Telecom News - הושק Samsung Galaxy Note 8

הושק Samsung Galaxy Note 8

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> הושק Samsung Galaxy Note 8
הושק  Samsung Galaxy Note 8
מאת: מערכת Telecom News, 23.8.17, 18:51NOTE 8

המכשיר מגיע עם צג Infinity,S Pen  חכם יותר ומצלמה כפולה עם מנגנון אופטי לייצוב התמונה - המצלמה הטובה ביותר, שסמסונג יצרה אי פעם, ופעולות, שמשתמשים מעולם לא חשבו, שניתן לעשות. עדכונים בתחתית הכתבה.
 
סמסונג אלקטרוניקס השיקה הערב בניו ניורק את ה-Galaxy Note 8, הדור הבא של מכשירי ה-Note.
 
ה-Note מיועד למשתמשים השואפים לעשות הכל  ובגדול. ה-Galaxy Note 8 מציע לחובבי ה-Note צג Infinity גדול יותר המותאם לשימוש בכף יד אחת, S Pen המאפשר לתקשר באופן אישי יותר ואת מצלמת הסמארטפון הטובה ביותר, שסמסונג יצרה אי פעם, שכוללת יכולות צילום יוצאות דופן. ה- Galaxy Note 8 עוצב במיוחד לדרך בה אנשים מנהלים כיום את חייהם באמצעות טכנולוגיה. 
 
כזכור, סמסונג השיקה את המכשיר הראשון בסדרת Note ב-2011. מאז ועד היום, התפתחה קהילה גדולה של חובבי Note המתאפיינים בחיבתם למסך הרחב האופייני של הסדרה ול-S Pen. עפ"י מחקרי שוק של סמסונג, שנעשו לאחרונה, 85% ממשתמשי ה-Note גאים להציג לראווה את ה-Note שלהם וממליצים עליו לחברים, 75% מהם מציינים, שזה המכשיר הטוב ביותר, שהיה להם.
 
ליהנות ולעשות יותר עם צג Infinity
 
Galaxy Note 8 מצויד בצג הגדול ביותר שנראה אי פעם בסדרת ה-Note. עם זאת, עיצוב הגוף הצר מאפשר לאחוז בו בנוחיות ביד אחת.
 
צג ה-Infinity בגודל של 6.3 אינץ' ועם רזולוציית Quad HD+ Super AMOLED מאפשר לראות יותר ולגלול פחות את המסך. ה-Galaxy Note 8 מעניק יותר מרחב לצפייה, קריאה, כתיבה, איור ועוד, ובכך הוא מהווה למעשה מכשיר הטלפון החכם האולטימטיבי לריבוי משימות.
 
משתמשי ה-Note מכירים כבר זמן מה את נושא ריבוי המשימות הודות ל-Multi Window, אך עם ה-Galaxy Note 8, מאפיין App Pair החדש מאפשר ליצור צמדי אפליקציות לפי בחירה על פאנל ה-Edge ולהפעיל בו זמנית ובקלות 2 אפליקציות. כלומר, אפשר לצפות בווידיאו ובמקביל לכתוב הודעה לחברים או לחייג לשיחת ועידה, כאשר גם המספר וגם היומן לפניכם.
 
S Pen: דרך חדשה לתקשר
 
מאז השקתו, הפך ה-S Pen לאחד המאפיינים המגדירים את זהותו של ה-Note. ב-Galaxy Note 8, ה-S Pen החדש והמשופר מאפשר דרכים חדשות ונוספות לכתוב, לצייר ולהפעיל את הטלפון ולתקשר עם חברים. ה-S Pen המשופר מצויד בקצה עדין יותר בעל רגישות משופרת ללחץ, ויש לו מאפיינים המאפשרים למשתמשים לבטא את עצמם בדרכים, ששום סטיילוס או סמארטפון אחר יכול להציע.
 
כאשר תקשורת באמצעות טקסט אינה מספיקה, פונקצית ה-Live Message מאפשרת דרכים אישיות וייחודיות לספר סיפורים, שיש בהם רגש ויכולות ביטוי נוספות. עם ה-Galaxy Note 8 ניתן כעת לשתף טקסטים מאוירים או ציורים בפלטפורמות שונות התומכות ב-GIF אנימציה (AGIF). זו דרך חדשה לחלוטין לתקשר עם ה-S Pen, כזו המוסיפה קשר רגשי המפיח חיים בהודעות.
 
צג Always On מאפשר למשתמשים לשלוט בהתרעות מבלי לפתוח את נעילת המכשיר בכל פעם מחדש. ב-Galaxy Note, מאפיין זה חזק עוד יותר. תזכיר Screen Off מאפשר לרשום עד 100 עמודים של הערות ברגע שמסירים את ה-S Pen, להצמיד הערות לצג ה-Always On ולבצע עריכה ישירות על הצג.
 
למרבים בנסיעות, או לכל משתמש הנתקל באתר אינטרנט בשפה זרה, מאפיין ה-Translate של ה-S Pen המשופר מאפשר "לרחף" מעל הטקסט ולתרגם אותו במהירות. לא מדובר רק במלים בודדות אלא במשפטים שלמים עד 71 שפות. כמו כן, ניתן לבצע המרה מיידית של יחידות מידה ומטבע זר.
 
תמונות טובות יותר עם המצלמה הטובה ביותר אי פעם של ה-Galaxy Note 8
 
המצלמה היא אחד הדברים החשובים ביותר שמשתמשים בודקים ברכישת מכשיר חדש. סמסונג מציבה הפעם רף גבוה מאוד למצלמות סמרטפון עם ה-Galaxy Note8 המצויד במצלמת הסמרטפון העוצמתית ביותר שהושקה אי פעם.
 
ה-Galaxy Note 8 מצויד ב2- מצלמות אחוריות של 12 מגה פיקסל עם מנגנון ייצוב תמונה אופטי (OIS) הן לעדשה רחבת הזווית והן לעדשת הטלפון. כך, גם כשמצלמים בשעות הלילה התמונות תהיינה חדות יותר הודות ל-OIS. מצלמה קדמית  8 מגה פיקסל.
 
לצילומים מתקדמים יותר, מאפיין Live Focus של ה-Galaxy Note 8 מאפשר לשלוט בעומק השדה ולהתאים את אפקט ה-bokeh (טשטוש) הן במצב צפייה מוקדמת והן אחרי הצילום.
 
במצב Dual Capture, המצלמה האחורית מצלמת 2 תמונות בו-זמנית ומאפשרת לשמור את 2 התמונות: תמונה אחת היא תקריב המתבצע מעדשת הסמארטפון ואילו השנייה היא תמונה רחבת זווית המציגה את הרקע כולו.
 
מצלמת הזווית הרחבה מצוידת בחיישן Dual Pixel עם פוקוס אוטומטי מהיר המאפשר לצלם תמונות חדות וברורות יותר גם בתנאי תאורה גרועים. ה-Galaxy Note 8 מצויד גם במצלמת 8 מגה פיקסל קדמית מתקדמת עם אוטו פוקוס חכם לצילום סלפי ולשיחות וידיאו.
 
עולם שלם של מאפיינים ושירותים
 
ה-Galaxy Note 8 מושתת על המורשת של Galaxy  - אוסף של מאפיינים ויכולות ייחודיים, שיחדיו הגדירו מחדש את חוויית השימוש הניידת:
  • עמידות במים ואבק: לפני 4 שנים השיקה סמסונג את ה-Galaxy הראשון העמיד בפני מים. כיום אפשר לקחת את ה-Note כמעט לכל מקום הודות לעמידות בפני מים ואבק (IP68) של המכשיר וה-S Pen. אפשר אפילו לכתוב על הצג כאשר הוא רטוב.
  • טעינה אלחוטית מהירה: לפני כשנתיים השיקה סמסונג את מכשיר ה-Galaxy הראשון עם טעינה אלחוטית. ה-Galaxy Note 8 תומך ביכולות המתקדמות ביותר של טעינה אלחוטית עד היום. זאת, כדי שניתן יהיה לטעון אותו במהירות ובנוחות ללא צורך בחיבורים וחוטים. הסוללה: 3,300 מיליאמפר. (יותר קטנה מזו של גלקסי S8 פלוס).
  • אבטחה: ה-Galaxy Note 8 מציע מבחר של אמצעי זיהוי ביומטריים, לרבות סריקת קשתית העין או סריקה של טביעת אצבע. Samsung Knox מספקת אבטחה ברמה צבאית של רובדי החומר והתוכנה וה-Secure Folder שומר בנפרד על מידע אישי ומקצועי
  • ביצועים רבי עוצמה: עם RAM של 6 ג"ב וזיכרון מורחב של עד 256 ג"ב, המכשיר מצויד בעוצמה הדרושה לגלישה, סטרימינג, משחקים וריבוי משימות.
  •  חוויה ניידת חדשנית: ה-Samsung DeX מעניק חוויה של מחשב שולחני בסמארטפון. אפשר לשמור בו קבצים, לעבוד תוך כדי תנועה ולהשתמש ב-Samsung DeX כאשר זקוקים למסך גדול עוד יותר. כ"כ, ה-Galaxy Note 8 כולל את Bixby, (שזמינה בישראל), דרך חכמה יותר להשתמש בטלפון משום שהוא לומד מכם, משתפר כל הזמן ועוזר לכם להספיק יותר.
ביצועים ניידים, תפוקה ואבטחה לעסקים
ה-Galaxy Note 8מציע רמת ביצועים חדשה גם לעסקים עם מאפיינים מתקדמים המשפרים את הביצועים, התפוקה והאבטחה עבור מגוון רחב של ענפים ומפשטים את אופן ביצוע העבודה
 
·        S Pen משופר לעסקים: ה-S Pen מאפשר לאנשי מקצוע לעשות מה שסמארטפונים אחרים אינם מסוגלים לעשות, כמו למשל, לרשום הערות באופן דיסקרטי במצבScreen off  או להוסיף הערות על גבי מסמכים ותמונות.
·        אימות זהות ללא מגע: ה-Galaxy Note 8 מציע לאנשי מקצוע סריקה של הקשתית. למשל, אנשי מקצוע מתחומי הבריאות, הבנייה או המגזר הציבורי המוצאים את עצמם במצב, שבו הם צריכים לפתוח את נעילת הטלפון אך אינם יכולים לעשות זאת עם אצבעם, יוכלו כעת לשחרר את הנעילה בסריקת קשתית או טביעת אצבע.
·        יכולות DeX  משופרות: ה-Galaxy Note 8 מציע את ה-x Samsung De למשתמשים הנדרשים להרחיב את חוויית השימוש הנייד למחשב השולחני ורוצים לעשות זאת באופן חלק ונטול זעזועים, בין אם הם בשטח, במשרד או בבית. 
 
מחויבותה המתמשכת של סמסונג לבטיחות
סמסונג ממשיכה ומדגישה את מחויבותה להוביל את התעשייה מבחינת בטיחות הסוללה. הסוללה של ה-Galaxy Note 8 החדש עברה את בדיקת בטיחות הסוללה של סמסונג, שכוללת 8 שלבים והיא המחמירה ביותר בתעשייה.

מידות המכשיר: 162.5X74.8X8.6 מ"מ.
משקל: 195 גר'.
מעבד Snapdragon 835 בארה"ב ו-Exynos 8895 גלובלי.
יש חריץ microSD בחלק העליון של המכשיר.
המכשיר תומך ב-1 גיגהביט LTE.
מערכת הפעלה: אנדרואיד 7.1.1.

ה- Galaxy Note 8 יחל להימכר בעולם ב-15.9.17 וצפוי להגיע לישראל ב-25.9.17, ויימכר בגווני שחור חצות, אפור סחלב, זהב מייפל וכחול ים.

כרגע מוערכים מחירי הגרסאות השונות (לפי 3 נפחי אחסון של 64GB, 128GB, 256GB) בין 3,500 ש"ח ל-4,500 ש"ח.

DJ Koh, נשיא חטיבת המובייל בסמסונג אלקטרוניקס: "אנו מעריכים את הלהט המתמיד של קהילת משתמשי Note. צרכנים אלה היוו מקור השראה מאז ומתמיד עבורנו ואת ה-Note החדש עיצבנו בשבילם: החל מצג ה-Infinity וכלה ב-S Pen חכם יותר וה-Dual Camera העוצמתית, ל-Galaxy Note 8 יש יכולות המאפשרות לבצע פעולות, שמשתמשים מעולם לא חשבו, שניתן לעשות".

Sajeev Jesudas, נשיא UL International: "עבדנו בשיתוף פעולה קרוב עם סמסונג על יצירת שיפורים משמעותיים במדע, שמאחורי האיכות והבטיחות של הסמארטפונים. הודות לכך, ה-Galaxy Note 8 עבר בהצלחה סדרה ארוכה ונוקשה של בדיקות בטיחות ותאימות של ההתקן והסוללה".
 
עדכון 19:16: רשת מחסני חשמל פתחה כעת בהרשמה מוקדמת לרכישת מכשיר סמסונג Note 8 Galaxy באתר הרשת payngo.co.il.
1,000 הלקוחות הראשונים, שישלמו באתר דמי הרשמה בסך 299 ₪, יבטיחו לעצמם את המחיר הנמוך ביותר של המכשיר עם תחילת שיווקו בישראל המתוכנן לשבוע האחרון של חודש ספטמבר. (הצעת המחיר של מחסני חשמל תהיה בכפוף להצגת הצעת מחיר מקורית מבית העסק או בהצגת פרסומים של המחירים בעיתונות). הם אף יקבלו במעמד המסירה ביחד עם המכשיר ערכת אביזרים משלימים ומתנות בשווי 1,000 ₪. בנוסף, הם ייהנו מאפשרות פריסה של 36 תשלומים ללא ריבית והצמדה וטרייד אין של עד 2,000 ₪ בתמורה לנייד הישן.

עדכון 24.8.17, 17:01 
: רשת חנויות סאני היבואנית הרשמית של מוצרי SAMSUNG בישראל הכריזה על פתיחת ההרשמה באתר החברה להזמנה המוקדמת של הגלקסי נוט 8. הרשת תעניק הטבה בשווי 699 ₪ ל-2,000 הנרשמים הראשונים: ערכת אביזרים במתנה הכוללת: מעמד טעינה אלחוטי מהיר SAMSUNG, מטען רכב מהיר SAMSUNG, כרטיס זיכרון 128GB וכיסוי אחורי (הכלול בערכת המכשיר). תשלום של 199 ₪ יבטיח ל-2,000 הנרשמים הראשונים את קבלת המכשיר עם חבילת ההטבות. בנוסף, תהיה הטבה בלעדית נוספת: תחנת עגינה DEX STATION ב-299 ₪ במקום 799 ₪. ההרשמה המוקדמת להלן (וגם ב-18 חנויות סמסונג ברחבי הארץ):
http://www.samsungmobile.co.il/landings/note8/NotePage.html#/

עדכון 3.9.17, 16:05: ה-Galaxy Note 8 מציין שיא ישראלי במכירות מוקדמות. נרכשו למעלה מ-2,000 מכשירים בשבוע הראשון למכירה המוקדמת ב-18 חנויות "סאני", כפול מגירסת ה-Galaxy 8S והיד עוד נטויה.

עדכון 24.9.17, 15:12: פלאפון השיקה את ה-Samsung Galaxy Note 8 במחיר: 3,999 ש"ח ובאילת: 3,418 ₪.
המכשיר תומך בטכנולוגית MIMO 4X4 – שמאפשרת מהירות של עד 400Mbps
החברה מציעה מבצעי Trade Up עד 1,200 ₪ זיכוי בשדרוג מכשיר. כל רכישה תינתן עם 5 שנות אחריות והמכשיר יוצע ב-2 צבעים שחור וזהב. 1,000 הרוכשים הראשונים, שהזמינו בהרשמה המוקדמת מקבלים ערכת אביזרים בשווי 700 ש"ח הכוללת: מטען אלחוטי בטכנולוגיית QI, כרטיס זיכרון 128GB ומטען שקע מצת. הרוכשים הראשונים לאחר מכן יזכו בערכת מהדורה מוגבלת בשווי 400 ש"ח הכוללת: מטען אל-חוטי בטכנולוגיית QI, זרוע לרכב וכרטיס זיכרון של GB16. הציפייה למכשיר זכתה לשיא של ביקושים. נרשמו בחברה  כ-10,000 הזמנות מוקדמות למכשיר עוד בטרם הגעה לארץ.

עדכון 25.9.17, 22:07: מרשת מחסני חשמל נמסר, שמיום רביעי שעבר ועד היום יש ביקוש גבוה ל-Note 8 ושיש 2 מגמות בקרב הרוכשים: הראשונה, רב מוחלט של הרוכשים משדרגים של נוט 5 והשנייה היא אופן התשלום בגין המכשיר. אם בהשקת הסמסונג נוט 5 ממוצע התשלומים של הלקוחות עמד על 11 הרי שכעת ממוצע התשלומים בהשקת הנוט 8 עומד על 23. הרשת מציעה את המכשיר במחיר של 3,990 ₪ ביחד עם סמארט-ווטש, כרטיס זיכרון מהיר של סאנדיסק GB64, כיסוי אחורי 8 של pure gear 
NOTE 8
NOTE 8



 
 
Bookmark and Share