Telecom News - בפרוטוקול ממשפט נתניהו מ-25.5.22 תירוש שוללת את התזה החדשה שלה

בפרוטוקול ממשפט נתניהו מ-25.5.22 תירוש שוללת את התזה החדשה שלה

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> בפרוטוקול ממשפט נתניהו מ-25.5.22 תירוש שוללת את התזה החדשה שלה
בפרוטוקול ממשפט נתניהו מ-25.5.22 תירוש שוללת את התזה החדשה שלה
מאת: אלי ציפורי, 9.6.22, 11:20אלי ציפורי
 
אבי וייס הלך לפרוטוקול ממשפט נתניהו, מ-25.5.22. ומצא שם כמה דברים, שצריכים להדיר שינה מעיניהן של יהודית תירוש וליאת בן ארי. למשל, שתירוש בעצמה שללה את התזה החדשה שלה, על האפשרות, ש"פגישת ההנחיה" הייתה לפני מינוי של פילבר.

כתבה זו פורסמה בבלוג של אלי ציפורי - כאן.

דיונים סוערים צפויים לנו בשבוע הבא במשפט נתניהו: ביום שני 13.6.22 אמור עו"ד בן צור להשלים את החקירה הנגדית של שלמה פילבר, וביום שלישי 14.6.22 אמורה יהודית תירוש לחקור את פילבר בחקירה חוזרת.

אני מניח כי לב החקירות יהיה שוב אותה 'פגישת הנחיה' מדומיינת, כאשר תירוש נכנסה למעשה לדרך של אין מוצא. בפועל, עם החלטת השופטים, נסגרה הדרך לתיאוריה החדשה שלה, שכאילו הפגישה המדומיינת התקיימה לפני מינוי פילבר.

אני גם מניח, שיהודית תירוש וליאת בן ארי קראו את הפרוטוקול של ה-25.5.22, ועוד אני מניח - שחשכו עיניהן.

בפרוטוקול הזה, שאבי וייס קרא במלואו, כל פרקליטי ההגנה – בן צור, חן וחדד – הדגישו בפני בית המשפט, שיש 89 מופעים (ואולי אף הרבה יותר, "כמה מאות" ציין אחד מהם), שבהם החוקרים (גם ברשות ני"ע, גם מלהב 433) - בליווי הפרקליטות כמובן, כולל התובעת הראשית בחקירתה (תירוש), כולל שאלות רבות של השופטים - לפיהם נושא "פגישת ההנחיה" נבדק לאורכו ולרוחבו. והדגש הוא על אופציות אחרות ותאריכים אחרים, ובכלל זה האפשרות, שהפגישה התקיימה לפני מינויו פילבר למנכ"ל.

פעם אחר פעם זה נשלל שוב ושוב, בכמות עצומה של בדיקות.

הרשימה המלאה של המופעים הללו הוגשה כנראה לבית המשפט, וייתכן שתוצג בשבוע הבא ע"י עו"ד בן צור.

כלומר, הקמפיין של הפרקליטות באמצעות השופרות כאילו יש בכלל אפשרות, שהפגישה התקיימה לפני מינוי פילבר למנכ"ל, נטחנה עד דק ונשללה ע"י תירוש בעצמה - כך שהניסיון שלה לצייר תמונה אחרת - נדון לכישלון.

היא מנסה להמציא תיאוריות חדשות וגרוע מכל - בלי שום ראיות.

קטעים מהפרוטוקול הממחישים זאת, באדיבות אבי וייס:

עו"ד ז'ק חן: "… ואז הוא (פילבר) אומר להם (החוקרים) בואו נעשה את זה הכי מוגדר, הכי חד בעולם כדי שיהיה ברור, הפעם הראשונה שאני שומע את סיפור בזק-יס מראש הממשלה זה בפגישה איתו, בפגישה אחרי שאני מתמנה, לא שמעתי את זה ממנו קודם. בחקירת ההשלמה, על בסיס אותו מסד ראייתי כשמבררים איתו. עכשיו אני רוצה להראות רק עוד שני מופעים מהראשית, גבירתי, אני צמצמתי עשרות, חסכנו".

השופטת רבקה פרידמן-פלדמן: "אדוני יכול להגיד גם מאות"

עו"ד ז'ק חן: "גבירתי אם תלחץ עליי אני אצטרך לעשות רשימה של מאות…"

בהמשך:
עו"ד ז'ק חן: "אני הבאתי את אותם מופעים כדי להראות שאותו מסד ראייתי לא רק שהיה בפני חברתי שגם לזה היא מודעת אלא שנבחן על ידם וניסו גם לאתגר אותו במקומות מסוימים באופן… אבל מכיוון שהיא לא הבינה היה חשוב לי להבהיר מה הייתה המטרה ולכן כשכבודכם קורא את אותם מופעים יראה, שהתביעה, שמלווה את המשטרה, והמשטרה בוחנים את התאריך כשיש להם את כל הראיות ביד, בוחנים גם את ה-27 במאי, ובוחנים גם את ה-7 ביוני…"

בהמשך:
עו"ד ז'ק חן: "אני רציתי דרך אותם מופעים שעכשיו אני לא אקרין אותם, אני אתן לכבודכם פשוט רשימה שלהם ואני אבקש שתבחנו אותם כדי לקצר, להראות משהו אחר כי עומדת התביעה כאן היום ואומרת שעשינו חשבה חדשה על בסיס אותו מסד ראייתי, בסדר, טעינו, טעינו ועכשיו אנחנו מבקשים לתקן.

אני רוצה להראות שאותה בחינה לא מי שמתעורר ב-11 לחודש מאי אחרי שעו"ד בן צור הראה את הראיות החפציות, ששוללות את הנטען בכתב האישום ואמר שנייה, מה קרה כאן? חושבים, בואו נלך לחפש בארגזים, אופס טעינו, כי זה הרושם שעלול היה להתקבל מטיעונה של חברתי.

לא נכון! את הבחינה הזאת, הבחינה הזאת נעשתה לאורך כל הדרך מאז חקירתו של העד במשטרה דרך ראיון העד, דרך, וזו הנקודה החשובה ביותר, היא מונחת בפניכם, כבודכם, אני חושב שאין טוב ממראה עיניים, צריך פשוט לקרוא את זה…"

הפרוטוקול מ-25.5.22, של 157 עמודים - כאן.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס