Telecom News - דיוור 2

דיוור 2

דף הבית >> מאגר כתבות ראשיות >> עמודי דיוור >> דיוור 2
דיוור שני 21/1/14  Telecom News
בתחילת מרץ 2013 עלינו לאוויר בפורטל חדשות עצמאי לעולם ההיי-טק. קשה להאמין, שעברה פחות משנה והגענו ל- 5,400 ידיעות המבוזרות בעשרות הקטגוריות באתר והמכסות כל תחום בעולם ההיי-טק, זאת, עם מעל ל- 35 אלף "יוניק יוזרס" - "קוראים ייחודיים" לחודש. התודות לצוות הכתבים המקצועי והמסור, שעומל בהתנדבות למען הצלחת האתר והבאת חדשות מעניינות לקוראים. 
בניוזלטר שני זה, נמצאות הכתבות הנצפות ביותר בחודש וחצי האחרונים בסדר יורד, למקרה שפספסת כמה מהן. הקריטריון העיקרי, שמחזיק כתבות ב"דף הבית", הוא כמות הקוראים. קוראים המתעניינים בנושאים מקצועיים וחדשותיים ספציפיים יכולים למצוא אותם בעשרות התת-תפריטים הפנימיים המחולקים על פי 7 נושאים ראשיים בתפריט העליון. כ"כ יש באתר כלי חיפוש פנימי למציאת נושאים מבוקשים. הכתבות ברשימה להלן אינן כוללות את הכניסות הרבות להורדת אפליקציות (בחינם) התעדכנות יומית, ואת הכניסות הרבות לקריאת מידע על הגאדג'טים למיניהם, כתבות המתחדשות כמעט כל יום.
Telecom News
חדשות מעולם הביטקוין
הקליקה הסודית של הביטקוין: 927 אנשים הם בעלי מחצית מהביטקיון
שוק הביטקוין "עקום": ל-47 אנשים יש בעלות על 28.9% ממנו, ל-880 אנשים יש 21.5% ממנו, ל-10,000 בני אדם יש רבע מהשוק והשאר (מיליון אנשים) מקבלים את הפירורים.
ביטקוין
חדשות מעולם הביטקוין
השוד הגדול בהיסטוריה של הביטקוין
מתברר כעת, ועל כך שוב מפרסמת המערכת ראשונה: שהמדובר בשוד הביטקוין הגדול מאז ומעולם - 96,000 ביטקוין נגנבו בבת-אחת שהם כ-100 מיליון דולרים. 
שוד
חדשות מעולם הביטקוין
מי הבעלים של ארנק הביטקוין הגדול ביותר?
לנוכח הסערות העוברות לאחרונה על הביטקוין, העלייה המטאורית לאורך השנה וההתרסקות המתרחשת עתה, מעניין מאד לדעת מי מחזיק כיום בארנק ביטקוין המכיל את כמות הביטקוין הגדולה ביותר. זהותו ידועה.
ביטקוין
חדשות לארגונים ולעסקים
קוד פתוח בצה"ל ובארגונים גדולים בישראל - סיפור הצלחה
הקוד הפתוח הוא כאן, דוחק לאחור כל קוד קנייני, בכל תחום, גם בצה"ל ובמערכות בטחוניות וארגוניות גדולות, דוגמת משרד ההגנה והצבא האמריקאי. חשיפת הפרויקטים בקוד פתוח, שמופעלים בצה"ל.
תמונה
על סדר היום
ישראל בתחתית הטבלה של מדינות העולם במהירויות גלישה
מי ספק הסלולר המהיר באינטרנט הנייד? Ookla פרסמה את דו"ח מהירויות הגלישה העולמית ל-7.12.13 ב- 188 מדינות העולם ע"ס מיליוני בדיקות בכל מדינה ישראל במקום 38 בערוץ היורד ובמקום 120 בערוץ העולה. 
ישראל
חדשות משרד התקשורת
"מכסח" רפורמות כחלון איבד את הכיוון והדאגה לציבור
התמיכה הפומבית של שר התקשורת גלעד ארדן בהסכמי שיתוף האנטנות הסלולריות מצביעה על אבדן דרך והיעדר כל שיקול דעת ציבורי וצרכני, תוך מיטוט של הרפורמות, שקידם השר הקודם ותוך סיכון עתיד מיזם IBC.
גלעד ארדן
המשך הפופולריים:
סטארטאפ עבודות לחרדים
אפליקציות שפתחו חרדיות
פרצת מימון המונים תיסגר
מחשבי הביטקוין בקוטב
 
 
מיהם פעילי ביטקוין ישראל
הביטקוין באיום קיומי
15 סטארטאפים חרדיים
הישג אדיר ל- Altair
 
 
YES לא מחכה ופורצת
מהפכת בנקאות חברתית
כספומט ביטקוין בישראל
סיפמי נסגרה ברעש
 
 
תחרות נאום המעלית
מודל פרסום חדש
פתרון למחירי נדידה
להפקיע שמות המתחם
 
 
 
Bookmark and Share