Telecom News - המערכת

המערכת

דף הבית >> המערכת

המערכת

 אתר Telecom News הוא בראש וראשונה העיתון שלכם, הקוראים והגולשים באתר. Telecom News הוא האתר המוביל בישראל בתחום ה-ICT, עולם דור הסלולר והענן. עולם ה- ICT, בו לא ניתן יותר להפריד בין Communications ל- Technologies, הוא עולם תוסס, צעיר, פתוח, זריז וחדשני. האתר בא לשקף עולם זה, לעדכן באופן שוטף את הגולשים בו ולתת במסגרתו ביטוי פלורליסטי לכל העוסקים במלאכה וחיים סביבו. העיתון ישמור בקפידה על צביון מקצועי עצמאי לחלוטין והעמדת האינטרסים של הקוראים לפני כל אינטרס אחר. העיתון המקוון (לרבות הגרסה הסלולרית שלו) פונה למאות אלפי משתמשי, עובדי, מנהלי ומקצועני המחשוב וההיי-טק בישראל, הספקים, היועצים והלקוחות כאחד, כשווים אל שווים. אתר החדשות ימשיך את המסורת של עיתונים דוגמת: TheCom, Weekly Telecom, ComNet, Net Magazine ו- Tele.Com, בהבדל אחד חשוב: העצמאות ללא פשרות והפתיחות תהינה הערך העליון של האתר. מיטב המומחים בעולם ה- ICT ידווחו לקוראינו מה קורה ומה יקרה.

עיתון מקוון עצמאי משמעו: עוקפים ומחסלים טכס עתיק יומין בעולם העיתונות שכולל: ריצוי עורכים, מפרסמים, שותפים ובעלים. עיתון עצמאי לא חייב דין וחשבון לאיש מלבד לקוראים, מה שלא קיים באמצעי התקשורת המסורתיים ובפורטלים מקוונים (שהם לא יותר מפורטל פרסומת מקוונת). 
 

לכן, זה המקום להתעדכן ולהיות מצויד בידע, שלא תמצאו בשום מקום אחר. זה לא אתר זמני, שנבנה בקוד פתוח ושעלול להיעלם כמו שהוא קם, אלא אתר חדשות מקצועי, טכנולוגי, חדשני ומעודכן, שהוקם כדי להישאר. לכל מי שמאמין שיש לו יכולת ביטוי, ניתן לו את הבמה והאפשרות להביע את דעתו וניסיונו ונשתף את הקוראים בכל מעשי ידינו. את מטרות האתר ושאיפותיו, אנו מציגים בגלוי בפניכם. הכל בשקיפות מרבית.

 

חברי המערכת:

עורך ראשי: אבי וייס (M.Sc.). מבכירי הכתבים בישראל בתחומי ה- ICT, בעל ניסיון מקצועי רב שנים. כתב חוקר, לוחם ללא כל פשרות לשקיפות, הוגנות ואמינות בתחום דיווחי התקשורת וההיי-טק. אבי וייס הוביל בשש השנים האחרונות (שהסתיימו בתחילת 2013) את תחומי הסיקור, המחקר והעריכה של האתר המוביל – TheCom (לשעבר), והיה אף הרוח החייה במסגרתו.

יותר על אבי וייס תוכלו לקרוא בפורטל האישי. למה הוקם אתר עצמאי זה? ניתן לקרוא כאן.

דוא"ל: AviW@telecomnews.co.il

 אבי וייס

  

כתבים וחוקרים:

האתר מסתייע בכתבים ובחוקרים בארץ ובחו"ל בתחומים המגוונים של עולמות הטכנולוגיה הנסקרים באתר.

כ"כ, האתר ניזון ממקורות מחקריים המונגשים לקוראים ונותן במה לקשת רחבה של אנשי מקצוע להציג ולפרסם "מאמרי אורח" ייחודיים.

הכותבים המקצועיים באתר הם: 
חיים חביב, צבי שחם ז"ל, מיקי ברקאי, עו"ד יהונתן קלינגר, אביעד אהרוני, מיכאל פנחסעומר לנדסברג, ערן יעקובי, ניר סמיונוביץ, מוני קמחי, עופר עידן, גיא חורש ז"ל, סטפן איתן כץ, סרג'יו רוזנצוייג, משה פרבר, ד"ר טל פבל, טל מאור, ארז הרוש, ירון עידן, נגה וידר, ורד מודעי, דודי כהן, שלומי אנג'י, טל רשף, עו"ד ירון אלי, ישי טנצר, עו"ד אבי רימון, איריס גולני, שחר גלעד, אלי סוויד, עו"ד ליאור אוסטשינסקי, עו"ד אסף לנדאו. בנוסף, כותבים באתר באופן שוטף אורחים - מנכ"לים ומנהלים בכירים בתעשיית ה-ICT.

את פורום "בית חכם" מנהל אורי יוסקוביץ.

 

הודעות לעיתונות: PR@telecomnews.co.il

שיווק ומכירות: Marketing@telecomnews.co.il

 

 

פנה אלינו

אתר Telecom News מקפיד על קיום הוראות החוק, האתיקה המקצועית ומכבד את זכותם של משתמשי האתר ואחרים לפרטיות ולשם טוב. אם אתה סבור כי פורסם באתר תוכן הפוגע בך מטעם כלשהו, אנא פנה אלינו לפי הפרטים שלהלן, ואנו נשתדל לטפל בפנייתך בכל ההקדם האפשרי. פניות ניתן להעביר למחלקת שירות לקוחות באמצעות:

פקס: 077-490585

או

דואר אלקטרוני לכתובת: support@telecomnews.co.il

Bookmark and Share
+ שלח משוב