Telecom News - כ-4,000 איש השתתפו בכנס ההייטק הגדול בישראל - בינת אקספו 2022

כ-4,000 איש השתתפו בכנס ההייטק הגדול בישראל - בינת אקספו 2022

דף הבית >> בקהילה >> אירועים, כנסים ותערוכות >> כ-4,000 איש השתתפו בכנס ההייטק הגדול בישראל - בינת אקספו 2022
כ-4,000 איש השתתפו בכנס ההייטק הגדול בישראל - בינת אקספו 2022
מאת: חיים חביב, 4.7.22, 21:06בינת אקספו צילום חיים חביב

סיכום עיקרי הדברים ופירוט 8 מסלולי התוכן המקצועיים בהם נטלו חלק המשתתפים.
 
בינת אקספו 2022, אירוע ה-ICT הגדול בישראל, נערך בשבוע החולף (29.6.22). כ-4,000 משתתפים, שהשתתפו ב-80 הרצאות ב-8 מסלולי תוכן מקצועיים, ביקרו בתערוכה בה השתתפו 13 סטארטאפים וכ-100מציגים בהם חברות ענק כמו Cisco, Check Point, Dell, Microsoft, Google, Oracle, Nvidia, VMware, Fortinet, RedHat, אינטל,  ג׳וניפר, סמסונג, נייס, פאלו אלטו נטוורקס, ועוד. 

בתערוכה הוצגו ביתני דמו של הטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות בעולם. בניהן: פתרונות אבטחת מידע, ענן, תשתיות פיתוח, בינה מלאכותית וביג דאטה, פתרונות מחשוב מתקדמים, שירותים מנוהלים, כלים לניהול משרדים, בנינים וערים חכמות, מגזר התעשייה קיבל גם כן סקירה רחבה של עולם הפתרונות החדש עבורו INDUSTRY 4.0 כמו גם עולמות האודיו ווידאו ופתרונות OEM חדשניים. 

8 מסלולי התוכן המקצועיים:
Development landscape and cloud native - הגישה ההוליסטית של בינת לפיתוח ואופרציה של תוכנות מודרניות, פותחה כדי לספק מענה לצרכים המשתנים של CIOs וסמנכ"לי פיתוח בחברות וארגונים גדולים. הדינמיות והוורסטיליות של עולמות אלו, מחייבים הבנה של אינטראקציות מורכבות הנדרשות כדי לחולל  בהצלחה שינויים משמעותיים.
 
Cyber & Trust - מסלול זה עסק בטכנולוגיות ודרכי הפעולה המאפשרות יצירת ערך מוסף תוך התמודדות עם אתגרי הסייבר בפניהם אנו ניצבים באמצעות שימוש בפיתוחים חדשניים של אבטחת הסייבר בדגש על חיזוי איומים ומניעתם, ZERO TRUST וזיהוי אנומאליות מבוססי AI & ML.
 
Everything-as-a-Service - במסלול זה הסתכלו המשתתפים לעבר העתיד הדיגיטלי והוצגה בפניהם תפיסת ה-as-a-Service 360, שמשלבת היבטי ענן ציבורי ישראלי, שרותי סייבר מנוהלים, שירותי טלפוניה ומוקדים בענן , כולם מנוהלים ומתופעלים ע"י המומחים של בינת ומסופקים כשירות.
 
Boost your Customer Experience - מסלול זה עסק בטכנולוגיות ודרכי הפעולה להטמעה ותפעול של כלים מתקדמים לניהול Contact center, פאנל לקוחות בחן דרכים שונות להתמודדות עם האתגרים היומיומיים של ניהול המוקד. 
 
The Journey to Insights - מסלול זה עסק בידע, מידע והתובנות, שניתן להפיק מהם. מהפכת המידע מאפשרת טיוב יעיל של הדאטה הארגונית, הפקת תובנות והטמעת שינויים בתהליכי עבודה בהתאם לאלו. המסלול עסק בפלטפורמות, בכלים ובחיבורים המטפלים ב- DATA, AI בצורה אוטומטית ויעילה.  
 
Intelligent IT infrastructure - מגמות וטכנולוגיות חדשניות המובילות את שינוי הקונספציה בעולמות המחשוב ומשפיעות באופן יסודי על מבנה, תפקוד, וצריכה של שירותי IT, DATA ו-AI בארגונים.
 
Digital Cities - המרחב האורבני עובר שינויים מהותיים לאורך העשורים האחרונים. מערכות וכלים רבים שהוטמעו, מייצרים מידע רב ערך. עיבוד וטיוב המידע המגיע ממקורות, מערכות וכלים שונים, מאפשרים הפקת תובנות ויצירת תחזית מגמות. ערים חכמות הן יעילות ובטוחות יותר, הן דיגיטליות ונגישות יותר, הן ערים, שניתן לתכנן לייעל ולשפר את התפקוד העירוני לטובת תושבי העיר והמבקרים בה, תוך מתן מענה לצרכים המשתנים של השותפים לחוויה העירונית.  
 
Industry 4.0 - Growth Engiens - מסלול זה עסק בטכנולוגיות IOT, AR\VR, Wireless, Systems of Systems, Physical security, Industry 4.0 ועוד. במסגרת המסלול הוצגו פתרונות רחבים, שניתן להתאים לצרכים הנוכחיים והעתידיים של המפעלים בהם כלים ומערכות בעולמות הייצור, האחסון והלוגיסטיקה, האבטחה וניהול המפעל והקמפוס.  

אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשרת מחשבים, פתח את הכנס והתייחס לשינויים הגדולים, שחלו בעולם הטכנולוגיה בשנים האחרונות, כמו גם למגמות העתידיות בעולם ההייטק. ״בשנים האחרונות היו שורה של אירועים, שהקשו על היכולת שלנו לתכנן ולפעול״. הוא התייחס, בין היתר, לקורונה, לעלייה במתקפות סייבר ולאתגרים בתהליך שרשרת האספקה. ״כיום אנו מבינים את החשיבות של הטכנולוגיה, הרבה יותר ממה שהבנו לפני 5 שנים״, אמר בן צור והתייחס לוורטיקלים בהייטק, שצפויים להמשיך ולצמוח בשנים הקרובות, כמו ה-IT, הבינה המלאכותית והשימוש בענן.

לדבריו, ״אנו בונים עכשיו את התשתיות, שתאפשרנה לנו להניח עליהן בעתיד את הטכנולוגיה החכמה״. הוא הדגיש, ש״המחסור בטאלנטים הופך להיות החסם הגדול באימוץ טכנולוגיה״. 
 
יהודה זיספאל, מייסד ויו״ר קבוצת רד-בינת: ״זהו יום חג, אחרי 3 שנים, שלא יכולנו להיפגש ולקיים את האירוע הזה. לאחר תקופת הקורונה אנו מבינים, שאין תחליף למפגשים ולעבודה הפיזית. המחשבות והדמיון שלנו לא עוברים באותה אפקטיביות כמו בפגישה פנים מול פנים, ולכן האירוע הזה הוא מאוד חשוב.

לפני כ-30 שנה כבר הערכנו את המחסור הצפוי של מהנדסים בארץ. הפתרון למחסור הקריטי בכוח אדם הוא להכשיר יותר ויותר מהנדסים ומתכנתים מומחים, וזה מה שאנו עושים תוך מתן הזדמנות לשילוב אוכלוסיות מהפריפריה לעולמות הטכנולוגיה".

אורן שגיא, מנכ״ל סיסקו ישראל: ״אנו גאים בסיסקו להיות החברה, שמחברת את הלקוחות לעולמות הענן עם תשתיות, אפליקציות, כלי שיתוף ואבטחת סייבר, באמצעות  פלטפורמה דינמית, שנותנת ויזביליטי מלא לעולמות הענן הפרטי והציבורי בתפיסת מולטי דומיין״.

ליאור גולדגרבר, מנהל פעילות של צ׳ק פוינט בישראל, הציג את ארכיטקטורת אינפינטי של צ׳ק פוינט - ארכיטקטורת אבטחת הסייבר ההוליסטית, שמגנה על תשתית העסק וה-IT של ארגונים וחברות מפני התקפות סייבר.

קרדיט צילום תמונה: חיים חביב
 
 



 
 
Bookmark and Share