Telecom News - מסתמן מהפך ב"פרשה הסודית" - סמנכ"ל בכיר במשרד התקשורת יעוף הביתה

מסתמן מהפך ב"פרשה הסודית" - סמנכ"ל בכיר במשרד התקשורת יעוף הביתה

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> מסתמן מהפך ב"פרשה הסודית" - סמנכ"ל בכיר במשרד התקשורת יעוף הביתה
בלעדי: "הפרשה הסודית" של משרד התקשורת נמצאת לפני חשיפה מלאה לאור מהפך לכאורה, שחל בערעור בבית הדין הארצי לעבודה, שהפך את הקביעה של בית הדין לעבודה בת"א ,שמדובר ב"עלילת דם". סמנכ"ל בכיר במשרד התקשורת יצטרך כעת לעוף הביתה. פרטים נוספים ייחשפו כשפסק הדין המפתיע יגיע לידינו. עדכון בסוף הכתבה. 
מאת: אבי וייס, 9.3.16, 14:20תמי לשם

כפי שנודע לנו, בית הדין הארצי לעבודה בירושלים הפך את פסק הדין של בית הדין לעבודה בת"א וכנראה טיהר את החשודים במשרד התקשורת מ"עלילת דם". סמנכ"ל בכיר, שנחשד לכאורה בעבירות חמורות, יצטרך ללכת מייד הביתה. פרטים נוספים נדווח ברגע שפסק הדין יגיע לידנו ונדע מה היקף ההסרה של החסיון, שיש על הפרשה ופסק הדין. הפרשה, שכבר כ-5 שנים מוטל עליה "צו חיסיון", מה שמנע מאתנו לפרסם את הידוע לנו, כוללת סיפורים דומים לאלה המככבים כיום בתקשורת, למשל בעניין של תת-אלוף אופק בוכריס.

למרות שטענתי בפני בית הדין לערעורים, שזה אבסורד, שרק עלי יש צו חסיון, בעוד שכל אחד יכול לקרוא על זה באינטרנט, החליט הרכב של 5 שופטים (כפי שתיארתי בהרחבה כאן), להמשיך בחיסיון על פרטי הפרשה, שנמשכת כל כך הרבה שנים. אני מניח, שכעת תהיה האפשרות להסיר את החיסיון מכל הפרשה, מהיום שהיא נולדה ועד ההחלטה בערעור.

פרשה מקבילה לפרשה הסודית ושמה: "שכירת שירותיה של עו"ד תמר גולן", כדי להגן על "גיבורי הפרשה", טרם הסתיימה, והיא כעת מונחת אצל היועץ המשפטי לממשלה. כשתהיינה התפתחויות בעניין זה - נעדכן. לאחרונה עלתה פרשה זו לכותרות כאן, בהקשר של בדיקת המבקר הפנימי של משרד התקשורת את תחום העסקת היועצים במשרד התקשורת (כפי שנחשף בהרחבה כאן). 

התפתחויות הללו תדווחנה בקרוב, היות ומדובר בפרשיות, שתהיינה להן השלכות לא פשוטות על תפקוד משרד התקשורת ויציבות הכסא של בעלי תפקידים בכירים במשרד, שהגיעה העת שיילכו הבייתה
שלמה פילבר
בתמונה: שלמה פילבר, המנכ"ל הנוכחי של משרד התקשורת, שיצטרך לעסוק ב"ניקוי אורוות" ו"טיהור האווירה", מכל מה שהשאירו לו בירושה קודמיו תפקיד. 
עדכון 21.3.16, 09:00: התקבל אצלי עדכון מדוברת בית הדין הארצי לעבודה, בעקבות פנייתי המצ"ב לנשיאת ההרכב בבית הדין הארצי לעבודה: "לגבי התיק שהגשת בו בקשה, שאכן ניתן פסק דין. אנחנו נפרסם אותו אך חלק מהפרטים יהיו חסויים. אנו נעדכן כאשר נפרסם". 



 
 
Bookmark and Share