Telecom News - המפולת ממשיכה: מנכ"ל Unlimited, דני לאובר, התפטר

המפולת ממשיכה: מנכ"ל Unlimited, דני לאובר, התפטר

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> המפולת ממשיכה: מנכ"ל Unlimited, דני לאובר, התפטר
המפולת ממשיכה: מנכ"ל Unlimited, דני לאובר, התפטר
מאת: מערכת Telecom News, 10.1.16, 10:45דני לאובר
 
בדיוק כפי שחזינו שבוע שעבר, דני לאובר הודיע כי יפרוש מתפקיד מנכ"ל Unlimited, אותו ביצע כמעט מיום הקמת החברה. את ההודעה מסר כשבוע לאחר שהביא לאישור התכנית העסקית החדשה של החברה, שעתידה לוט בערפל.
 
דני לאובר, (בתמונה), מנכ"ל חברת Unlimited, הודיע הבוקר לדירקטוריון החברה על כוונתו לפרוש מתפקידו. הודעתו של לאובר התקבלה לאחר שהוביל את Unlimited כמעט מיום הקמתה ולאחר שהביא לאישור התוכנית העסקית החדשה בשבוע שעבר. הוא הסביר את החלטתו זו עקב רצונו לחזור לפעילות בינ"ל. הוא ימשיך לשמש כמנכ"ל חברת ויה-אירופה ישראל, בעלת השליטה ב-Unlimited.
 
כמי שהוביל את בניית התכנית העסקית, לאובר התחייב להמשיך לתמוך בחברה ולסייע בגיוס המשאבים הדרושים למימושה.
 
דורון כהן, יו"ר דירקטוריון Unlimited: "אני מודה לדני לאובר על תרומתו הרבה לחברה, משלבי הקמתה ועד להשלמת התכנית העסקית החדשה".
 
דני לאובר, (50), בעל תואר ראשון במדעי המחשב מאוקספורד ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת בוסטון, שימש בעברו בתפקידים בכירים בגופים ובמיזמים טכנולוגיים מובילים ברחבי העולם.
 
תזכורת: אך לפני 4 ימים כתבנו תחת תמונתו את הכיתוב הבא: "מנכ"ל Unlimited דני לאובר, ממש רגע לפני שנקרא "להחזיר מפתחות". זה קרה בדיוק כפי שחזינו. כבר ב-2013. חזרנו על התחזית הזו באין ספור מאמרים, גם של האנליסט ערן יעקובי (כאן וכאן). 

זהו הקרבן הראשון של התכנית של שלמה פילבר לשוק התקשורת ל-2016. יהיו עוד קרבנות, והרבה. 
בתחילת הדרך הכל נראה ורוד ושמח... (בטכס קבלת הרישיון משר התקשורת דאז, בסוף אוגוסט 2013).
תזכורת למאמר שפורסם כאן ב-2013, לראיון שנערך עם מנכ"ל דויטש'ה-טלקום (Deutsche Telekom-DT), חברות התקשורת הגדולה בגרמניה ואחת הגדולות בעולם, כשנשאל על מיזם הסיבים של חברת החשמל ביחד עם השותפה השבדית שזכתה במכרז חברת החשמל: ViaEuropa:

טים הוטגס (מנכ"ל DT): "לחברת ViaEuropa הייתה הצלחה די יפה בשבדיה והם רצו להיכנס לגרמניה. נפגשנו עם ג'ונס בירגרסון - Jonas Birgersson היזם של ViaEuropa, וכשראינו את המצגות שלו מיד הבנו, שמדובר במודל הרסני (Distructive). הגישה שלה, שהכל עובר דרך הפורטל שלה: Open Service Exchange ממש לא מתאימה לנו. זה מודל הרסני לכל חברת תקשורת גדולה. בשום אופן לא יכולנו להסכים לזה. המציאות היא שהיא לא נכנסה לגרמניה, כי בגרמניה יש רגולציה מאוד הדוקה על עולם התקשורת. אני לא בקי ברגולציה בישראל, אבל הכניסה שלה לישראל, ללא ספק, משדרת סכנה לחברות התקשורת הגדולות כאן. היא מציגה מודל, שהורס את השוק לספקי תקשורת גדולים וגם לפחות גדולים". 
 
Bookmark and Share