Telecom News - ד"ר חיים מזר פורש במפתיע מתפקידו במשרד התקשורת

ד"ר חיים מזר פורש במפתיע מתפקידו במשרד התקשורת

דף הבית >> מינויים >> ד"ר חיים מזר פורש במפתיע מתפקידו במשרד התקשורת
ד"ר חיים מזר (מג'ר), סגן מנהל אגף בכיר, אגף בכיר ניהול ספקטרום ורישוי תדרים במשרד התקשורת (סגנו של נתי שוברט), פורש בסוף החודש מתפקידו. טרם פורסם מכרז למחליף. למה הוא הולך הביתה ולא נתי שוברט? זה לא ברור.
מאת: אבי וייס, 14.12.14, 22:00חיים מזר

ד"ר חיים מזר (מג'ר), (בתמונה) אחד מאנשי המקצוע המעולים ביותר שיש במשרד התקשורת בתחום הסלולר והתדרים, שזכה להכרה ולכבוד בינלאומי בתחום הידע שלו, החליט לפרוש ובסוף חודש זה יצא לדרך חדשה בתחום האזרחי, אחרי שנות שירות ארוכות במשרד התקשורת.

כנראה ש"גב הגמל נשבר". 

לא הצלחנו לקבל את תגובת משרד התקשורת למה הוא פורש הביתה, ולא הממונה עליו, נתי שוברט, שמזמן היה צריך להדיח אותו.

יש צורך באתר שלם רק כדי לתאר את שפע הנזקים והתעלולים של נתי שוברט במשרד התקשורת. זאת, החל מהמינוי התמוה, השערורייתי והתפור שלו עצמו, לתפקיד סמנכ"ל בכיר ספקטרום ורישוי תדרים, ועד עצם היום הזה, לאחר הביזיון של משלחת משרד התקשורת שהוא עמד בראשה, שהכירה במדינת פלסטין, וכלה בדו"ח טרי וחריף נוסף, הפעם של מבקר הפנים של משרד התקשורת - בעניינו של נתי שוברט

נתי שוברט, שלא ברצונו, סיפק לנו "חומר" למאות רבות של מאמרים, על בזיונות וכשלונות חוזרים ונשנים, ממש עוד טרם שנכנס לתפקיד אליו "הוצנח" ב-2008, ועד עצם היום הזה. יותר משש שנים רצופות של כשלונות ונזקים כלכליים לכל אזרחי ישראל וגם לחברות הסלולר והאלחוט (ואף לתחום הטלוויזיה, בהיותו מ"מ יו"ר מועצת הכבלים והלוויין), בכל מעשי ידיו. למרות זאת, מי שהולך הביתה הוא סגנו, ד"ר חיים מזר, שהתאים פי כמה ממנו לקבל את התפקיד של סמנכ"ל בכיר ספקטרום, ומועמדותו נפסלה בזמנו (ב-2008) בתרגיל מסריח, שמתאים מאוד לדמויות הקיימות בצמרת משרד התקשורת, שחלקן מסתתר עד היום מאחורי חיסיון ב"פרשה הסודית".

ללא ספק, מדובר בהפסד נטו של משרד התקשורת, שהתמלא באנשים, שהשליחות הציבורית היא מהם והלאה.

לא נותר לנו אלא לאחל לד"ר חיים מזר הצלחה בכל אשר ילך בחיים האזרחיים, מחוץ לממשלה. אני משוכנע שהוא יצליח, גם באזרחות. כנראה שמשרד התקשורת אינו ראוי, שאנשים מעולים כמוהו ישרתו בתפקיד ציבורי. 
כשלון



 
 
Bookmark and Share