עמיתים המשלבת יזמיות ויזמים מישראל ומאירופה, שחולקים את אותם האתגרים והקשיים ויעבדו יחד על גיבוש רעיונות ומציאת פתרונות.

בנוסף, יצוותו לחברות המשתתפות בתכנית מנטורים מנוסים מהתעשייה, שהתאמתם תיעשה לפי המסלולים השונים בהם החברות פועלות. תהליך המנטורינג יתמקד בתחומים המקצועיים של פיתוח עסקי, מכירות, התאמות לעולם שאחרי הקורונה, מנהיגות, מיסוי, ייעוץ משפטי ועוד. בנוסף ייהנו הסטארטאפים המשתתפים ממאגר מנטורים מגוון של מומחים ישראלים ואירופיים ומשיווק נרחב מערוצים של EIT וקהילת החדשנות של EIT.

התכנית צפויה להימשך 3 חודשים  ולהתקיים על פני 8 מפגשים במגוון נושאים: כניסה לשווקים חדשים, ברנדינג, IP, רגולציה, שיווק ומכירות ועוד. בנוסף, מציעה התכנית סדנאות מקצועיות לבחירה ובהן פסיכולוגיית סטארטאפים, סטורי-טלינג, הגשת מענקים לאיחוד האירופי, רגולציה אירופית, ישראלית ואמריקנית ועוד.
התכנית תחל בחודש אפריל הקרוב והמפגשים יתקיימו בפורמט היברידי המשלב מפגשים פרונטאליים ומקוונים. עם סיומה של התכנית בחודש יולי, יתקיים אירוע Demo Day בהשתתפות שחקני מפתח באקוסיסטם הישראלי, קרנות, מנכ"לים ומשקיעים.

לתכנית Calling2Scale, שהתקיימה ב-2020 הגישו מועמדות כ-150 סטארטאפים, מתוכם התקבלו לתכנית 14 חברות. בין החברות, שהשתתפו בתכנית במהלך השנתיים האחרונות, ישנם סיפורי הצלחה משמעותיים לאור החיבורים, שנוצרו בה. ביניהם: חברת uFraction מתחום הביו-טק, שגייסה 2.5 מיליון יורו לאחר התכנית וחברת Patchi בתחום הבריאות הדיגיטלית, שגייסה 1.7 מיליון יורו ונרכשה ע"י חברת Alira Health. בנוסף, גייסה כספים חברת degree6 מתחום ה-ML Technology שקיבלה השקעה מקרן ההון-סיכון ההולנדית Unknown Group באמצעות חיבור, שנוצר בתכנית.
 



 
 
Bookmark and Share