Telecom News - שופכים עוד 200 אלף $ על ייעוץ ל"שוק הסיטונאי" במקום לסייע ל- Unlimited

שופכים עוד 200 אלף $ על ייעוץ ל"שוק הסיטונאי" במקום לסייע ל- Unlimited

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> שופכים עוד 200 אלף $ על ייעוץ ל"שוק הסיטונאי" במקום לסייע ל- Unlimited
משרד התקשורת החליט לשפוך עוד 200 אלף דולרים, לאחר ששפך כבר כ-500 אלף דולרים (הכל בלי מע"מ...) על ייעוץ לשוק הסיטונאי לחברת Frontier Economics, כמובן בלי כל מכרז (למה מכרז? מה קרה?). זאת, במקום לתמוך בתחרות. 
מאת: אבי וייס, 23.11.14, 23:30אבי ברגר

מערכת התחמנות סביב "השוק הסיטונאי" ממשיכה במלא הקיטור. לאחר שמשרד התקשורת שפך כ-500 אלף דולרים על ייעוץ לחברת Frontier Economics ותחמן את המספרים שלה, הגדיל משרד התקשורת בראשותו של אבי ברגר (בתמונה) לעשות, כשפנה (וקיבל) אישור החשכ"ל, לפטור נוסף ממכרז עד 30.6.16 (!), והוסיף עוד 200 אלף דולרים להמשך הייעוץ הזה. זהו פטור שלישי באותו נושא לאותה חברה.

חברת פרונטיר זכתה כאמור לכמה פטורים ממכרזים, במקביל לעוד יועצים בתחום "השוק הסיטונאי", כולם בטענות מצוצות מהאצבע, פטורים שמרוב רשלנות לעיתים חופפים בתאריכים, כפי שחשפנו למשל כאן. במצטבר, הייעוץ לתחום השוק הסיטונאי מכל היועצים לסוגיהם יעבור את ה-3 מיליון ש"ח כבר השנה (2014)... 

לכן, פנינו למשרד התקשורת בשאלה: "למה ממשיכים לשפוך עוד 200 אלף דולרים בפטור ממכרז לחברת הייעוץ Frontier Economics ועד ליוני 2016?"
תשובה טרם קיבלנו. כשתתקבל תשובה: נעדכן. (אל דאגה, לא תתקבל תשובה. הכסף של משלמי המיסים יכול לעוף ברוח במשרד התקשורת, בלי כל חשבון). 

כל זאת, במקום לעזור ל-Unlimited, שהייתה אמורה לייצר תחרות של ממש בשוק הקווי. החזון של "השוק הסיטונאי" זה ממש לא תחרות, זה אותו דבר בדיוק בצינור תשלום אחר (אם בכלל). 

כך, Unlimited יכולה להגיע די מהר לפשיטת רגל, במיוחד אחרי שנחשף (כאן), שטמרס טלקום, אחת מהשותפות ובעלות אחזקה של מניות ב-IBC - Unlimited, תובעת את מיזם הסיבים האופטיים Unlimited ב-21 מיליון ש"ח, בטענה, שהמיזם (חברת Unlimite) התחייב לרכוש ממנה קיבולות ושימושים בכבל התת-ימי שברשותה, אך לא עשה זאת ולא רק זאת אלא אף הודיע לה, שאין ביכולתו לשלם לה.

פניתי ל-Unlimited בשאלה: "מה התייחסותכם למה שפורסם היום על תביעה של טמרס טלקום?"
מחברת IBC - Unlimited נמסר: "
איננו נוהגים לדון בוויכוחים עסקיים-משפטיים בכלי התקשורת, אנו נלמד את התביעה ונגיב במקומות הראויים לכך".

יש אשם עיקרי במצב הזה והוא משרד התקשורת. האתר הזה מלא בעשרות מאמרים המזהירים, חוזרים ומזהירים את הממשלה על כל זרועותיה, ובמיוחד את משרד התקשורת, שהדרך בה הממשלה בחרה לקדם את מיזם הסיבים - מוטעית, מוטעית לחלוטין ןמבוססת על הנחות שגויות וחלומות חסרי בסיס. כעת זה נראה רע מאוד. ממש רע.

יום עצוב למשלמי המיסים ולשוחרי התחרות בעולם התקשורת. 
 
ראשי Unlimited ושר התקשורת לשעבר, בימים טובים יותר...
Unlimited
צילום: המודעות ש- Unlimited פיזרה בבאר-שבע



 
 
Bookmark and Share