Telecom News - המיזמים של The Nest הציגו בפני משקיעים ו-3 מיזמים זכו במקומות הראשונים

המיזמים של The Nest הציגו בפני משקיעים ו-3 מיזמים זכו במקומות הראשונים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> המיזמים של The Nest הציגו בפני משקיעים ו-3 מיזמים זכו במקומות הראשונים
המיזמים של The Nest הציגו בפני משקיעים ו-3 מיזמים זכו במקומות הראשונים
מאת: מערכת Telecom News, 20.11.17, 07:38רועי שטאנג

The Nest - הבית ליזמים צעירים מפתח תקווה, ציין שנתיים לפעילותו באירוע במסגרת שבוע היזמות העולמי, שמתקיים זו השנה העשירית ב-160 מדינות.

חן זוהר, (בתמונה למטה מימין), מייסד The Nest, סקר את הפעילויות, שהתבצעו בשנתיים האחרונות: "הקמנו קהילת יזמות, שחברים בה 1,500 חברים ומתוכם 22 מיזמים. יצרנו שיתופי פעולה עם החברות הפועלות בפתח תקוה:Oracle, Cadence, InnerActive, Ctera, Esop, ISOC, CyberArk, Strauss, Cellbright, ומרכז רפואי רבין.

הקמנו את פורום החדשנות של פתח תקוה המתכנס פעם בחודשיים. הפורום מורכב מפאנל של נציגים בכירים מהחברות הפועלות בעיר ו-2 מיזמים שלנו בכל מפגש מציגים מול הפאנל ומקבל פידבקים מחברי הפאנל על המיזם שלהם. בנוסף, אנו עורכים סדנאות מקצועיות בשיתוף חברות אלו. עד היום ערכנו 40 אירועים במסגרת מפגשי יזמות על הבר וערבי משקיעים.

אנו עורכים סיורים בחברות הייטק (בזק בינלאומי ו-CyberArk) לתלמידי התיכון בעיר, שלומדים את מקצועות המחשב, כדי לחברם לתעשיית ההייטק בעיר.

אנו מארחים משלחות: סטודנטים מסין הלומדים MBA באוניברסיטת בר אילן וקבוצות של מכינות צבאיות לטובת סקירת הפעילויות היזמיות שלנו ושותפים בצוות המרצים של מרכז המבקרים של תגלית.

בימים אלוה אנו מרחיבים את הפעילות לחו"ל בשיתוף פעולה עם Co.station הנמצא בבריסל ומבצע פעילות יזמות רבות עם שיתופי פעולה עם מרכזים נוספים באירופה".

הדובר המרכזי באירוע היה רועי שטאנג, (בתמונה למעלה), מנהל פרויקט בחברת :Mobileye "כיום יש יותר מ-20 מיליון רכבים המשתמשים בפתרון הטכנולוגי של מובילאיי. הרכישה ע"י אינטל מספקת גב איתן למובילאיי, שממשיכה בתנופת הפיתוח ותביא את החברה להוביל את המהפכה הטכנולוגית הבאה בתחום הרכב האוטונומי".
 
המיזמים של The Nest הציגו בפני פאנל משקיעים.
3 המיזמים, שזכו במקומות הראשונים:

מקום ראשון -  NeuroApplied
מיזם ייחודי המודד את התפיסה התת מודעת של אנשים בעזרת מקבצי תמונות על מותגים.

מקום שני -  Verifyoo
מספק שיטת אימות וזיהוי לקוח בצורה מאובטחת יותר, תוך שיפור חוויית המשתמש הכוללת. מספק פתרון הכולל מאפיינים פיזיולוגיים, התנהגותיים ומנטליים המבוססים על האינטראקציה של המשתמש עם המכשיר הנייד.

מקום שלישי - Castor
מאפשר למשתמשים לקחת את האובייקט המותאם אישית שלהם מהמסך ולהפוך אותו למוצר מוחשי ע" שימוש בהדפסת תלת מימד.

THE NEST
 
 



 
 
Bookmark and Share