Telecom News - המהפך הצרפתי-סיני של ALU-E מנקודת המבט של המנכ"ל

המהפך הצרפתי-סיני של ALU-E מנקודת המבט של המנכ"ל

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> המהפך הצרפתי-סיני של ALU-E מנקודת המבט של המנכ"ל
חברת Alcatel-Lucent-Enterprprise עברה מהפך מאוד מרשים ושינוי כיוון, כדי לתת מענה לכוח העבודה הנייד והלקוחות הניידים, שהם ההווה והעתיד של עולם ה-ICT. זאת, עם הליכה לכיוון של Personal Cloud, שיהיה על כל מכשיר קצה בידי כל אחד, בכל מקום.
מאת: אבי וייס, 9.4.15, 09:00

חברת אלקטל-לוסנט-ארגונים (Alcatel-Lucant Enterprise), או ALU-E בקצרה, היא חברה צרפתית בת כ-3,000 עובדים, מהם כ-600 בפריז והשאר בשלוחות בכל רחבי העולם, כולל בישראל, עם מעל ל-500 אלף לקוחות וכ-2,500 שותפים בכ-80 מדינות.

החברה הזו נפרדה לאחרונה מחברת האם אלקטל-לוסנט (מבלי להחליף את השם) ועברה לבעלות של משקיעים סינים המאוגדים בחברת השקעות ענקית בשם China Huaxin. המשקיעים הסינים רכשו את רוב הבעלות בחברה, תמורת כ-202 מיליון יורו. כיום, 85% מהמניות הם בידי מנכ"ל ALU-Eהמשקיעים הסיניים ו-15% מהמניות הם בידי חברת אלקטל-לוסנט. החברה נשארה חברה צרפתית ומנכ"לה (מישל אמליאנוף - Michel Emelianoff) (בתמונה משמאל), הוא צרפתי וכך גם כל צוות הניהול הבכיר של החברה.

מישל אמליאנוף, מנכ"ל ALU-E: "יש לנו, כחברת אלקטל-לוסנט-ארגונים, היסטוריה ארוכה במסגרת חברת האם אלקטל-לוסנט. אולם, כעת אנו חברה חדשה לגמרי, שחנכה קמפוס חדש בפריז, עם משקיעים חדשים, שהם למעשה חברת השקעות סינית, בין הגדולות ביותר בעולם ההשקעות העולמי. יחד עם זאת, אנו חברה צרפתית.

למה עברנו בעלות? חברת אלקטל-לוסנט החליטה להתרכז בתחומים של עולם התקשורת המכוון לספקיות התקשורת. תחום הארגונים והעסקים דורש התמקצעות שונה ולכן חיפשנו דרך כיצד להתפתח ולהתרחב, במקביל לחברת האם, עם כוונה להכפיל את כמות הלקוחות שלנו בעולם ולהיכנס למגזרים חדשים ומלהיבים של השוק.

זה דרש מאיתנו השקעות עצומות. לכן, חיפשנו משקיעים המוכנים להשקיע ומאמינים בעתיד שלנו ושלא באים לעשות עלינו אקזיט מהיר, אלא מוכנים להשקיע לטווח ארוך. כך, הגענו אל הקבוצה הסינית, שרכשה 85% מהבעלות ו-15% נשארו בידי אלקטל-לוסנט. 

המשקיעים הסיניים ממוקדים ולא מאתמול בהשקעות בעולם הטלקום. היו לנו איתם כבר פרוייקטים ושותפויות קודמות בסין. האסטרטגיה שלהם היא ליצור נוכחות עולמית, לא רק בסין, ב-5 תחומים מרכזיים:
א. רשתות של ספקיות תקשורת, בדגש על סין. בסין הם מושקעים ב-ZTE ובוואווי.
ב. תחום הרדיו והשידורים. יש כאן 2 חברות כשאנו מעורבים בשותפות עם חברה אחת מהשתיים, שתיהן חברות מובילות בעולם התחום הרדיו והשידורים.
ג. תחום האינטגרציה. כאן יש להם תשתית ענקית, בעיקר בסין.
ד. תחום הארגונים והעסקים. זה התחום שבו אנו נמצאים והם בחרו להשקיע בנו, לאחר שבחנו כמה אפשרויות השקעה בחברות מתחרות בנו בעולם.
ה. תחום פתרונות של אפליקציות למובייל. כאן נעשות השקעות רבות בעיקר בסטארטאפים בכל העולם.

מכיוון שלקבוצת המשקיעים הסינית, שהשקיעה בנו, יש מבט רחב על שוק התקשורת העולמית, היא הביאה לנו יכולת של נגישות רבה יותר לשווקים. הקבוצה לא באה 'לתת מכה' ולצאת מהעסק. היא באה כדי לתת ערך לחברה והדרך שלה היא להנפיק את החברות שהיא משקיעה בהן בבורסות באותן מדינות. המטרה העיקרית שלה היא להצמיח חברות ולאורך זמן.

עבורי כמנכ"ל, אני מאוד מרוצה, שקבוצת המשקיעים הסינית רכשה חברה מכספה ולא עשתה זאת ע"י מיחזור חובות או יצירת חובות והלוואות. כך, שאנו יוצאים לדרך חדשה עם השקעות אמת וללא כל נטל של חובות. 

היינו ונשארנו חברה צרפתית עם המטה המרכזי שלנו בצרפת -בפריז והענן המרכזי שלנו בצרפת - בצפון המדינה, עם מרכז המו"פ המרכזי בבניינים צמודים אלינו בפריז, האחזקות שלנו הן בצרפת ולא באיזה מקלט מס, כמו שיש בכמה חברות עולמיות. יש לנו 16 חברות בנות ואנו מצויים כעת בתהליכי היפרדות פיזית מ-ALU מבלי להחליף את השם, שהוא שם מותג חזק בשוק העולמי. אני מקווה, שתוך כ-5 שנים ניכנס לתהליך של הנפקה בבורסה בפריז כחלק מהמדיניות החדשה של הבעלים הסיניים שלנו. 

ביחד עם הבעלים החדשים קבענו לעצמנו יעד חדש: להכפיל את הנוכחות העולמית שלנו בזמן קצר. זו תהיה צמיחה מהירה ביותר עם חדשנות מובילה. כדי להשיג את היעדים השאפתניים הללו, פיתחנו אסטרטגיה המורכבת מ-2 רבדים:
א. מיקוד. אנו מעוניינים להיות באחד מ-3 המקומות הראשונים בעולם באותם תחומים, שאנו מחליטים שנהיה בהם.
ב.ביצועים. אנו בחנו כיצד אנו מביאים ערך לשוק, שאין בו צמיחה כל כך מהירה, שוק ה-ICT.
 
מהניסיון שלנו, המוצרים שלנו תמיד היו טובים. אבל עד היום, הלקוחות הם היו אלה שהיו אחראים על הפקת ערך לעצמם מהציוד שלנו. זה נגמר. אנו מעוניינים להוביל מהלך של הבאת ערך ללקוחות שלנו מהיום הראשון, שהם בוחרים בנו. זה דורש שינוי בגישה שלנו ובשיטות העבודה שלנו. לכן, נכנסנו לתחומים כמו 'נאמנות לקוחות קצה', 'חוויית לקוחות קצה', הקטנת עלויות תפעול וניהול יעיל. כל אלה הם תחומים המביאים ערך ממשי ומיידי לכל ארגון. 

לאחר שניתחנו את תחומי הפעילות שלנו החלטנו להתמקד ב-3 שטחים:
א. התמקדות באירופה (כולל EMEA). כאן, אנו מובילים מזה זמן גם בתחומי הטלפוניה וגם בשאר תחומי התקשורת. המטרה שלנו: להפוך לספקי הענן עם כל שירותי ה-ICT לכל שכבות השוק. 
ב. להשקיע בערוצים שלנו, שיוכלו לצמוח בכל מקום, גם בסין, רוסיה, ישראל, דרום אמריקה ועוד. השקעה בשותפים ובערוצים הללו דרשה גיוס מסיבי של כוח אדם, בחירת שותפים, הכשרת שותפים, מתן ערכים מוספים וכלים לשותפים המקומיים, מתן פתרונות לצרכים מקומיים והגברת המודעות בשווקים לפתרונות החדשים שלנו.
ג. תהליך של השקעות במו"פ וגידול המלווה בפתרונות חדשים, שנובעים מההשקעה הזו במו"פ, עם פיתוחים חדשים לגמרי, שאין עדיין למתחרים שלנו. אלה פתרונות, שצמחו מתוך הביקושים, שראינו בשווקים השונים". 

אריק פניסון (Eric Penisson), סמנכ"ל מוצרים, ALU-E: "ב-2014 הגענו למקום שני ב-EMEA בפתרונות התקשורת שלנו לארגונים, לפני סיסקו, אוויה ועוד מתחרים. כשהצגנו לשוק את המערכת החדשה שלנו: OpenTouch, לפתרונות ענן. היא התקבלה באהבה ובביקוש עצום ואנו בגידול במערכת הזו של 40% לשנה. 

אנו מלווים ארגונים ועסקים בכל תחום של קבלת ההחלטות שלהם ומציעים להם פתרונות חדשים מבוססי IP, מבוססי ענן, עם יישומים חדשים, כשהדגש עובר לפרסונליזציה ושיפור חווויית המשתמש, בתוך הארגון ומחוצה לו. שינינו את המודלים של הגישה ללקוחות בכך, שאנו מעבירים הכל לענן, גם בישראל. אנו בונים עננים מקומיים, וגם בישראל נבנה ענן מקומי. 

הכיוון שאנו מציגים לארגונים: שליטה מלאה בהוצאות, הקטנת הסיכונים וייעול התפעול. כל זאת, בלי לזרוק לפח את השקעות העבר.

יצרנו מסלול התפתחות. כך, שיש לנו מפת דרכים, שהלקוחות שלנו מכירים, והם יכולים להיות שקטים לגבי מסלולי השדרוגים ושמירה על עליונות טכנולוגית לאורך זמן.

הגישה שלנו היא: פתרון ארגוני אחד. בעבר קראו לזה UC (ר"ת: Unified Communications). הלקוחות שלנו הכירו את הפתרונות, שנקראו OXO/OXE. כיום, אנו משקיעים רבות בעולם התוכנה, כך, שהמוצרים שלנו ירוצו על כל מכשיר קצה ועל כל מערכת הפעלה. הכיוון החדש ביותר הוא: Personal Cloud

אחד השינויים, שביצענו במיקוד שלנו: התחלנו לספק פתרונות לעולם ה-SMB, כולל פתרונות לספקי תקשורת, שיספקו פלטפורמה שלנו לעסקים ברמת ה-SMB אצלם. השנה אנו משקיעים רבות בעולם הווירטואליזציה, כולל שילוב בפתרונות VMware. אנו משקיעים ב-IPv6 ובעולם הסייבר וההצפנות.

ב-2016 נבצע שדרוג נוסף לפתרונות הענן שלנו בדגש על פתרונות ענן היברידי והמשך המגמה של Personal Cloud. בשנה הקרובה נשיק מוצרים חדשים כולל מוצרים שולחניים זולים יחסית, שכוללים וידיאו ויכולות מתקדמות לשיחות ועידה.

החיבור שלנו לשוק הייצור בסין מאפשר לנו להוציא לשוק מוצרים זולים יותר. יש לנו פתרונות BYOD חדשים, גם לארגונים וגם לשווקים ורטיקליים דוגמת בתי מלון ובתי חולים. הגישה: ניתן לחבר כל סמארטפון באמצעות תחנת עגינה לרשת התקשורת הקווית ולהפוך להיות חלק מהתקשורת הקווית. 

אנו פועלים לשפר את פיריון העבודה בארגונים, כי אנו מעריכים, שזה פרמטר חשוב ביותר, במיוחד כשזה מגיע לארגון במקביל להתפשטות תופעת ה-BYOD והעבודה הניידת.

במקביל, אנו מספקים פתרון חדש למוקדי שירות לקוחות. במציאות של היום, הלקוחות כבר לא רוצים להתקשר בטלפון הקווי והם פונים למרכזי השירות בדרכים רבות. המערכת החדשה היא חלק בלתי נפרד מה-OpenTouch. הפתרון מאפשר ללקוח הקצה לנוע משיטת גישה אחת לשיטת גישה אחרת, באופן שקוף לגמרי. הפתרון שלנו הוא Multi-Channel מהיר ביותר וקל לתפעול. ניתן לשדרג מערכות קיימות ע"י Add-On, בלי לזרוק ציוד הקיים במוקדי השירות. 

השלב הבא יהיה: הכל בגישת ה-Plug&Play עם הטמעה מהירה ביותר. הפתרון יכלול את כל סוגי הגישות בכלי המולטימדיה, על כל מכשיר קצה, כדי לתת חוויית שימוש מירבית למשתמשי הקצה.

אנו משקיעים רבות במעבר ל-WebRTC ונציג פתרונות, שיספקו חוויית משתמש טובה יותר. כבר חיברנו את המערכת שלנו בתאימות למערכות של מיקרוסופט לרבות ל-Lync. החיבור שלנו למערכות מקבילות בענן הוא חלק חשוב בפתרון.

בין החידושים, שכבר חשפנו:
א. 'הסטת שיחה' באמצעות NFC המצוי בסמארטפון. מקרבים את הסמארטפון ל
טלפון NFCטלפון נייח, שיש בו רכיב NFC (כמו בתמונה משמאל) והשיחה קופצת מהסמארטפון לטלפון השולחני ולהיפך, בלי לנתק את השיחה. 

ב. בטלפונים סלולריים, שאין בהם NFC, מקפיצים את השיחה מהסמארטפון לטלפון השולחני באמצעות QR-Code. זה טוב לאייפונים.מהדגמים הוותיקים.

כך, ניתן לקבל שיחה בארגון בכל מקום ולכל מכשיר קצה, לסמארטפון ולטלפון השולחני, לא חשוב היכן הטלפון השולחני הזה נמצא ולמי הוא שייך. 

כיום, בתחומי הענן, כבר מחצית מההתקנות שלנו הן בענן וזה אחוז, שילך ויגדל בשנים הבאות. הארגונים מבינים, שאי אפשר להישאר מאחור עם פתרונות קנייניים ויקרים.

אנו מפתחים ומספקים 3 סוגי עננים:
א. ענן ל-SMB.
ב. ענן לארגונים.
ג. ענן אישי - Personal Clooud. בגישה הזו, ניתן לספק שירותי ענן לכל גודל של קבוצות עובדים, אפילו לקבוצות עובדים מאוד קטנות. 

הגישה המבוקשת כיום היא הגישה של ענן היברידי, בטכנולוגיות ה- SDN/NFV, גישה שהפתרון שלה אצלנו הוא Cloud Connect, ענן המחבר את כל סוגי העננים הקיימים בארגון, בין אם הם עננים פרטיים או ציבוריים, שלנו או של אחרים.

זה מאפשר כמה יכולות חדשות ובכללן:
1. לפשט את התהליכים. כל הטמעה של מערכת הופכת לפשוטה ביותר ולמהירה ביותר. נגמר העידן של התקנות של מערכות במשך חודשים ושנים. זה עניין של דקות, לכל היותר. 
2. שליטה מלאה בכל היישומים ובכל השימושים, מה שמאפשר ניתוחי ביג-דאטה, הגנה מפני מרמה, הונאה ומתקפות סייבר ועוד יכולות חדשות.
3. מבט יותר ברור מה קיים ברשת, מה עובד, מה דורש תיקון וכך הלאה.
4. מודל עסקי חדש לגמרי. ניתן לתמחר ולחייב לפי שימוש מדוייק ובפועל במשאבים. כיום, אנו לוקחים 1 יורו לחודש לפורט לשירות ענן בענן שלנו ללקוחות מוקדי שירות, שיש להם ציוד טלפוני קיים של ALU-E. 
5. אימוץ מהיר של שימושים ואפליקציות חדשות. 
תוך 3 שנים 80% מכוח העבודה יהיה נייד. הפתרונות שלנו מותאמים לעולם החדש הזה". 

נטלי ברבייר, (בתמונה מש
נטלי ברביירמאל), מנהלת המו"פ, ALU-E: "אנו כ- 500 איש בתחום המו"פ, שמרכזו בפריז, עם שלוחות במספר מדינות בעולם. אנו מפתחים בעיקר את מוצרי התוכנה והטרמינלים.

אנו מרוכזים ב-6 נושאים בעולם המו"פ בו אנו עוסקים:
א. פיתוח מוצרים איכותיים.
ב. שיפור חוויית המשתמש.
ג. אנו משתמשים במוצרים, שאנו מפתחים, קודם כל לעצמנו, לצרכים שלנו, עוד לפני שאנו מציגים אותם לשוק.
ד. מפתחים מתודולוגיות Agile לכל הצוותים. זה מאפשר הצגת מוצרים מהר ובדרך טובה יותר ודינמית. 
ה. חדשנות בכל דבר. זה הדבר החשוב ביותר לנו, שנהיה תמיד בקדימות בחדשנות. כיום, החדשנות שלנו מרוכזת בעולם הנייד ובעולם הווידיאו, שאלה התחומים המובילים אצלנו בחדשנות, ביחד עם טכנולוגיות Web.
ו. שימושיות ומינימום תחזוקה לכל פתרון. הנושא הזה בעיקר חשוב לשותפים שלנו, לאינטגרטורים, שיוכלו ליישם מהר וללא בעיות את הפתרונות שלנו ולא להתעסק בתחזוקה לאורך חיי המוצר.

במסגרת הגישה החדשה שלנו, פתחנו את המעבדות שלנו לביקורי חוץ, כולל הקמת תצוגות, כדי לקבל משוב מיידי וישיר מאנשים, שהם אמורים לעסוק במכירות או בהטמעות וכמובן מלקוחות אפשריים ומנהלים בכל תחום המבקרים אצלנו.

אנו משלבים פיתוחים מסטארטאפים ומשלבים סטודנטים להנדסה, שמבצעים אצלנו פרויקטים. כך, שיש תועלת לכל הצדדים מהפיתוחים הללו". 


הכותב היה אורח ALU-E במטה החברה בפריז, במסגרת כנס יועצי תקשורת.
פתרונות טלפוניה חדשים



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים