Telecom News - בלעדי: חשיפת הקלטות יו"ר מועצת הכבלים והלוויין במכרז הפקת ערוץ הכנסת

בלעדי: חשיפת הקלטות יו"ר מועצת הכבלים והלוויין במכרז הפקת ערוץ הכנסת

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> בלעדי: חשיפת הקלטות יו"ר מועצת הכבלים והלוויין במכרז הפקת ערוץ הכנסת
בלעדי: סוף תפקידה של ד"ר יפעת בן חי שגב, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, מתקרב במהירות. כעת אנו "מרימים מסך" מעל אחד הסודות הכמוסים ביותר של מועצת הכבלים והלוויין: היו"ר הוקלטה ע"י אחד מחברי המועצה, ששומר על ההקלטות, כנראה, "לכל צרה שלא תהיה". הגיעה העת להעביר את הכל לחקירת המשטרה!!!
מאת: אבי וייס, 14.1.18, 20:40ד"ר יפעת בן חי שגב

המאבק המתוקשר בין יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ד"ר יפעת בן חי שגב (בתמונה משמאל), לבין השר הממונה עליה, שר התקשורת איוב קרא, עולה היום מדרגה. ולא סתם מדרגה... 

לאחר שחשפנו בשבוע שעבר את מה שצמרת משרד התקשורת הסתירה: התפטרותו של חבר המועצה רועי הורוביץ מהמועצה, על רקע המכרז הכושל ל"הפקת ערוץ הכנסת" (בתחתית המאמר אנו חוזרים ומביאים את החשיפה הזו, למי שפספס), היום אנו "מרימים את המסך" מעל פרק סודי נוסף בפרשה הזו: יו"ר מועצת הכבלים והלוויין הוקלטה בסתר במהלך המכרז הכושל, ולכן שלחנו בבהילות את השאלה הבאה לצמרת משרד התקשורת:
"בשבוע שעבר חשפתי את התפטרותו של חברת מועצת הכבלים והלוויין רועי הורוביץ מהמועצה.
רועי הקליט את יו"ר מועצת הכבלים והלוויין (ד"ר יפעת בן חי שגב) במהלך דיוני המועצה, שישבה כ"ועדת מכרזים לעניין מכרז להפקת ערוץ הכנסת".
מצ"ב מסמך המעיד, בין היתר, על קיומה של ההקלטה הזו. הסרתי מהמסמך הזה (כמובן) כל דבר היכול להסגיר את מקור הדלפת המידע. [המסמך המלא מצוי כאן למתעניינים
מעבר לביקורת האישית הקשה ביותר, שכתב חבר המועצה המתפטר רועי הורוביץ  בשני מכתביו המצ"ב, נגד יו"ר המועצה ד"ר יפעת בן חי שגב, הוא מעלה גם כמה טיעונים המחזקים מאוד את עמדת Telecom News, לפיה יש לפתוח בחקירה פלילית בנוגע להתנהלותה של יו"ר המועצה ושל חברי מועצה נוספים (בעיקר נציגי משרד התקשורת: מימון שמילה ותמי לשם, שכעת כבר לא חברי מועצה, כל אחד מסיבה אחרת), בכל הקשור ל"תפירת מכרז שידורי הכנסת" עבור "ערוץ 20": ניהול המועצה "בעת האחרונה" בשיח לא דמוקרטי, השתקת עובדי המנהלת הסבורים אחרת ממנה באיומים מרומזים. וכן, אישור חד משמעי, כי רועי הורוביץ הקליט את יו"ר המועצה ערב פרישתו מוועדת המכרזים ב"מכרז שידורי הכנסת", שבו היא אומרת דברים, שאחר כך הכחישה נמרצות, אולם היא לא ידעה שהוקלטה.
האם לא מן הדין, שכל הפרשה הזו, כפי שכבר המלצתי, תועבר לאלתר לחקירה המשטרה?"

את תגובת מי מצמרת משרד התקשורת טרם קיבלתי, ככל שאקבל, אעדכן בהתאם. כ"כ לא קיבלתי את תגובתו של רועי הורוביץ לחשיפה. ככל שאקבל, אעדכן בהתאם. 

לקוראים, שאין להם סבלנות לקרוא את כל המסמך, שאנו חשפנו היום כאן, נביא כאן צילום רק של הפסקה הכי חשובה כרגע במסמך, שהוא התכתבות פנימית בין רועי הורוביץ לד"ר יפעת בן חי שגב (שגילתה, שהוא מקליט אותה וכן טענה כלפיו שהוא מזלזל בה כי היא אישה ואולי בגלל שהיא אישה ממוצא מזרחי), מה שהוביל, בין היתר, להתפטרותו מהמועצה:
הקלטה רועי הורוביץ

מהדברים כאן עולה, שרועי הורוביץ טוען, שההקלטות נעשו בגלל טעות טכנית "שלא מדעת", אבל כרגע, שיש בידו את ההקלטות, הוא שומר אותם כי "טוב שיש מידי פעם ראיות מוצקות ביד", למי שחי "באווירה ובתרבות של שקרים, הכחשות ודו-פרצופיות".

במסמך, שחשפנו היום, יש אימות מלא למה שחשפנו במהלך השנה וחצי האחרונות. Telecom News הוא האתר היחיד בארץ, שחזה נכון את כל המהלכים לטרפוד זכיית "ערוץ 20" ב"מכרז הפקת ערוץ הכנסת", עוד לפני שהתקבלו ההחלטות בעניין זה בוועדת המכרזים, חזה נכון, ש"ערוץ 20" לא יקבל את הרישיון לשדורי חדשות וחזה נכון, שיהיה פיצוץ בין יו"ר מועצת הכבלים והלוויין לבין שר התקשורת. 

הבעיה היא, שרבים לא היו מוכנים להקשיב לנו בשנה וחצי האחרונות, מה שהיה מונע את כל הכאוס הפלילי הזה, כשחשפנו את המהלכים המוסתרים כמעט בזמן אמת, מהלכים, שכל כך התאמצו בצמרת משרד התקשורת ובמועצת הכבלים והלוויין - להסתירם:
  • לשמילה מימון (כעת מנכ"ל בפועל של משרד התקשורת ועד לא מכבר חבר מועצת הכבלים והלוויין), אסור היה לשבת (מהחצי השני של 2016) במועצת הכבלים והלוויין. הוא ויו"ר המועצה הסתירו זאת מחברי ועדת המכרזים, ושמילה מימון היה שותף מלא לתרגילים לקראת ההצבעה הראשונה (סה"כ היו 3 הצבעות בוועדת המכרזים, שהיא גם מועצת הכבלים והלוויין, בשניים הראשונים נבחר שוב ושוב כזוכה "ערוץ 20" ובהצבעה השלישית הבחירה הזו נפסלה וטרם נבחר זוכה אחר). לאחר שחשפתי את מסמך ניגוד העניינים של שמילה מימון, הוא נאלץ לפרוש מהמועצה ולא השתתף בהצבעה השנייה וגם לא בשלישית, אבל זה לא יכול "לטהר אותו" מההצבעה הראשונה ומכל מה שקדם לה. הסתרת "ניגודי עניינים" במועצת הכבלים והלוויין היא עבירה פלילית (לפי סעיף 6לז(ב) +6ג בחוק התקשורת (!). 
  • לתמי לשם (לשעבר סמנכ"ל בכיר למנהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת), אסור היה לשבת (בכלל) במועצת הכבלים והלוויין. היא לא חתמה על שום "הסכם ניגוד עניינים" כנדרש בחוק (מה ששמילה כן עשה, אבל הסתיר והתעלם מהמסמך הזה, עד שנחשף על ידינו), ולא דיווחה על כך לוועדת המכרזים. חברתה הטובה, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, גם הסתירה זאת מהמועצה. אם לא די בכך, במהלך ולקראת סיום המכרז וההצבעה הראשונה, תמי לשם ניהלה מו"מ וניגשה למכרז לקבל תפקיד בכיר בכנסת (בוועדת הבחירות המרכזית), תפקיד, שתכננה לקבל לאחר פרישתה ממשרד התקשורת, פרישה, שהתעכבה לבקשת השר, כדי שתוכל להשתתף בהצבעה. גם עובדה זו הועלמה מחברי הוועדה. אגב, עוד לפני שהפרשה הזו התפוצצה, פנייה שלנו בסוף 2016 לבדוק את הפרשה הזו (של "ניגודי העניינים") לעומק (כאן) - טויחהגם הגשתי פנייה מפורטת ליועמ"ש ביום 23.10.16 (סימוכין 54319). אולם שתי הפניות לא נבדקו עד תום או בכלל. עד היום, לא קיבלתי שום מענה מה נעשה עם ההשגות הללו, למרות כמה תזכורות. למיטב הערכתי, "קליקת הפרקליטים" הצליחה לגרוס את הכל... כך, תמי לשם הצביעה בהצבעה הראשונה ומייד אחריה התבשרה, שקיבלה את התפקיד, שחשקה בו בכנסת. היא הצביעה גם בהצבעה השנייה, בלי לדווח, שהיא עוברת לכנסת (כי קיבלה את התפקיד), ובהצבעה השלישית כבר לא השתתפה, כי סיימה את תפקידה במשרד התקשורת ועברה לכנסת... 
  • היו "חפרפרות" (ששמם שמור במערכת), שייצגו את המתמודדים במכרז והם לא גילו את קשריהם לחברי ועדת המכרזים. כך, כל המהלכים היו טריקים אחרי טריקים, במטרה להכשיל את המכרז שהוביל לזכיית "ערוץ 20" בו ואת מתן הרישיון לשידורי חדשות ל"ערוץ 20". עוד פרטים יש למשל כאן, כאן, כאן, וכאן, למתעניינים. 
  • יו"ר מועצת הכבלים והלוויין "הסתירה במגירה", דו"ח פיקוח חמור כנגד "ערוץ 20" מאפריל 2017 (שמקורו בהחלטה שלה מ-1.3.17, שהעמידה את "ערוץ 20" למבחן של חודש), ועד אחרי ההצבעה הראשונה, שבה "ערוץ 20" זכה במכרז, הצבעה, שהתקיימה ב-4.5.17. היא שלפה את הדו"ח הזה רק אחרי הזכייה. כ"כ, פתחה בהליך הפרה נוסף כנגד הערוץ (שידור ריאיון עם רוה"מ), ביודעה, ששני תהליכים אלו שיזמה, ישיגו שני אפקטים מתוכננים בבת אחת: 1) הזכייה של "ערוץ 20", שמצטייר לפתע כ"פורע החוק", תבוטל ע"י הבג"ץ והיועמ"ש. 2) "ערוץ 20" לא יקבל את הרישיון לשידורי חדשות (שכבר אושר לו בסוף 2016), בגלל שהוא ערוץ "פורע חוק".  
  • יו"ר מועצת הכבלים והלוויין (די בדומה להתנהלותו של שלמה פילבר, המנכ"ל בנבצרות של משרד התקשורת), התעלמה מההמלצות של אנשי המקצוע במועצה (היו כמה אנשים ישרים, שלא הסכימו להשתתף בתרגילים הללו), איימה עליהם והאשימה אותם ("בהאשמות חסרות שחר", כמופיע במסמך שחשפנו). אנו חשפנו את ההאשמות שהאשימה את היועמ"ש של מועצת הכבלים והלוויין, עו"ד דוד קובסניאנו, שטען בתגובה, שהיא משקרת. 
"אור השמש הוא המטהר הטוב ביותר, ואור המנורה הוא השוטר היעיל ביותר", כך מצוטט לואי דמביץ ברנדייס, שופט בית המשפט העליון של ארה"ב. באומרו כך, התווה את עקרון השקיפות במערכות הציבוריות כתרופה לשחיתות. דברים אלה,שנאמרו על ידו ב-1914, נכונים שבעתיים גם היום

נספח (חזרה על החשיפה הקודמת, למי שפספס):
מה עוד יו"ר מועצת הכבלים והלוויין מסתירה בתלונה, שהגישה ליועמ"ש כנגד השר הממונה עליה?

כפי שציינו, היא מסתירה, שהיא עצמה אינה "צדיקת הדור" ו"לוחמת בשחיתות ובהפרות החוק המרובות של ערוץ 20", כמופיע בתלונתה ההזויה ליועמ"ש, ויש נגדה על שולחן אותו יועמ"ש המון תלונות, ובכלל זה תלונת בעניינים מאוד חמורים, שמופיעים שוב בקצרה בנספח כאן למטה, למי שלא זוכר, או לא רוצה לזכור. 

אולם, יש עוד דבר נוסף, שהיא מסתירה (ולא במקרה). בתחילת השבוע חשפנו את מה שהיא מנסה להסתיר היטב, וזו ההתפטרות של חבר ותיק, איש מקצוע (וישר דרך, ככל הידוע לנו) במועצת הכבלים והלוויין, על רקע המכרז המפוברק והכושל "להפקת ערוץ הכנסת" והכשלת מתן הרישיון לשידורי חדשות ל"ערוץ 20". המדובר בחבר המועצה בשם רועי הורוביץ. למי שפספס את האייטם (שיהיו לו עוד גילויים בהמשך הדרך, בנושאים, שאני עובד עליהם ממש כעת), אז הנה החשיפה במלואה שהייתה בתחילת השבוע: אגב, כל תהליך החקיקה בכנסת מפורט כאן

"עדכון 7.1.18, 14:00: האם תהליך התפוררות מועצת הכבלים והלוויין החל? האם רועירועי הורוביץ הורוביץ (בתמונה משמאל) כבר התפטר מחברותו במועצה (אנו ממתינים לתגובת משרד התקשורת לחשיפה הזו)? 

מה שהחל כמכרז די הזוי ל"הפקת ערוץ שידורי הכנסת", כשיו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין ד"ר יפעת בן חי שגב ונציגי משרד התקשורת במועצה, מימון שמילה ותמי לשם, מובילים לזכייה תמוהה של ערוץ 20 במכרז, הופך לפארסה של ממש, בעלת היבטים פליליים. זאת, לאחר שבג"צ עצר את המכרז בצו, משרד המשפטים סרב להגן על עמדת המועצה, מה שהוביל לעוד 2 הצבעות במועצה ובהצבעה השלישית הוחלט על ביטול זכיית "ערוץ 20" במכרז ע"י המועצה, זכייה, שאושרה ע"י המועצה בשני סבבי הצבעה.

דיון מי כן יזכה במכרז - טרם התקיים במועצה וכנראה לא יהיה מנוס מביטול המכרז הזה (רווח נקי למפיקת "ערוץ הכנסת" הוותיקה, שבינתיים ממשיכה להפיק את הערוץ בלי מכרז - "חדשות ערוץ 2", שנקראת כיום "החדשות", אחרי פיצול ערוץ 2). 

כעת אנו חושפים, שלאחר עימות חריף, שהתפתח בנושא בין נציג היוצרים במועצה, רועי הורוביץ (שהתנגד מלכתחילה לזכיית ערוץ 20), לבין ד"ר יפעת בן חי שגב וחבר המועצה הרצל מקוב (מנהל מרכז מורשת בגין), הודיע חבר המועצה הורוביץ על התפטרותו מהמועצה. יוזכר, שנעמי שחורי, חברת המועצה, התפטרה מוועדת המכרזים כבר במהלך המכרז, בגלל טענות שגויות, שהועלו לגביה ע"י יו"ר המועצה. 

כפי ש-Telecom News צפה, ככל ששר התקשורת איוב קרא לא ימהר לפזר את המועצה, המועצה תתפרק בעצמה. התפטרותו של הורוביץ מהמועצה ממחישה שוב עד כמה אין מנוס מפתיחה בחקירה פלילית בנוגע להתנהלות המועצה במכרז להפקת שידורי הכנסת, בדגש על אופן הצבעת יו"ר המועצה ד"ר יפעת בן חי שגב ונציגי משרד התקשורת במועצה (בעת קבלת ההחלטות במכרז זה), מימון שמילה ותמי לשם.

עדכון 10.1.18: חבר מועצת הכבלים והלוויין (לשעבר), רועי הורוביץ אישר ל-Telecom News, שהוא אכן התפטר ממועצת הכבלים והלוויין. הורוביץ ציין, שהוא לא מתפלא שמשרד התקשורת ויו"ר מועצת הכבלים והלוויין מסתירים זאת מהציבור".

נספח: מה צריך לחקור בדחיפות אודות ד"ר יפעת בן חי שגב:
על שולחן היועמ"ש (וגם במשטרת ישראל ובנציבות שירות המדינה) יש לא מעט תלונות בנוגע לד"ר יפעת בן חי שגב, אתעלם כרגע מנושאים יחסית שוליים, שבתחום המשמעת (שיש הרבה כאלה, חלק מפורט כאן), ואזכיר כאן רק את הבעיות הכי חמורות:
  • הסיוע, שמועצת הכבלים והלוויין בראשות היו"ר נתנה לשאול אלוביץ' (מפורט כאן), נושא, שלא נחקר כלל במסגרת פרשת בזק-YES-אלוביץ'-פילבר. מדובר בסיוע בהיקף של כ-2 מיליארד ש"ח לפחות, שיצא מכיס הציבור ולקוחות קבוצת בזק לכיוון הלא נכון, תוך הפרות חוק בקנה מידה אדיר (עשרות מונים יותר חמור, בכל קנה מידה, ממה שנחקר (או לא נחקר עדיין) סביבשלמה פילבר). 
  • יצירת מנגנון בלתי חוקי לגביית קנסת מ"ערוצי הספורט". מפורט כאן וכאן. הנושא הזה מונח (עם המסמכים הקשורים בפרשה זו), גם על שולחן היועמ"ש, משטרת ישראל ונציבות שירות המדינה. בנוסף, כל נושא הטיפול בערוצי הספורט במועצת הכבלים והלוויין הוא סיפור שערורייתי בכל קנה מידה (למשל כאן וכאן). 
  • פיברוקים בתחום "מכרז הפקת ערוץ הכנסת" (שזו העילה לתלונה של יו"ר מועצת הכבלים והלוויין כנגד השר). מדובר בסדרת מהלכים, שחשפנו (למשל כאן וכאן). את הפרשה החמורה ביותר הזו (של מכרז "ערוץ הכנסת"), פרשה, שכאמור, מסרבת להירגע, סקרנו באתר זה בהרחבה במספר רב של כתבות וחשיפות: כאןכאןכאןכאןכאןכאןכאן וכאן, למי שמתעניין בפרטים של השערוריה הפלילית והציבורית הזו. סיכמנו את סדרת הכתבות הזו בקריאה לפתיחה בחקירה פלילית בנושא, לאור כל מה שהתגלה עד כה בפרשה זו. למה קראנו לפתוח בחקירה פלילית? בגלל מה שנעשה "מאחורי הקלעים" של המכרז הזה, כולל מסמכים שכבר חשפנו ויש עוד (כולל הקלטות) בדרך לחשיפה. 
  • יצירת כאוס ברגולציה של שוק התקשורת בתחום הטלוויזיה, בכך, שלא כפתה על YES להוציא רישיון לשידורי VOD, לאור התיקון לחוק (שזה סיפור שעומד בפני עצמו והוא חלק מהפיסקה הראשונה למעלה), ובהמשך נמנעה באופן עקבי בטענות שוא לאכוף את החוק על כל הפרות החוק הנוספות מצד כל השחקים בשוק הטלוויזיה בנוסף ל-YES, לרבות "שדידת משאבי המדינה", ובמיוחד בכל הנוגע להוט (על רשת בזק ועוד שירותי OTT), סלקוםtvנטפליקס, ופרטנר. יש עוד כמה שחקנים קטנים במשבצת הזו, דוגמת קרטינה-טיוי, רמי לוי תקשורת, טריפל סי ועוד. התוצאה: ספקי ה-OTT, שנמצאים בגללה מחוץלכל מסגרת חוקית, יכולים למכור בזול את שירותי ה-OTT שלהם, והרווח הצרכני הזה הורס את השחקנים הוותיקים (הוט ו-YES). אם זו הייתה פעילות לגיטימית לפי חוק, אז בהחלט מגיע להוט ול-YES לקבל "מכה לא קלה בכנף" מהמתחרים בתחום ה-OTT. אבל, כשהכל מתנהל בכאוס, מי שיותר טוב ומוכר יותר בזול עם שירות לקוחות טוב יותר - מרוויח ובגדול, וכמובן גם לקוחותיו מרוויחים בגדול. אך אמש פרסמה פרטנר לבורסה (כאן) ןבהודעה מאוד מפורטת לתקשורת (כאן), שהיא הגיעה תוך פרק זמן מאוד קצר לכ-50 אלף לקוחות משלמים. זה מאוד יפה מול סלקום, שהגיעה לכ-150 אלף לקחות משלמים, אחרי יותרמ-3 שנים בשוק הזה. כך, רק לשני הספקים הללו בתחום ה-OTT (פרטנר וסלקום), יש כ-200 אלף בתי אב משלמים. באופן די אירוני, המחדל הרגולטורי הענק הזה של ד"ר יפעת בן חי שגב, מגשים את "מהפכת איוב קרא" עוד לפני שהחקיקה המתאימה, שאיוב קרא יזם, כדי לממש את היוזמה "המהפכנית" שלו, הגיעה לסיום החקיקה בכנסת. כך, איוב קרא יכול להודות ליו"ר מועצת הכבלים והלויין, שהיא הגשימה את המהפכה שלו, מהר יותר ממנו... 
הקלטה בסמארטפון

 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים