Telecom News - אפליקציית CelloCharge של מש' האנרגיה למיפוי עמדות טעינה לרכב חשמלי

אפליקציית CelloCharge של מש' האנרגיה למיפוי עמדות טעינה לרכב חשמלי

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם של גופים ציבוריים >> אפליקציית CelloCharge של מש' האנרגיה למיפוי עמדות טעינה לרכב חשמלי
מאת: מערכת Telecom News
01/09/22,  12:49
מטרת / הייעוד של התוכנה: מטרת גרסת הבטא של האפליקציה לאפשר לנהגים למצוא עמדת טעינה ולקבל מידע רלוונטי כדוגמת מיקום מדויק וניווט אליה (באמצעות אפליקציה חיצונית), סטטוס זמינות, משך הטענה, מחיר ותקלות.
שם התוכנה: לאנדרואיד CelloCharge
קישור להורדה: לאנדרואיד
לאייפון בשבועות הקרובים
מאפייני התוכנה: האפליקציה תפעיל מערכת איסוף, שמירה והצגה של נתונים מכל מפעילי עמדות הטעינה בישראל, שזכו במכרזי משרד האנרגיה, ושל מפעילים נוספים שיהיו מעוניינים בה. האפליקציה תציג לציבור גם את מחיר הטעינה כפי שנקבע ע"י מפעילי העמדות. עדכון הנתונים מתבצע בזמן אמת כדי לסייע לנהג כלי הרכב החשמלי לקבל החלטה מושכלת לפני הגעתו לעמדה.
מדובר באפליקציה חדשנית, שמטרתה לאגד את כל העמדות מכלל המפעילים במקום אחד ולהנגיש מידע אמין ודינמי, שיספק את כל דרישות ציבור משתמשי הרכב החשמלי. נתוני השימוש יסייעו למשרד האנרגיה בפיתוח אסטרטגיית פרישת עמדות הטעינה הבאות.
המשרד מזמין את נהגי הרכב החשמלי להוריד את אפליקציית הבטא, לעשות בה שימוש ולדווח באמצעות הכפתור "יצירת קשר" על כל תקלה או הצעה לשיפור. ההצעות תסייענה בתיקון המערכת ותבאנה להשקת הגרסה הסופית, שתשרת את צרכי כל נהגי הרכב החשמלי בהקדם.
המשרד גם מזמין את כל ספקי עמדות הטעינה, שטרם הצטרפו למערכת, לספק את פרטי העמדות ולהנגיש לציבור את המידע. שיקוף המידע לציבור יעשה ללא תמורה, גם עבור מפעילים ועמדות, שלא קיבלו תמיכה מהמשרד בעבר.
כ"כ, מאפשר המשרד למפתחי אפליקציות ייעודיות להתחבר למאגר המידע באמצעות API ולשלב את המידע הנמצא בו, ללא עלות, באפליקציה שלהם לכל שימוש סביר. קרוב לוודאי, שימצאו שימושים מעניינים נוספים למידע, שיתנו לציבור הנהגים שירותי ערך מוסף חדשים.

מסך CELLOCHARGE

 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share