Telecom News - קבוצת פרטנר הציגה את מרכיבי שירות הטלוויזיה Partner TV

קבוצת פרטנר הציגה את מרכיבי שירות הטלוויזיה Partner TV

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> קבוצת פרטנר הציגה את מרכיבי שירות הטלוויזיה Partner TV
קבוצת פרטנר הציגה את מרכיבי שירות הטלוויזיה Partner TV
מאת: מערכת Telecom News, 27.6.17, 11:59פרטנר TV

פרטנר חשפה שת"פ עם מעצמת התוכן הבינלאומית Netflix ושת"פ עם אפליקציית התוכן קרטינה TV. עדכונים בתחתית הכתבה.

קבוצת פרטנר חשפה היום את שירות הטלוויזיה Partner TV, במסיבת עיתונאים בהובלת יו"ר הקבוצה ונשיא סבן קפיטל גרופ אדם צ'זנוף, מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי, וסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר, לירן דן.

שירות הטלוויזיה של פרטנר פתוח כעת להרשמה מוקדמת באתר החברה וייפתח בחודש הבא למכירה ל-5,000 הנרשמים הראשונים. פרטנר TV כולל 40 ערוצים חיים, אלפי שעות VOD, צפייה בתכני כל הערוצים עד שבועיים אחורנית באמצעות Catch Up מהטלוויזיה ומהנייד, ממיר 4K, גישה ישירה מהשלט לתכני Netflix ויוטיוב, הורדת תכנים מה-Google Play כחלק אינטגרלי מהממשק ועוד, במחיר של 69 ש"ח לחודש עבור שירות הטלוויזיה, 129 ש"ח לחודש עבור טלוויזיה+ אינטרנט (ספק+תשתית עד 100 מגה), 129 ש"ח לטריפל הכולל טלוויזיה, אינטרנט (ספק+ תשתית עד 40 מגה) וקו טלפון ביתי, ובקרוב גם חבילת קוואד הכוללת טלוויזיה, אינטרנט (ספק+תשתית עד 40 מגה), קו טלפון ביתי ומנויי סלולר.

בהמשך להודעה המשותפת של פרטנר ו-Netflix על שת"פ בין החברות, במסגרתה פרטנר היא החברה הראשונה בארץ, שתציע את שירות Netflix באופן מובנה בממיר, ותאפשר את חווית שימוש טובה ביותר למנויי Netflix עם נוחות של גישה ישירה ל-Netflix  בלחיצת כפתור מהשלט, פרטנר חשפה היום פרטים נוספים על השת"פ: חבילת פרטנרTV הכוללת בנוסף לעולם התוכן של פרטנר, גם את כל תכני Netflix ב-HD, שתוצע בקרוב במחיר של 89 ש"ח לחודש. מחיר הטריפל של פרטנר, שיכלול את Partner TV + Netflix, יעמוד על 149 ש"ח לחודש עבור שירות הטלוויזיה, אינטרנט (ספק+תשתית עד 40 מגה), וקו טלפון ביתי.

לקוחות הטלוויזיה של פרטנר ייהנו מגישה ישירה למגוון רחב של תוכן מקורי ורכש בינלאומי של Netflix, כולל סדרות טלוויזיה, סרטים ותעודה, באיכות שידור HD, Ultra HD ו-4K, תמיד ללא פרסומות. בין הסרטים החדשים מבית היוצר של Netflix: הסרט Okja, בכיכובם של ג'ייק ג'ילנהול, טילדה סווינטון ופול דנו, והסרט Bright בכיכובם של וויל סמית' וג'ואל אדגרטון. סדרות המקור של Netflix כוללות, בין השאר, את בית הקלפים, Stranger Things, נרקוס ו- The Crown.

בנוסף, פרטנר חשפה היום שת"פ עם חברת ראנד מדיה, נציגת קרטינה TV בישראל, שמספקת אפליקציית תוכן הכוללת עשרות ערוצי טלוויזיה לקהל דוברי הרוסית בישראל. מערכת ההפעלה הייחודית של פרטנר TV, פתוחה להוספת תכנים חיצוניים על גבי הממשק, ובכך מאפשרת לפרטנר לייצר שת"פ עם ענקיות תוכן מהארץ ומהעולם, עם ערך מוסף ללקוח במחיר ובחוויית המשתמש. בשבועות הקרובים, קהל עצום של צופי טלוויזיה דוברי רוסית, שעד היום לא היה פתרון רלוונטי עבורם בממירים הסגורים של השחקניות הוותיקות, יוכל ליהנות מהצעה המשלבת בין התכנים של Partner TV, ועשרות ערוצים ברוסית מבית קרטינה TV, בחבילת אחת ובממשק אחד

שירות פרטנר TV כולל ממיר 4K וצפייה בכל הערוצים, ההקלטות, VOD ו-Catch Up, על גבי עד 5 מסכים במסגרת מנוי יחיד (טלוויזיה, סמארטפון, טאבלט). הצטרפות לשירות כוללת התקנה על ידי טכנאי בבית הלקוח, ללא עלות נוספת.
 
עשרות ערוצים חיים, בהם:
עידן פלוס: 2, 10, כאן (11), כאן בערבית, ערוץ 20, חינוכית 23, ערוץ 24, ערוץ הכנסת
ספורט: 5 ערוצי הספורט הנצפים בישראל, מבית ערוץ הספורט:sport, 5plus, 5live ,5gold  ו- 5sport HD.
ילדים: ערוץ הילדים, לוגי, ג'וניור, GINX (ערוץ גיימרים), ערוץ הכוכבים, בייבי (בעברית, אנגלית ורוסית), Zoom.
חדשות ואקטואליה מהעולם: CNN, Fox News, Fox Business, France24 (צרפתית, אנגלית, ערבית), TV5.
בידור, טבע, לייף סטייל: VICELAND, נשיונל ג'אוגרפיק + Wild, AMC, Food Network, יאמיז, Travel Channel, ויוה, ויוה פלוס, ערוץ האופנה FTV, בית+
הפקות מקור: ערוץ צחוק ובידור ישראלי, בשיתוף טדי הפקות.
ספריית VOD ללא תוספת תשלום: תכנים לילדים וסדרות וסרטים מהארץ ומהאולפנים המובילים בעולם, בהם אולפני דיסני, וורנר, ניקולודיאון, יוניברסל, ABC, סוני ועוד. 
בנוסף, שירות להשכרת ורכישת סרטים חדשים, מיד עם ירידתם מהאקרנים.
גישה ישירה לתכני יוטיוב, מאגר הווידאו הגדול בעולם, הכולל מגוון תכני ילדים, מוסיקה, חדשות, הרצאות, סדרות, סרטים ועוד - בלחיצת כפתור ייעודי בשלט
גישה ישירה לתכני Netflix, בלחיצת כפתור ייעודי בשלט, ובקרוב, חבילות פרטנר TV הכוללות את כל תכני Netflix ב-HD
שת"פ עם אפליקציית התוכן קרטינה TV, שמציעה עשרות ערוצי טלוויזיה לקהל דוברי השפה הרוסית בישראל, שיכלול הצעה אטרקטיבית ללקוחות פרטנר TV.
 
טכנולוגיה וממשק:
ממיר 4K עם מערכת הפעלה TV Android  וממשק הפתוח להוספת אפליקציות תוכן, משחקים, ומוסיקה ישירות מה-Google Play.
יכולת "שיגור" (casting) של תכנים ממסך הסמארטפון אל מסך הטלוויזיה.

יכולות הקלטה מהממיר, הסמארטפון והטאבלט, ושירות Catch Up המתקדם בישראל - לצפייה בכל תכנית ששודרה בכל ערוץ, עד שבועיים אחורנית, ללא צורך בהקלטה מראש.

חיפוש קולי (בשלט ייעודי או באפליקציה) – מאפשר חיפוש בממשק פרטנר TV כולו, בערוצים חיים, ספריית VOD, יוטיוב ו-Google Play
 
מחירים:
 
  טלוויזיה דאבל
(טלוויזיה+ אינטרנט עד 100 מגה)
טריפל
(טלוויזיה+ אינטרנט עד 40 מגה+
קו ביתי)
קוואד
(טלוויזיה+ אינטרנט+ טלפון ביתי+
מנויי סלולר)
פרטנר TV 69 ש"ח 129 ש"ח 129 ש"ח בקרוב
פרטנר TV + Netflix 89 ש"ח 149 ש"ח 149 ש"ח בקרוב
 
 
אדם צ'זנוף, נשיא סבן קפיטל גרופ ויו"ר פרטנר: "זהו יום היסטורי לפרטנר, יום שבו אנו עושים צעד משמעותי ביותר בהפיכתנו לקבוצת תקשורת כוללת. אני רוצה לשבח את כל מי שעסק במלאכה המורכבת הזאת, שהם למעשה כל עובדי פרטנ. זה פרויקט, שכל החברה נרתמה אליו, ומרשים לראות איך חזון הופך לעשיי, שאת התוצאה שלנו אנו גאים לחשוף היום. ליוויתי בחודשים האחרונים את ההכנות האינטנסיביות, שאפשרו לנו להגיע לרגע המרגש הזה, ומה שאתם הולכים לראות עומד בכל סטנדרט בינלאומי. אני מייצג במעמד זה את חבריי לדירקטוריון החברה, ואת בעל השליטה בחברה, מר חיים סבן. מהיכרות רבת שנים איתו, אני יודע, שהוא יודע להבחין מהר מאוד במשהו, שיכול להצליח. ובפעם הראשונה כשהוא ראה את פרטנר TV, הוא אמר מיד 'יש לנו מוצר מנצח'".

איציק בנבנישתי: "בשנה שעברה, בפברואר 2016, הכרזנו על יציאה לדרך חדשה ומעבר מחברה ממוקדת סלולר לקבוצת תקשורת כוללת, והיום הגענו ליעד, עם השקת פרטנר TV. בפרק, שעבר מאז ההכרזה, הניעה הנהלת פרטנר מהלכים הכוללים איחוד כלל פעילויות החברה תחת מותג "פרטנר", הרחבת פעילות החטיבה העסקית והפיכתה לגורם משמעותי בשוק האינטגרציה והשירותים בישראל, הרחבת רשת הסיבים האופטיים העצמאית של פרטנר לשוק הפרטי כולל התחלת פריסה וחיבור לקוחות בערים שונות ברחבי הארץ, וכמובן, השקת שירות הטלוויזיה של פרטנר. מאז הוקמה לפני 20 שנים. אני גאה להוביל חברה המציעה רשת סלולר מתקדמת ומהירה, שירות האינטרנט המתרחב עם פריסת רשת הסיבים האופטיים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ומהיום גם את שירות פרטנר TV, שמבסס סטנדרט חדש מבחינת תוכן נגיש, מחיר וממשק".

לירן דן: "שירות פרטנר TV מותאם להרגלי צריכת התוכן המשתנים והוא תוכנן בקפידה על בסיס בחינה מעמיקה של הרגלי צריכת התוכן בישראל ובעולם. בתוך פחות משנתיים הקמנו פעילות טלוויזיה חדשנית המבוססת על הטכנולוגיה המתקדמת בעולם, ופותחת כל צופה לאפשרויות צפייה ותוכן ללא הגבלה. שירות פרטנר TV מביא לישראל את המהפכה הצרכנית המשנה את שוק הטלוויזיה הרב ערוצית בעולם. יש 5 מגמות עיקריות המובילות היום את עולם צריכת התוכן: צפייה בשידורים חיים שממשיכה להיות משמעותית, עלייה בצפייה בתוכן מוקלט, צפיית וידאו הולכת וגוברת ממכשירים ניידים, צפייה בשירותי סטרימינג דוגמת נטפליקס, ורגישות מצד צרכנים למחיר המשולם לחברות הטלוויזיה הרב-ערוצית. לכל אחת מ-5 מגמות אלו, נתנו מענה בפרטנר TV. זו זכות גדולה לאפשר ללקוחות הטלוויזיה של פרטנר ליהנות מהחוויה האולטימטיבית של נטפליקס".

עדכון 29.6.17, 12:35 פרטנר הודיעה, שבתוך פחות מ-48 שעות נרשמו 5,000 לקוחות לפרטנר TV. החברה פותחת את ההרשמה ל- 5,000 לקוחות נוספים.

בפרטנר מציינים, שההיענות בהרשמה לשירות היא הרבה מעבר לציפיות המוקדמות, ובחברה נערכים להגביר את קצב ההתקנות, שיחל כבר בסוף החודש הבא. 

ניתוח המהלך של פרטנר - כאן.

עדכון 25.10.17, 12:54: קבוצת פרטנר הודיעה היום על הצטרפות של 30 אלף משקי בית לשירות הטלוויזיה של פרטנר TV מאז החלה מכירת השירות. החברה הודיעה, שהשירות הותקן כבר בבתי 20 אלף לקוחות, ולכ-10 אלפים נוספים, שהשלימו הצטרפות לפרטנר TV (כולל מתן אמצעי תשלום), תואם כבר מועד התקנה. בנוסף, פרטנר וטדי הפקות הציגו היום את "ערוץ טדי", ערוץ צחוק ובידור ישראלי בהפקה מקורית משותפת, שישודר ב-HD באפיק 15 בפרטנר .TV

עדכון 17.12.17, 13:10: איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר הודיע הבוקר, שהשבוע יחובר הלקוח ה-40,000 לשירות הטלוויזיה פרטנר TV - תוספת של עוד 10,000 לקוחות, שהתחברו לשירות בתוך חודש. 
 
בנבנישתי: "מסקר שנערך עבור פרטנר בשבוע שעבר עולה כי רבע מהלקוחות הקיימים של הוט ויס שוקלים כעת לנטוש אותם כבר בשנה הקרובה. נטישת הכבלים והלוויין היא עולמית. הסמארטפונים הפכו למכשיר המרכזי שבו דור המילניאלס צופה בטלוויזיה, וככל שיורדים בגיל, חשיבות היכולת לצפות מכל מסך, בכל תוכן ובזמן שנוח לצופה עולה: צעירים עד גיל 24 צופים רק 38% מהזמן בתכנים בשידור חי, ובשאר הזמן צופים בתכניות האהובות עליהם בהקלטות, ב-VOD וב-"Catch up.
 
 
 

 

 
פרטנר



 
 
Bookmark and Share