Telecom News - פתרונות חדשים עם מתגים אוטומטיים ורשת שטוחה לחלוטין ומאובטחת

פתרונות חדשים עם מתגים אוטומטיים ורשת שטוחה לחלוטין ומאובטחת

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> פתרונות חדשים עם מתגים אוטומטיים ורשת שטוחה לחלוטין ומאובטחת
המעבר לפתרונות ענן מאפשר יצירת פתרונות חדשים לכל המערכות הקיימות היום בארגונים, ברשת מאוחדת עם גישה מאוחדת, חכמה ומאובטחת, שתומכת ב-Advanced BYOD, עם מוצרים המלווים באחריות לכל החיים, פרי פיתוח של ALU-E.
מאת: אבי וייס, 11.4.15, 19:50פבריק מאלקטל-לוסנט אירגונים

פבריק ליאווין (Fabric Lieuvin), (בתמונה), מומחה רשתות, ALU-E: "כל מי שעוסק בעולם ה-ICT מבחין ב-4 כיוונים חדשים המובילים את עולם התוכן של המנמ"רים בכל ארגון בעולם:

א. איך הופכים את יחידת ה-IT למרכז עסקי, מרכז רווחי המביא ערך ממשי לארגון. 

ב. איך מתמודדים עם המעבר למובייל, מעבר הנוגע בכל תחום בכל רחבי הארגון.

ג. האצת הגישה הדיגיטלית. זה כולל ביטול הניירת ושינוי שיטות העבודה הקיימות.

ד. ניתוח יעיל וטוב יותר של המידע הנאסף ונקלט בכל מקום בארגון ומחוצה לו והפיכתו למידע המביא ערך לארגון. הדגש היום הוא בעיקר על מידע הנשאב מהלקוחות ומרשת האינטרנט.

המשמעות הנגזרת מהמגמות הללו כוללת את הצורך האקוטי בשיפור חוויית המשתמש, הפנימי והחיצוני ומעבר לענן - מה שמאפשר את שיפור חוויית השימוש, פישוט השימוש והניהול של מערכות ה-ICT והגדלת הנראות של כל המערכות.

התהליך הזה מלווה במעבר לאפליקציות, מעבר ל-API, ל-DevOps, במקביל ליישום של Unidied Access, יישום Big-Data, שזה ה-BI החדש המבוסס על ניתוח הרשת הפנימית והחיצונית.

מבחינת ALU-E, ניתוח המצב הזה הוביל ל-3 קווי פתרונות ראשיים:

א. Unified Access. משמעו: ניתן לגשת לרשת הארגונית מכל כיוון: קווי, סלולרי, אלחוטי (WiFi) ומכל מכשיר קצה. הגישה הישנה של כניסה לרשת הארגונית רק מה-LAN - נגמרה. אין כיום יכולת לכפות על העובדים והמנהלים ועל כל שרשרת הערך והלקוחות איך הם ייכנסו למערכות הארגוניות. השינוי הזה דורש מדיניות אחודה גם לניהול הרשתות, גם לאבטחה ולאכיפת מדיניות האבטחה על כל רכיבי הרשת בכל מקום. 

ב. Intelligence Fabric. המטרה: להוריד ב-30% את הוצאות התפעול של הרשתות. זה נועד לבטל את הצורך במהנדסי רשת ובטכנאי רשת בארגון. כשהכל הופך לחכם ואוטומטי אין צורך באנשי מקצוע כדי לנהל את הרשת. 

ג. Analytics. זה מאפשר להבין את התעבורה ולתת לה ערכים עסקיים. המערכת מנתחת את התנהגות המשתמשים ברשת ומגבירה את היעילות, הנצילות והתפעול הנכון של הרשתות. הטכנולוגיה המובילה כאן היא ה-SDN.

הפתרונות שלנו מכסים את כל שרשרת הערך של הארגון ומספקים פתרון לכל סדר גודל של עסק או ארגון עם פתרונות מלאים ל-LAN, ל-WAN ול-WiFi. זה כולל מערכות ניהול, מערכות מבוססות SDN עם מוצרים גם ל-Core וגם ל-Access, מוצרים המתאימים לדור הבא של ה-BYOD, מה שמכונה על ידינו: Advanced BYOD. זה מורד את כאבי הראש של המנמ"ר בכל הקשור לניהול מכשירים ניידים מכל סוג הקיימים בידי המנהלים והעובדים וגם בידי שרשרת הערך של הארגון.

נכנסנו לכל תחום בעולם הרשתות וה-IT, כולל כל מה שיש ב-Data Centers הגדולים, עם פתרונות מלאים לעולם ה-SDN/NFV. אנו מציעים רשת שטוחה לחלוטין בארכיטקטורה הקרויה POD/Mesh, שזכתה בפרסים רבים ושבחים וכיום מאוד מבוקשת בשוק הארגוני. 

המערכת הזו גם מבטלת את ההפרדה, שהייתה עד כה בארגונים, בין ה-Data לבין ה-Storage. לא צריך יותר מערכות נפרדות ורשתות נפרדות. זה מאפשר גידול ביכולות ובנפחים ללא כל מגבלות.

החיבור בין המתגים נעשה אוטומטית והכל מבוצע באופן שקוף עם תמיכה בכל פרוטוקולי האחסון הקיימים בשוק, שכעת רצים על חיבורים של 10 או 40 ג'יגה אתרנט.

במהלך 2015 נציע פתרונות לשווקים ורטיקליים עם דרישות גבוהות מהרשת דוגמת: רכבות, ארגוני ביטחון, בתי חולים וגופים עם דרישות מאוד גבוהות. עד סוף השנה נאחד את כל מערכות התוכנה של ה-Core וה-Access למערכת אחת, הכל בגישת ה-SDN.

כדי לתת שירות מלא לכל צורך אנו שותפים עם מובילי שוק בתחומים הטכנולוגיים המובילים דוגמת ה-Open Stack ומשלבים את הפתרון שלנו עם פתרונות של חברות מובילות דוגמת: NEC, סיטריקס, מיקרוסופט, אלקטל-לוסנט ורדוור.

היות ואנו כה בטוחים בפתרונות שלנו, אנו מספקים אחריות לכל החיים. אנו מספקים שדרוגי תוכנה, תמיכה ותחזוקה ל-3 שנים ללא כל תוספת עלות. מערכת הניתוח שלנו בשם OmniVista מסופקת אף היא ללא עלות לכמות מוגבלת של פורטים שלנו (עד 10 פורטים) ולניטור של מוצרים מתחרים (עד 10 פורטים) הקיימים ברשת הארגונית.

הפתרונות שלנו תומכים בכל צורך, לרבות ב-Multicast לשירותי OTT, ונמשיך לפתח את הכיוונים של OTT וכיוונים נוספים בהתאם לביקושים מהארגונים".

מייק דן (Mike Dann), מומחה WAN, חברת ALU-E: "עפ"י נתונים, שפורסמו, כ-90% מרשתות ה-WiFi, שמופעלות בעולם, לא משתמשות ברמת אבטחה המומלצת של 802.1x, שזו הרמה הנדרשת לרשת אלחוט כדי להגן עליה. יש למצב הזה סיבות רבות. הסיבה המרכזית: הרוב סבורים, שאבטחה בשם וסיסמה זה מספיק או לכל היותר מסתפקים בהצפנה בסיסית דוגמת WEP ו-WPA. 

אנו באים עם פתרון אחר בגישה אחרת. הפתרונות שלנו הם Omni Switch ו-Omni Access, שאוכפים אבטחה על כל הרשת ממרכז אחד ללא פשרות. הניהול של המערכת נעשה ב-OmniVista, שזו מערכת מאוחדת לניהול כל סוגי הרשתות.

בגישה שלנו ניתן לאכוף מדיניות אבטחה אחידה, שלא תלויה איך ומהיכן המשתמש נכנס לרשת. הרכיב החדש בפתרון האבטחה האלחוטי קרוי Clear Pass, שהוא מערכת אינטליגנטית המספקת מדיניות אכיפה בכל רשת גישה, תוך התאמה מלאה לגישת ה-Unified Access. אכיפת המדיניות יכולה להיות תלויה במיקום הספציפי של המשתמש והרשת דרכה הוא נכנס לתוך הרשת הארגונית. 

המערכת הזו מספקת 'טביעות אצבע' לכל מכשיר המתחבר לרשת, מה שמאפשר רמת אבטחה טובה יותר ושליטה מלאה באורחים, תוך שיפור מדהים בחוויית המשתמש.

היישום מבוצע ע"י כך, שהמשתמשים המאובטחים טוענים תוכנת לקוח בשם OnGuard, שהיא חלק ממערכת ה-Clear Pass וזה אוכף באופן שקוף למשתמש את מדיניות האבטחה על המכשיר הקיים בידו. המדיניות הזו יכולה להימצא בענן, בכל מקום בעולם". 

הכותב היה אורח ALU-E במטה החברה בפריז, במסגרת כנס יועצי תקשורת.
מתגים אוטומטיים
טלפונים
בתמונה: מימין: מתגים אוטומטיים ומאוחדים לכל מטרה לכל ארגון עם אחריות לכל החיים, משמאל: טלפונים שולחניים חדשים. 



 
 
Bookmark and Share