Telecom News - בית הדין הארצי לעבודה החליט אמש: "הפרשה הסודית" תישאר סודית

בית הדין הארצי לעבודה החליט אמש: "הפרשה הסודית" תישאר סודית

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> בית הדין הארצי לעבודה החליט אמש: "הפרשה הסודית" תישאר סודית
בית הדין הארצי לעבודה בדיון מיוחד ומורחב בהרכב של 5 שופטים בראשותה של כב' השופטת ורדה וירט-ליבנה, סגנית נשיא בית הדין הארצי לעבודה, החליט אמש (16.9.15) כי "הפרשה הסודית" של משרד התקשורת תמשיך להיות סודית. זאת, עד להכרעת הדין בערעור, שהגישו הצדדים.
מאת: אבי וייס, 17.9.15, 11:56ורדה וירט-ליבנה

בלעדי: בעקבות המהלך שיזמתי (כמפורט כאן, כולל התערבות של נציבות תלונות הציבור על שופטים, בראשות פרופ' אליעזר ריבלין, בהליכים), הוחלט על ההעברת הדיון בנושא צו איסור הפרסום על הפרשה להרכב של 5 שופטים בראשותה של ורדה וירט-ליבנה, סגנית נשיא, אב"ד (בתמונה משמאל), לאה גליקסמן - שופטת, נטע רות - שופטת, ישראל דורון - נציג ציבור (עובדים) ומיכה ינון - נציג ציבור (מעסיקים).

הצוות המורחב הזה החליט אמש פה אחד להמשיך את צו איסור הפרסום על הפרשה (ולכן אינני יכול לפרסם את ההחלטה, או כל פרט אחר ממנה). הצו עומד בתוקפו עד לסיום הליכי הערעור של הצדדים המעורבים בפרשה זו, מה שצפוי להתרחש בשבועות או בחודשים הקרובים. 

יחד עם זאת יש כמה "פרשיות משנה" לפרשה העיקרית, שחשפתי לציבור, שהם אינם חסויים:

א. שכירת שירותיה עו"ד דנה נויפלד(בפטור ממכרז, פעמיים) של עו"ד תמר גולן ע"י צמרת משרד התקשורת, תוך הפרה (לכאורה) של סעיפים רבים. נושא זה עומד כעת להכרעתו של היועץ המשפטי לממשלה. זאת, בעניינה של המעורבת הראשית בפרשייה זו: היועצת המשפטית של משרד התקשורת, עו"ד דנה נויפלד (בתמונה משמאל).

ב. שכירת שירותי מעקב אחרי עובדים במשך יותר משנה, פרשה, שהסתיימה ביומו האחרון של אבי ברגר במשרד התקשורת כמנכ"ל (בנזיפה, שנתן ל-3 עובדים מאגף הספקטרום).  

אין ספק, שהסיפור הזה עוד ילווה אותנו בחודשים הבאים, אחרי שיוסר צו איסור הפרסום מהפרשה, שנמצאת כבר יותר משנתיים תחת "צו איסור פרסום" גורף. באתר זה יש עשרות כתבות (מעל ל-40 כתבות) המתארות את השתלשלות העניינים סביב הפרשה הזו, שסיבכה ומסבכת בעלי תפקידים לא מעטים במשרד התקשורת ובגופים ממשלתיים נוספים. אגב, קיימת אפשרות לפנות לבית המשפט העליון ולנסות לערער על המשך קיומו של צו איסור הפרסום. נושא זה יתברר בימים הקרובים, אם כי הסיכויים לכך קטנים ביותר. 
בית הדין הארצי לעבודה



 
 
Bookmark and Share