Telecom News - איך הופכים פרסומת מעצבנת בפייסבוק לפרסומת המביאה מכירות?

איך הופכים פרסומת מעצבנת בפייסבוק לפרסומת המביאה מכירות?

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> איך הופכים פרסומת מעצבנת בפייסבוק לפרסומת המביאה מכירות?
איך הופכים פרסומת מעצבנת בפייסבוק לפרסומת המביאה מכירות?
מאת: אבי וייס, 15.8.13, 21:00עומר אפרת
 
בלעדי: השגת שיפור של עד 60% במכירות במסעי פרסום מקוונים, זו מהפכה שיווקית המושגת בזכות כלים של Big-Data בענן, מבית חברת הסטארט-אפ Sensegon.    
 
"אנו מציעים לעולם הפרסום מערכת, שלא הייתה להם עד היום ושאין לה מתחרים ישירים בשוק", מדגיש עומר אפרת, מנכ"ל Sensegon, שמפתחת קמפיינים שיווקיים לארגונים ועסקים גדולים מבוססי פרופיל התנהגותי של הלקוח הפוטנציאלי. "זו למעשה הגשמת החלום של עולם הפרסום. בעולם הפרסום יש מתודולוגיות רבות. אבל, בסופו של דבר, המפרסמים לא יודעים איזה פרסום יתפוס את האנשים הרואים אותו. לכל צפייה יש מחיר. צפייה מבוזבזת היא בזבוז כסף של המפרסם".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם עומר אפרת, כדי לשמוע כיצד עולם הפרסום המקוון מתמודד עם חוסר העניין של הגולשים בפרסומות, שמציפות אותם מכל כיוון, ולמה הפתרון שלהם כן עובד ברשתות החברתיות המקוונות. שכן רק לאחרונה דיווחנו  על שת"פ בין סנסגון לפובליסיס ישראל, לגבי ניתוח פרופילים של משתמשים בפייסבוק עפ"י התנהגותם ולא רק עפ"י תחומי העניין המוצהרים, לאיתור משתמשים מתאימים לפי מאפיינים ייחודיים עבור מפרסמים שונים.
 
שאלה: מה אתה מציעים לארגונים ולעסקים?
עומר אפרת: "התחלנו עם פיתוח טכנולוגיה עבור התעשיות הביטחוניות. אולם, מהר מאוד הבנו, שהמערכת שלנו מתאימה לתעשיות רחבות יותר ושינינו כיוון. השקיעו בנו שתי קרנות הון סיכון, שעזרו לנו לשנות כיוון, מחברה לזיהוי התארגנות טרוריסטים וזיהוי סיכונים לפי ניתוחים פסיכו-סוציאליים של אנשים חשודים, לחברה המציעה ערך לעולם הפרסום, במיוחד הפרסום המקוון. כרגע, הפתרון שלנו עובד במערכת הפרסום בפייסבוק.
 
אנו יודעים לפלח את המטרה של הפרסום ולאתר את מי שחובב סיכונים, מי מופנם, מי פרקטי וכך הלאה. אנו יודעים לזהות את כל סוגי הטיפוסים הקיימים בעולם. לכל אחד מתאים מסר אחר. זאת, בנוסף לפרטים הידועים כבר, של פילוח לפי גילאים, מין, מקום מגורים, הכנסה וכיו"ב".
 
שאלה: מה מיוחד בפתרון שלכם, מול כל הכלים האחרים הקיימים לפרסום מקוון שיש בשוק?
תשובה: "לא כל אדם מתנהג אותו דבר כמו חברו. לכל אדם יש דפוס התנהגות אחר. המפרסם לא יודע זאת כשהוא יוצא למסע פרסום מקוון. הוא יודע לפלח לפי פרמטרים קבועים כמו: גיל, מין ומקום מגורים, שיש לו מידע על זה מהרשת החברתית. אולם, הוא לא יודע אם זה 'יקלע למטרה'.
 
היכולת שלנו היא לזהות את דפוסי ההתנהגות של האנשים, שזה שירות, שעולם הפרסום רוצה לדעת בזמן אמת. למשל: האם אדם הוא חובב סיכון או שונא סיכון. זה מידע מאוד חשוב במכירה ובשיווק. למעשה, זה מידע קריטי להצלחת המכירה".
 
שאלה: איך אתם יודעים לזהות זאת?
תשובה: "מנוע הזיהוי שלנו נבנה על יסודות ניתוח התנהגויות, עוד בגלגול הקודם שלו, שנועד למטרות ביטחוניות. אנו כבר שלוש וחצי שנים בשוק, כשבשנים הראשונות בנינו את מנוע הזיהוי והניתוח לפי פרופילים התנהגותיים של בני אדם. בנינו מערכת של איסוף ואנליזה על בסיסי מידע קיימים.
 
אנו מנתחים מידע קיים וגלוי. לא כמו פרשת PRIZM של ה-  NSAבארה"ב. זו מערכת לומדת, שרצה כל הזמן ברקע. כעת היא רצה בפייסבוק. כתוצאה מכך, המפרסם יודע לתת מסר מפולח המתאים לאדם, שמקבל את המסר.
 
אנו מספקים טכנולוגיה בענן במודל ה- SaaS לחברות וסוכנויות הפרסום. ברגע שהן לוקחות את הכלי, הן לא מבינות איך הן עבדו קודם בלי זה. הכלי מסביר את עצמו מיד לאנשי פרסום.
 
השלב הראשון, שאנו מספקים לו פתרון, זה פרסום בפייסבוק. זאת, מאחר  שיחסית היה קל יותר לאסוף את המידע בפייסבוק. אך נעבור בקרוב גם לפלטפורמות אחרות. המנגנון שלנו בפייסבוק יוצר קבוצות אנשים בעלי תכונות התנהגות מסוימות המתאימות למסר של הקמפיין. בכל קמפיין ובכל מסר חייבים לבנות מחדש ולנתח מחדש את הקבוצות. כי למסר מסוים מתאים למשל מישהו עם פרופיל של הרפתקן, אבל במסר אחר זה לא מתאים לו, והוא נהיה הססן, חששן או פחדן".  
 
שאלה: מה הלקוח שלכם למעשה מקבל ממכם?
תשובה: "הוא מקבל מאתנו פלטפורמה המכונה 'מערכת הגשה'. זו המערכת, שדרכה מעלים המפרסמים פרסומות לפייסבוק. לכל קמפיין, המפרסם מבצע הגדרות של מטרות ומגדיר את האישיות של הלקוחות, שהקמפיין מכוון אליה.
 
ניתן למשל להגדיר בין המטרות, שהקמפיין יהיה מכוון לאנשים הישגיים, או חדשניים, או נועזים או פרקטיים. ניתן להגדיר עד 8 סוגי טיפוסים ראשיים וניתן להשתמש בכמה טיפוסים במקביל, כי כל אדם הוא שילוב של כמה תכונות גם יחד.
 
לאחר הניתוח של המערכת, מקבלים מידית את הקמפיין המכוון לאנשים המתאימים, כולל 'דפי נחיתה' מתאימים. דהיינו: אנו יוצרים תהליך מכירה שלם, שהותאם לפרסונה, לאישיות של האדם הגולש, עם תמיכה בכל הכלים, שיש בידי הפרסומאי".
 
שאלה: יש הוכחת ROI בשימוש במערכת הזו?
תשובה: "בהחלט. יש לנו כבר לקוחות פעילים בארץ ובעולם. הם מדווחים על עלייה של בין 17% עד 60% במכירות, מול קמפיינים ללא הכלי שלנו. זה שיפור דרמטי במכירות, ששום כלי אחר לא יכול לספק".
 
שאלה: במה אתם שונים מהמתחרים בעולם "שיפור הפרסום המקוון"?
תשובה: "המתחרים שלנו נותנים כלים סטטיים, בעיקר כלים מאוד יקרים לניתוח. אם אלו כלי Big Data, הם מאוד יקרים ומאוד איטיים. אף אחד מהכלים הללו לא מספק מענה ל- Targeting. למיקוד של מסע הפרסום. זה שוק, שאין בו עדיין שחקנים גדולים ולכן יש בו הזדמנויות עבורנו.
 
המתחרה הראשית היא Kenshoo, שהיא די גדולה. אולם, מכירות מבוססות פרסונות – אישיות, הן הדבר הייחודי שלנו ומבדל אותנו בשוק הזה. התוצאות שלנו במכירות מדברות בעד עצמן. אנו מספקים טכנולוגיה והלקוח רואה בעצמו מיד את התוצאות.
 
יש חברות רבות המשלמות על פרסום לפי לידים. הן מודדות במדויק את השיפור בעת בה הן משתמשות בכלים שונים. לכן, הן יודעות מה עובד ומה לא עובד בפרסום. אי אפשר למכור להן חלומות בלי קבלות".
 
שאלה: איך השוק קיבל אתכם?
תשובה: "התחלנו והשקנו את המוצר בינואר 2013, וכבר יש לנו כמה הצלחות יפות בשוק הפרסום. אנו אומרים למפרסמים: פרסום מקוון לא חייב להיות פרסום המעצבן את הגולשים. אם זה מעצבן, סימן שהמפרסם טעה במסר וטעה בקהל היעד. זה החוזק שלנו להביא את המפרסמים למצב בו הם לא יטעו. הגולשים מאוד רגישים, אם הם רואים פרסומת מעצבנת או שלא מושכת אותם".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
עומר אפרת: "אני חולם שנהיה הסטנדרט בתעשיית הפרסום של 'מערכות הגשה'. אנו נמצאים בתחתית צינור השיווק והמכירות, אנו אלו המביאים את הערך לכל הצנרת הזו.
 
שוק הפרסום החברתי הוא בן כ- 12 מיליארד דולרים עולמי, ממנו 8 מיליארד דולרים מגיעים מארה"ב. 70% מזה נקנה ע"י כמה סוכנויות פרסום גדולות. 3% עד 5% מנתח שוק זה אלו 'מערכות הגשה', שזה שוק של כ- 200 מיליון דולרים לשנה. זה יספק אותי אם נוביל, בשלב ראשון, את השוק הזה.
 
כשנעבור למערכות אחרות דוגמת לינקדאין, גוגל, טוויטר, השוק שלנו יגדל. הלכנו לפייסבוק בתור מטרה לשנתיים הראשונות של החברה, כדי להוכיח לעולם הפרסום, שהכלי שלנו עובד ומביא תועלת של ממש לכל המשתמש בו.
 
אנו מתכוונים להיכנס בעתיד לשווקי הפרסום של סין ורוסיה, ששם יש מערכות חברתיות לגמרי אחרות. פייסבוק היא לא הפלטפורמה החברתית המובילה שם.
 
אני נפגש עם החברות המפרסמות הגדולות בעולם ומציג להן את המערכת. זה עוזר לקדם את המכירות ללקוח האמיתי שלנו: סוכנויות הפרסום. אנו לא מוכרים לחברות המפרסמות, אלא לסוכנויות הפרסום. מי שמשקיע כסף בפרסום רוצה לראות תוצאות ואנו מספקים את היכולת הזו לסוכנויות הפרסום. אני מאמין שהמשקיעים הגדולים בפרסום ירצו שמשרדי הפרסום ישתמשו בכלי שלנו, כי הוא מביא ערך ממשי להשקעה שלהם במסעי פרסום". 
פרסום חברתי



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים