אפליקציות לאייפד חינם - Telecom - News

אפליקציות לאייפד חינם

דף הבית >> מאגר כתבות ראשיות >> מידע נוסף >> אפליקציות לאייפד חינם

כאשר סטיב ג'ובס ז"ל הציג את האייפד המקורי בשנת 2010, היו הרבה שפקפקו ביכולות שלו והתייחסו אליו בסך הכול בתור "אייפון גדול". כיום כבר ברור שהאייפד הוא הרבה יותר מכך ולמעשה הוביל לתחייה מחדש של קטגוריית הטאבלטים והפך אותה לכזו שמשמשת לא רק לצרכי עבודה ונסיעות (כמו סדרת מכשירי הפאלם הוותיקה), אלא גם לצרכי פנאי ובידור.

בהתאם לזאת, היום ניתן למצוא בחנות האפסטור מספר הולך וגדל של אפליקציות בחינם המיועדות גם לאייפד ומתאימות לרזולוציה הגבוהה במיוחד של המכשיר (גרסאות HD). הרבה מאוד מן האפליקציות ניתנות בחינם עם יכולות בסיסיות או על מנת לפרסם אפליקציה אחרת של אותה החברה המיועדת למי שזקוק ליכולות נרחבות. סוג אחר של אפליקציות חינמיות, במיוחד אלו שנועדו לספק מידע, מתבססות על הצגת פרסומות וגריפת רווחים מהן, כמו גם אפשרות לרכוש גרסה נטולת פרסומות בתשלום.

חמש אפליקציות בחינם לאייפד שכל אחד צריך

למרות שאפל מספקת לא מעט אפליקציות שימושיות הבנויות בתוך המכשיר כמו לדוגמה תוכנת מייל, מפות, משימות ויומן, מרבית המשתמשים ימצאו שהם נזקקים למספר אפליקציות נוספות בחינם על מנת להתחיל ליהנות מכל מה שיש לאייפד להציע. להלן כמה מן הפופולאריות שבהן:

  • סקייפ לאייפד - האפליקציה מביאה את כל היכולת של סקייפ מן המחשב האישי לאייפד, כולל שיחות וידאו, קול וכמובן טקסט. היתרון הגדול של האפליקציה שמי שמולכם לא צריך להיות בהכרח עם מכשיר של אפל כדי לתקשר אתכם.
  • Calculator for iPad Free - מסיבה מסוימת שלא לגמרי ברורה, האייפד עצמו מגיע ללא מחשבון בסיסי, וזו אפליקציה מצוינת למי שרוצה לבצע חישובים שכאלו. הגרסה בתשלום מציעה אופציות נוספות ומגוון גדול יותר של טקסטורות למחשבון.
  • Facebook - האייפד אמנם מאפשר לגלוש באתר של פייסבוק דרך ספארי, אבל הורדת האפליקציה מציעה חוויה מהירה יותר עם יכולות מבוססות מיקום כגון Check In ואפשרות להוסיף תמונות לפוסטים ישירות מן המצלמה.
  • אפליקציות VOD (וואלה, רשת, יס, חדשות ערוץ 2, HOT וכו') - אפליקציות ה - VOD של רשתות הטלוויזיה השונות מאפשרות לצפות בסדרות רבות בחינם באיכות הטובה ביותר וחלקן אף מציעות לשמור פרקים על המכשיר על מנת לצפות בהם במועד מאוחר יותר.
  • Dropbox - מכיוון שהאייפד עצמו מאפשר להעביר בעיקר תמונות ומוזיקה דרך כבל החיבור למחשב (וגם זאת רק דרך iTunes), Dropbox היא האפליקציה המשלימה המשלים שתאפשר לכם לצפות בקלות בקבצים נוספים כגון קבצי וורד, אקסל ו -PDF. פיתרון נהדר אם אתם צריכים להציג קובץ חשוב במהלך פגישה עסקית.

כמובן שישנן אפליקציות חינמיות רבות נוספות המתאימות לצרכים של משתמשים ספציפיים. בכלל זאת ניתן למנות אפליקציות אופיס (בדרגות תמיכה משתנות בעברית), שליטה מרוחקת בשולחן העבודה בבית, סריקה קלה יותר של מסמכים באמצעות המצלמה, אפליקציות פיננסיות לניהול תקציב או ציטוטים של מניות ועוד. הדרך הפשוטה ביותר למצוא את האפליקציות הפופולאריות והשימושיות ביותר שבנמצא היא דרך ה - Top Charts של ה - Appstore, אם כי יש לשים לב שאתם נמצאים בקטגוריה המתאימה לכם (אחרת סביר להניח שתראו בעיקר משחקים...).

Bookmark and Share