Telecom News - סקר: נטישה של רשתות פרסום דיגיטלי ע"י אתרי תוכן בגין בעיות בתשלומים

סקר: נטישה של רשתות פרסום דיגיטלי ע"י אתרי תוכן בגין בעיות בתשלומים

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> סקר: נטישה של רשתות פרסום דיגיטלי ע"י אתרי תוכן בגין בעיות בתשלומים
סקר חושף נטישה של רשתות פרסום דיגיטלי ע"י אתרי תוכן בגין בעיות בתשלומים
מאת: מערכת Telecom News, 20.4.16, 20:36עמית חן
 
אין שביעות רצון של אתרי תוכן ממערכות התשלומים של רשתות הפרסום הדיגיטלי עמן הם עובדים. יש צורך בשיפור אמינות התשלומים והתקשורת עם בעלי אתרי תוכן.
 
סקר בינלאומי, שבחן את שביעות הרצון של בעלי אתרי תוכן ברחבי העולם ממערכות התשלומים של רשתות הפרסום הדיגיטלי עמן הם עובדים, מגלה, שיש קשר מובהק בין נאמנות בעלי האתרים לרשתות ובין שביעות הרצון שלהם מחוויית התשלומים, שהם חווים.
 
המחקר אף חשף מספר תובנות הנוגעות לצורך של רשתות הפרסום בשיפור התקשורת עם בעלי האתרים ככל שמדובר בתשלומים וניהולם ובצורך שלהם בגישה לשימוש בכלים לשירות עצמי. המחקר, שהקיף מעל 250 בעלי אתרים, נערך בחסות חברת Tipalti, ספק בינלאומי של פלטפורמה לאוטומציה של תשלומים, שפועל בתחום הטכנולוגי הפיננסי (פינטק) ומעבד כיום מעל ל-2 מיליארד דולרים בשנה בלמעלה מ-190 מדינות ומנהל מישראל ומארה"ב עבור לקוחותין כחצי מיליון ספקים.
 
בין הממצאים הנוספים בסקר:

בעיות בתשלומים גוררות נטישה: 48% מבעלי אתרי התוכן הפסיקו לעבוד עם רשת פרסום בגלל בעיה בתשלומים המגיעים להם. 46% נוספים מאלה, שעדיין לא ניתקו קשר מרשת פרסום דיווחו, שאם בעיות בתשלומים אכן תתעוררנה הם יסיימו את ההתקשרות עם הרשת.

בין הנושאים הבולטים נמצאים ״תשלומים בזמן״ ו״דיוק בתשלומים״.

52% מבעלי אתרי התוכן חוו בשנה החולפת איחור בתשלומים המגיעים להם.
 
נושאים נוספים, שהיו חשובים לבעלי אתרי התוכן במערכת היחסים שלהם עם רשתות הפרסום:

תקשורת פרואקטיבית כמו התרעות מיילים על סטטוס תשלומים מאוד חשובים לבעלי האתרים.

%75.7 מבעלי האתרים הצהירו, שכאשר משתנה סטטוס תשלום, ״חשוב ביותר״, שהם יקבלו התרעה על כך ו-20.1% אמרו, שזה מהלך ״חשוב״.

תקשורת פרואקטיבית אף היתה קריטית יותר לבעלי האתרים כאשר התעוררה בעיה בתשלומים. 80.3% מבעלי האתרים הצהירו, שחשוב מאוד לקבל התרעות כדי שתסייענה להם בפתרון סוגיות הנוגעות לתשלומים ו-15.4% אמרו, שזה ומהלך ״חשוב״.
 
עוד גילה המחקר הבדלים בין בעלי האתרים הממוקמים בארה״ב ולאלה מחוצה לה:

בעוד שותפים מארה״ב מעדיפים לקבל תשלום באמצעות PayPal או ACH, בעלי אתרים ממדינות אחרות מעדיפים העברות בנקאיות מקומיות, PayPal ו-wire transfer.

%93.5 מבעלי האתרים הגלובליים מעדיפים תשלומים במטבע מקומי.

נתוני המס הרלוונטיים נאספים ב-68% מהמקרים בצורה ידנית ולא מאובטחת.
 
חן עמית, (בתמונה למעלה), מנכ״ל ומייסד Tipalti: ״רשתות פרסום דיגיטלי צריכות לקחת בחשבון את חשיבות חוויית המשתמש בשלב התשלום. הן צריכות לוודא, שהתשלומים יהיו מדויקים ויעברו בזמן ושסטטוס התשלומים מתוקשר כיאות. המחקר מוכיח שחוויית התשלומים יכולה להכריע את הכף בזירת המדיה הדיגיטלית התחרותית של היום כשמדובר בשמירה על אתרי המדיה הטובים ביותר.
 
יישום שיטות תשלום יעילות, דוגמת היכולת לבצע תשלומים במספר שיטות ובמגוון מטבעות, הגישה לפורטל בו ניתן לבדוק מצב תשלומים 24/7, קבלת התרעות על תשלומים וכד׳ מובילים לאיכות גבוהה יותר של אתרי מדיה אתם רשתות הפרסום עובדות". 

 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share