Telecom News - מלאי הבדיחות וההפתעות סביב מועצת הכבלים והלוויין - מסרב להיגמר!

מלאי הבדיחות וההפתעות סביב מועצת הכבלים והלוויין - מסרב להיגמר!

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> מלאי הבדיחות וההפתעות סביב מועצת הכבלים והלוויין - מסרב להיגמר!
"הרמת מסך" ממה שלא מדווחים לציבור: את מי מינתה הממשלה (בהמלצת שר התקשורת - איוב קרא) למועצת הכבלים והלוויין (שממזמן היה צריך לסגור אותה)? את נתי שוברט, שהספיק בעברו להיות גם חבר המועצה וגם מ"מ יו"ר המועצה, עד ש"הועף" מהתפקיד, ביוזמה של שמילה מימון...
מאת: אבי וייס, 18.12.17, 12:12נתי שוברט

שר התקשורת, איוב קרא, נוהג לדווח על כל מעשיו, הגיגיו, מינוייו והישגו בטוויטר, בפייסבוק, בהודעות לעיתונות, בראיונות לכלי התקשורת וכיו"ב. אולם, לפני כ-3 שבועות כנראה הוא חלה במחלת השיכחה, לא ברור כרגע למה.

כך, שהשר שכח לדווח לציבור, שהממשלה אישרה לפי המלצתו את נתי שוברט (בתמונה משמאל), להיות מטעמו חבר מועצת הכבלים והלוויין (כזכור: למשרד התקשורת יש 3 מקומות במועצת הכבלים והלוויין, ו-2 מקומות מתוך ה-3 הללו, השלישי זה יו"ר המועצה, שאוישו במשך כמה שנים ע"י שמילה מימון ותמי לשם, התפנו לאחרונה, מסיבות שחשפנו אך לא מזמן).

החלטת הממשלה נמצאת כאן, למתעניינים, מ-23.11.17

לכן, שלחתי בדחיפות את השאלה הבאה להנהלת משרד התקשורת:
"נודע לי, שנתי שוברט מונה כנציג משרד התקשורת במועצת הכבלים והלוויין.
הכיצד?
הוא הרי כבר "עף" מהתפקיד הזה (היה בין היתר מ"מ יו"ר המועצה). כ"כ, הוא אמור לצאת לפנסיה בקרוב ובנוסף הוא נוהג להתחזות כבעל תפקיד שלא קיים (למרות הנחיות נש"מ).
אודה לתגובתכם המהירה".

תגובה לא הצלחתי לקבל. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. אין מה להיות במתח, די ברור למה לא קיבלתי תגובה...

זה קצת אירוני ואולי אף מבדר, לראות את מי מינו כמחליף לתמי לשם ולמימון שמילה במועצה לשידורי כבלים ולוויין, שמזמן היה צריך לסגור אותה ותקוותי, שזה יקרה די בקרוב. ה"חוכמולוגים" מינו לא פחות ולא יותר את "כוכב העבר" של המועצה, נתי שוברט, וכמובן שלא טרחו אפילו להוסיף את שמו לרשימת חברי המועצה (כדי שהציבור לא ירגיש בכך)... 

מעבר לעובדה, שהוא פורש לפנסיה בעוד מספר חודשים (בזמן שעל פי התקנות החוקיות, מינוי לחבר מועצה הוא ל-4 שנים), את רצף ה"הישגים" של נתי, הן באגף הספקטרום והן במועצת הכבלים והלוויין, פירטתי בהרחבה בשלל חשיפות המצויות באתר זה. נראה, שהסיבה המרכזית למינויו היא הכישרון הייחודי של נתי שוברט לא לדבר כשלא צריך וגם כשצריך. כלומר: שהוא לא יגרום לידי כך, שייחשפו חו"ח הפעילויות של שמילה ותמי במועצה, בעיקר בכל הקשור למכרז "ערוץ הכנסת" ו"זכיית" ערוץ 20 במכרז הכושל הזה.

אם שר התקשורת איוב קרא מוביל ומאפשר לבצע את התרגיל הסודי הזה, במינוי הזה, אז שלא יבוא בטענות, שהמועצה לא מתפקדת וש"אין לה זכות קיום".

למי שמעוניין להיזכר בתקופה בה נתי שוברט היה, בין היתר, במועצת הכבלים והלוויין (בתחילה כחבר המועצה ואחר כך גם כמ"מ יו"ר המועצה) ולמה הוא "עף מהתפקיד" וכל מה שהתרחש סביב התפקיד הזה, מוזמן לקרוא את הכתבות המבדרות מאותה תקופה: כנראה שחזרה על הבדיחות של העבר, משעשעת את השר איוב קרא. אותנו - לא. 
 
כישלון



 
 
Bookmark and Share