Telecom News - מכה לשר גלעד ארדן: דן רונן, מנכ"ל המשרד להגנת העורף - התפטר

מכה לשר גלעד ארדן: דן רונן, מנכ"ל המשרד להגנת העורף - התפטר

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> מכה לשר גלעד ארדן: דן רונן, מנכ"ל המשרד להגנת העורף - התפטר
מנכ"ל המשרד להגנת העורף, דן רונן, הגיש את התפטרותו לשר להגנת העורף, גלעד ארדן. האם החלה מפולת סביב השר גלעד ארדן, שהפך את כל העובדים סביבו למזכירות ופקידים חסרי כל אחריות, עצמאות מחשבתית ויכולת פעולה?
מאת: אבי וייס, 22.4.14, 14:00

מנכ"ל המשרד להגנת העורף, דן רונן, הגיש את התפטרותו לשר להגנת העורף, גלעד ארדן. "הגעתי לתפקיד מתוך מוטיבציה אך איני יכול להשלים עם מצב של העדר הגדרה ברורה של סמכות ואחריות", כתב המנכ"ל (היוצא) דן רונן במכתב ההתפטרות.

"מאז הוצגה לראש הממשלה תכנית חיזוק המשרד להגנת הסביבה בחודש יולי 2013, לא קרה דבר זולת דיונים, ועדות וחליפת מסמכים. המוכנות לביטחון הציבור אינה ברורה", הוסיף דן רונן

עם בחירתו של דן רונן לתפקיד, ברכנו בחום על המינוי הראוי הזה. אולם, גם דן רונן גילה די מהר מה שאנו כותבים כאן חודשים: אין עם מי לעבוד. ליד השר גלעד ארדן (בתמונה למטה) כולם הופכים להיות פקידים ומזכירות. האם זו תחילת המפולת של השר גלעד ארדן? כנראה שלא. יש לו במלאי מספיק אנשים היודעים "ללכת מתחת לשולחן". תשאלו את שמילה מימון (סמכ"ל בכיר פיקוח ואכיפה ומ"מ יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, אחרי שהעיף בקנוניה, שבישל השר, מהתפקיד הזה, את חברו למשרד, נתי שוברט, בגלל שהעז פעם אחת (בלבד) לחשוב יותר מדי). 

עדכון 20:30: השר גלעד ארדן המליץ בערב החג לראש הממשלה נתניהו לסגור את המשרד להגנת העורף עד 31.5.14. כך, די בקרוב יסתיים, ככל המסתמן, הפיאסקו הזה ששמו גלעד ארדן - השר להגנת העורף, בדיוק כפי שחזיתי שיקרה. 
גלעד ארדן



 
 
Bookmark and Share