Telecom News - פורסמו 6 הסטארטאפים מישראל שהגיעו לגמר תחרות Startup Idol Israel

פורסמו 6 הסטארטאפים מישראל שהגיעו לגמר תחרות Startup Idol Israel

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> פורסמו 6 הסטארטאפים מישראל שהגיעו לגמר תחרות Startup Idol Israel
פורסמו 6 הסטארטאפים הישראלים ופיתוחיהם שהגיעו לגמר תחרות Startup Idol Israel
מאת: מערכת Telecom News, 18.5.22, 17:30STARTUP FREE
 
הסטארטאפים בשלבים מוקדמים  - בשלבי סיד עד Round Aהציגו מול פאנל של אנליסטים בכירים מחו"ל.
 
6 סטארטאפים ישראלים עלו לשלב הגמר בתחרות Oracle Starup Idol, שמעניקה לסטארטאפים בשלבים מוקדמים את ההזדמנות להציג את הטכנולוגיות שפיתחו מול אנליסטים בכירים מחו"ל.
 
תוכנית הסטארטאפים הגלובלית של אורקל, Oracle for Startups, שפועלת גם בישראל, מאפשרת בניית שותפויות בין סטארטאפים, חברת אורקל העולמית ולקוחותיה. המשתתפים בתוכנית נהנים מקרדיטים חינם בענן, 70% הנחה לשנתיים, תמיכה טכנית צמודה (hands-on), ליווי ומנטורינג של מומחים וחשיפה לקהלים חדשים דרך ערוצי שיווק ואירועים.
 
התחרות הבינלאומית התקיימה הפעם במתכונת ישראלית, ויועדה לסטארטאפים בשלבי סיד עד Round A. 6 היזמים הציגו באירוע אונליין מול פאנל של עשרות אנליסטים מארה"ב ואירופה, בהם מהפירמות גרטנר, פורסטר, ואחרות.
 
האנליסטים דירגו את הסטאראטפים ב-3 קטגוריות:
UpNext - שפיתח פלטפורמה להקמת סטארטאפים לבני נוער (דור ה-Z) הוכתר כיצירתי ביותר-  Most creative.
Cardiokol - שמשתמשת בקול כדי להציל חיים נבחרה כפתרון החדשני ביותר Most Innovative Solution.
ו-Deeyook - המספק נתוני מיקום ברמת דיוק של 10 ס"מ, בתוך מבנים או בחוץ, הוגדר כפיץ' הטוב ביותר ((Best Overall pitch
 
3 סטארטאפים נוספים שהציגו הם: FutureEcom,  Outgage ו-Ovo Automotive.
 
פירוט לגבי 6 הסטארטאפים והמייסדים
Cardiokol מנטרת את הקול כדי להציל חיים, ומונעת מיליוני מקרים של שבץ. זו חברת בריאות דיגיטלית המפתחת פתרונות ניטור מרחוק לאוכלוסיות נרחבות הנמצאות בסיכון, שמבוססים על ניתוח קול (דיבור) לזיהוי הפרעות קצב לב נפוצות, ובכללן פרפור פרוזדורים (Atrial Fibrillation), שסיבוכיו כוללים כרבע מכלל אירועי השבץ ומחלות הלב.  הסטארטאפ מספק יישומי תוכנה למכשירים ניידים ונייחים, עוזרות דיגיטליות ורמקולים חכמים המאפשרים סריקה מרחוק באופן פרקטי, חסכוני ומתמשך, לזיהוי עומסים מסוכנים, לא סדירים ולעיתים א-סימפטומטיים של הפרעות קצב לב.
מנכ"ל: ג'יימס עמיהוד.
 
Deeyook מציע מיקום מדויק כשירות באמצעות פתרון קושחה המבוסס על הפטנט, בעל למידה עצמית, ויכולת איתור מדויק של מיקום, ללא צורך בתשתיות חדשות, ובאופן מדויק במיוחד (~ 10 ס"מ)הפתרון פסיבי ודורש הספק נמוך, ומאפשר קביעת מיקום מוחלט בפנים ובחוץ בשונה מכל טכנולוגיית מיקום המוכרת כיום.
המייסד - גדעון רותם.
 
Upnext פיתח פלטפורמה ההופכת את תהליך הקמת הסטארטאפ לידידותי יותר עבור בני דור ה-Z. האפליקציה מאפשרת לבני נוער להציג רעיונות בפורמט וידאו קצר לעשות וולידציה של המוצר מול קהל היעד ולבנות קהילה של תומכים ומשתמשים פוטנציאלים סביב הרעיון עוד בשלבי הקונספט. בנוסף הפלטפורמה מאפשרת לצוות המייסדים לגייס הון ראשוני כדי להשיק את המוצר מקרן קריפטו, שהוקמה במיוחד עבור מטרה זו, ומנצלת את חוכמת ההמונים של דור ה Z כדי לקבוע מי מהסטארטאפים יקבל מימון ראשוני, שיסייע לו להשיק מוצר בזמן קצר.
המנכ"ל והמייסד - איתי מטלון.
 
FutureEcom הוא פתרון אי-קומרס חזק, גמיש, ומשתלם. הסטארטאפ מוביל שינוי מגמה נוכח הריכוזיות בעולם המכירות אונליין. פלטפורמת ה-B2B וB2C- שפיתח מספקת טכנולוגיה ברמת אנטרפרייז לעסקים קטנים ובינוניים, ומאפשרת להם שליטה על הדאטה של עצמם, כדי לבנות את המותג שלהם ולגדול. הפתרון של הסטארטאפ משלב יציבות וסקלביליות של פתרונות SaaS, עם היתרונות של פתרונות באתר הלקוח (on premise), בהם שליטה על המידע.
המייסדים - האחים (התאומים) אליעזר ואבי רוזנבלט.
 
Outgage היא פלטפורמת מתנות, שעוזרת לחברות להתעלות על ה"רעש השיווקי" ולהגיע ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים בצורה ייחודית ומעניינת. הפלטפורמה מאפשרת לחברות ליצור, לשלוח, ולמדוד קמפיינים של מתנות ללא התעסקות לוגיסטית, ובעזרת חיבור לדפי נחיתה המניעים לפעולה ומדידים. בעולם שהיה נטול דאטה - החברות יכולות כעת לעשות אופטימיזציה לקמפיינים בולטים לקהל היעד שלהם. קמפיינים דרך הפלטפורמה של הסטארטאפ מייצרים מעורבות של יותר מפי 10 לעומת ערוצי שיווק אחרים. 
מנכ"לית ומייסדת - מיקה קאייט.
 
Ovo Automotive מציע לשחקני מוביליטי, יבואני רכב וציי רכב פלטפורמת ענן לאינטראקציה עם הנהג בעידן הרכב המקושר. בעזרת OVO לקוחות אלה יכולים להריץ ולשדר כל אפליקציה, שיבחרו ישירות מהענן למסך המגע שברכב, ללא תלות ביצרן או בדגם הרכב, ותוך שליטה מלאה על התכנים וניהול הקשר עם הנהג. הפתרון של הסטארטאפ נמצא בפיילוט עם יצרני רכב וספקי Tier1 של פתרונות אינפו-טיינמנט וכן עם יבואני רכב מובילים.
מנכ"ל ומייסד - ד"ר גלעד זלוטקין.
 
ערן פייגנבאום, מנכ"ל אורקל ישראל, שהנחה את התחרות יחד עם רבקה קמפבל, מצוות קשרי האנליסטים של אורקל העולמית: "כל הסטארטאפים שראינו מציעים פתרון יצירתי וחדשני לאתגר גלובלי. כמי שהיה בעצמו חלק מסטארטאפ צעיר בעבר, אני שמח על האפשרות, ש-Oracle for Startups  העניקה להם באמצעות התחרות - חשיפת הטכנולוגיה מול אנליסטים ומשפיענים מחו"ל היא אחד האתגרים איתו מתמודדים סטארטאפים ישראלים בשלבים מוקדמים, כיוון שרוב חברות האנליסטים הבכירות נמצאות בארה"ב". 
 



 
 
Bookmark and Share