Telecom News - קריאה למפתחים לפתח פתרונות בקוד פתוח למאבק עם שינויי האקלים

קריאה למפתחים לפתח פתרונות בקוד פתוח למאבק עם שינויי האקלים

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> קריאה למפתחים לפתח פתרונות בקוד פתוח למאבק עם שינויי האקלים
קריאה למפתחים לפתח פתרונות בקוד פתוח למאבק עם שינויי האקלים
מאת: מערכת Telecom News, 1.5.22, 13:31DEVELOPER FREE

מדובר בקריאה למנף טכנולוגיות מתקדמות ולהמציא פתרונות קוד פתוח כדי להתמודד עם הבעיות החשובות של העולם בעזרת מחשוב ענן ובינה מלאכותית. ההצעה הנבחרת תזכה את הצוות המפתח בפרס בסך 200 אלף דולרים ותמיכה בהטמעת הפתרונות.
 
ארגון David Clark Cause, חברת IBM, מועצת האו"ם לזכויות אדם, קרן לינוקס ושורה של חברות טכנולוגיה מובילות השיקו את יוזמת Call for Code ל-2022 - קריאה למפתחים ברחבי העולם לפתח פתרונות חדשניים בקוד פתוח למאבק בשינוי האקלים.

יוזמת Call for Code היא הגדולה מסוגה הפונה לקהילת המפתחים העולמים. היוזמה, שמתקיימת זה 5 שנים ברציפות, גיבשה סביבה קהילה המונה כחצי מיליון מפתחים, סטודנטים ופותרי בעיות ב-180 מדינות, שנענו לקריאה למנף טכנולוגיות מתקדמות ולהמציא פתרונות קוד פתוח כדי להתמודד עם הבעיות החשובות של העולם בעזרת מחשוב ענן ובינה מלאכותית.

המפתחים מוזמנים להתגבש בצוותים, לזהות את הבעיה שהם רוצים לפתור ולהגיש עד 31.10.22 הצעות לפתרונות טכנולוגיים מבוססי ענן ובינה מלאכותית למשבר האקלים. ההצעות תיבחנה ע"י חבר שופטים וההצעה הנבחרת תזכה את הצוות המפתח בפרס בסך 200 אלף דולרים ותמיכה בהטמעת הפתרונות משותפי IBM Ecosystem.

בתהליך הפיתוח יוכלו חברי הצוות להשתתף באירועי ה-Challenger Accelerator כדי לאפשר למארגני היוזמה לעקוב אחר הפרויקטים שלהם, לקבל תמיכה וסיוע ממומחים לנושא, לגשת לחומרים בלעדיים לבניית מיומנויות ולהשתמש בערכות כלים בלעדיות, ממשקי API ומערכי נתונים של The Weather Company ושותפות IBM.

Call for Code נבחרה גם כפלטפורמת החדשנות המועדפת של ברית האקלים הגלובלית "Right Here, Right Now" - אחת משותפויות האקלים הציבוריות/פרטיות הגדולות בעולם. הברית ושותפתה העולמית, מועצת זכויות האדם של האו"ם, פועלות להעצמת פתרונות בנושא שינויי האקלים והתייחסות לנושא כאל משבר זכויות אדם בשל השפעתו הבלתי מידתית על נשים, מיעוטים וקהילות עניות ושוליות.

פתרונות כאלה יכולים לכלול דרכים חדשות לשיפור ייצור, צריכה וניהול של משאבים בני קיימא, צמצום יצירת זיהום והגנה על המגוון הביולוגי כדי ליצור עתיד ירוק יותר, אמצעים לשיפור היכולת למדוד, לנתח או לנקוט בפעולה נחרצת על פליטת פחמן; שיכלול השקיפות והמעקב אחר שרשרת האספקה ​​כדי לעורר מודעות לנושאי הקיימות וכלים להפחתת הביקוש לחומרים היוצרים את טביעת הרגל הגדולה ביותר לפסולת.
 
מידע נוסף - כאן
 



 
 
Bookmark and Share