Telecom News - מה אנו עושים עם הסלולרי שלנו בחיי היום-יום?

מה אנו עושים עם הסלולרי שלנו בחיי היום-יום?

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> מה אנו עושים עם הסלולרי שלנו בחיי היום-יום?
מה אנו עושים עם הסלולרי שלנו בחיי היום-יום?
מאת: חיים חביב, 27.8.13, 17:30פרטנר
 
אורנג' ממנפת ממצאי סקר לקמפיין תקשורתי חדש - "יש רגעים בחיים". מתאימה את השפה של Orange לעידן הנוכחי ומשקפת סיטואציות מחיי היום-יום בהם אנו בוחרים להניח את הסלולרי בצד ולחוות את החוויה עם היקרים לנו.
 
סקר שערכה לאחרונה חברת הגל החדש עבור אורנג' בקרב מדגם מייצג של 500 נשאלים, בדק "מה עושים אנשים עם הסלולרי שברשותם בסיטואציות שונות בחיי היום יום".
 
ממצאי הסקר:
  • 94% ממשיכים 'להציץ', לסמס ולדבר בסלולרי גם בעת טיול עם המשפחה בארץ;
  • 79% ממשיכים להעיף מבט, לסמס ולדבר בסלולרי גם כאשר הם בזמן ארוחה עם בן/בת הזוג במסעדה. מתוכם 61% בגילאי 30 ומעלה;
  • 39% ממשיכים להציץ בסלולרי, לסמס ולדבר גם במהלך הקראת סיפור לילד או בזמן הכנת שיעורי בית;
  • 47% מהנשאלים ממשיכים להציץ בסלולרי, לסמס ולדבר בעת שהייתם בגן שעשועים או בסרט עם הילד ;
  • נהגים צעירים בגילאי 17-20 זהירים יותר בזמן הנהיגה. למעלה מ-70% מהנהגים בגילאי 17-20 מניחים את הטלפון הסלולרי בצד בזמן נהיגה, לעומת כ-40% בממוצע מהנהגים בגילאי 20-40;
  • גברים מחוברים לסלולרי שלהם יותר מנשים. נמצא, כי ביותר ממחצית המצבים היומיומיים שנבדקו שיעור הגברים הממשיכים לעשות "שימוש כרגיל" בסלולרי גבוה משמעותית משיעור הנשים, בשאר הסיטואציות לא נמצאו הבדלים בין המינים.
צביקה שיינפלד, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר: "מכשירי הסלולר הפכו בשנים האחרונות עבור מרבית האוכלוסייה לאמצעי הטכנולוגי החשוב ביותר ליצירת קשרים חברתיים, לתיעוד רגעים, לחיפוש מידע, לכלי עבודה, להתעדכנות שוטפת מול כל מעגלי החיים שאנו מנהלים ומבקשים לנהל.  
 
במהלך העבודה על המהלך החדש גילינו, כי הציבור מבקש ליהנות מהיתרונות הגלומים בעולם התקשורת המודרני אך מוטרד מהעובדה שכולנו הפכנו לאנשים המבקשים להיות מחוברים כל הזמן באמצעות המכשיר הסלולרי, לפייסבוק, לאינסטאגרם, לווטסאפ ולמייל. רבים מאתנו מרגישים שהרצון הבלתי פוסק להיות מחוברים גורם לנו לפספס רגעים וחוויות אנושיות שלנו ושל הקרובים לנו".
 
בכוונת פרטנר לשלב את הממצאים במהלך תדמיתי נרחב - 'יש רגעים בחיים..' הנוגע במצבים מחיי היום-יום בהם חשוב לנו להיות נוכחים ושותפים פעילים. אורנג' הודיעה, כי תעמיד לרשות לקוחותיה את הרשת המתקדמת ו'המהירה בישראל' (הסוגיה הזו טרם הוכרעה וכתבנו עליה לא פעם. ר' כאן) לצד מגוון שירותים מתקדמים ושירות איכותי.
 
שיינפלד הוסיף, כי חזונם  "להוביל את שוק התקשורת בישראל בגישה שיווקית אחרת, באיכות השירות ובחדשנות טכנולוגית". לצורך כך, אמר, אנו משקיעים משאבים רבים בטכנולוגיה מתקדמת, בפיתוח ושכלול העולם הדיגיטלי, במערך השירות ללקוחותינו וב-orange ultranet, הרשת המתקדמת ביותר בישראל, שמעמידה Orange ללקוחותיה.
 
המהלך ילווה בקמפיין רחב היקף בטלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות ובדיגיטל ויתאר סיטואציות של רגעים בחיים בהם כדי לחוות את הרגע כדאי להניח את הסלולרי בצד כי בכל שאר הרגעים "Orange תהיה שם בשבילך".
מדברים בסלולר



 
 
Bookmark and Share