Telecom News - הסטארטאפ סנסגון בין 4 העולים לגמר בתחרות AdTech NY

הסטארטאפ סנסגון בין 4 העולים לגמר בתחרות AdTech NY

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפ סנסגון בין 4 העולים לגמר בתחרות AdTech NY
הסטארטאפ סנסגון בין 4 העולים לגמר בתחרות AdTech NY
 מאת: מערכת Telecom News, 29.10.13, 18:10סנסגון
 
 התחרות תתקיים בתחילת נובמבר וניגשו אליה מאות חברות מכל העולם.
 
הסטארטאפ הישראלי ,Sensegon שמפתח פלטפורמת פרסום המבוססת על פרופיל פסיכו-סוציאלי למשתמשים ברשתות חברתיות, הודיע על עלייתו לגמר תחרות הסטארטאפים, שתתקיים בכנס AdTech בניו יורק בתחילת החודש הבא. לתחרות ניגשו מאות חברות מכל העולם. חברת סנסגון נבחרה כאחת מ-4 הפיינליסטיות והיא החברה הישראלית היחידה בגמר. כנס AdTech ניו יורק הוא הכנס המוביל לטכנולוגיות בתחום הפרסום. בכנס משתתפות חברות מובילות מכל העולם המציגות את הפתרונות האחרונים והחדשניים ביותר בתחום הפרסום.

במסגרת התחרות, קיבלו  4 החברות שטח תצוגה בחינם להצגת החברה והטכנולוגיה. כמו כן, הן תוכלנה להציג את פתרונותיהן בפני אלפי המשתתפים בכנס, לזכות ללווי צמוד מחברת Evol8tion ולהציג בפני חברת מאסטרקארד את הפיתוח. הזוכה בתחרות, שממומנת על ידי מאסטרקארד ו-AdWeek, תזכה בפרס של 25,000 דולרים.
 
סנסגון פיתחה פלטפורמת פרסום מתוחכמת המבצעת פרופיל פסיכו-סוציאלי למשתמשים ברשת עם דגש על רשתות חברתיות. באמצעות ניתוח מדוייק של פרופילים ברשתות החברתיות וניתוח אישיות, מסוגלת החברה לבצע אופטימיזציה של קמפיינים פרסומיים ולהגדיל את רווחיות הקמפיין. המערכת מכוונת לזהות דפוסי התנהגות של המשתמשים ולבצע על סמך כך Targeting מבוסס אישיות. כלומר,  מי מהאנשים הם רגשנים, פרקטיים, שונאי סיכון וכדו'. הטכנולוגיה מאפשרת פרסום בפייסבוק. כך, שמודעה המיועדת לאדם שונא סיכון תגיע רק אליו ולא למישהו שהוא אוהב סיכון. לסנסגון שיתוף פעולה עם פובליסיס ישראל, שלוחת פובליסיס העולמית, שנחשבת לאחד ממשרדי הפרסום המובילים בעולם.

סנסגון הוקמה בשנת 2010 והשיקה את מוצר החברה בתחילת שנת 2013. החברה הוקמה על ידי עומר אפרת וטל יערי ומונה כ-10 עובדים. עד היום גייסה החברה כ-1.75 מיליון דולרים ממשקיעים פרטיים ושתי קרנות- קפיטל פוינט וג'נווסט האמריקאית.  
סטארט אפ



 
 
Bookmark and Share