Telecom News - גם במועצת הכבלים והלוויין שימועים הם "ישראבלוף", כעולה מבג"ץ של אזרח

גם במועצת הכבלים והלוויין שימועים הם "ישראבלוף", כעולה מבג"ץ של אזרח

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> גם במועצת הכבלים והלוויין שימועים הם "ישראבלוף", כעולה מבג"ץ של אזרח
אזרח שאכפת לו, אפרי (אפרים) הלפרין, "גילה", שבשימוע, שנערך במועצת הכבלים והלוויין בעניין מתן רישיון לשידורי חדשות לערוץ 20, לא קראו בכלל את תגובתו לשימוע, שאין להתנות את מתן הרישיון הזה לערוץ 20 בכך, שהערוץ יהיה חבר במועצת העיתונות. בנוסף, קריאה נוספת לפיטורי ד"ר יפעת בן חי-שגב, שעושה ככל העולה על רוחה, ללא כל קשר לאיזה חוק או נורמה במדינת ישראל.
מאת: אבי וייס, 1.2.18, 12:03ד"ר יפעת בן חי-שגב

אזרח שאכפת לו מהרצליה, אפרי (אפרים) הלפרין, גילה (מה שסיני ליבל גילה מזמן, ראה למשל כאן, כאן וכאן), שבמשרד התקשורת הישראלי, שימועים זה רק ספין.

במציאות של הכאוס בהתנהלות משרד התקשורת הישראלי על כל אגפיו, ההחלטות הסופיות בכל נושא עקרוני, שנעשה לגביו כביכול שימוע, ההחלטות הללו מוכנות עוד לפני השימוע, ובפועל איש לא קורא את התגובות לשימוע (למעשה עו"ד אחד מהמשרד כן קורא אותם, רק כדי להכין סיכום ההתייחסויות לשימוע, סיכום הדוחה את כל ההתייחסויות הללו לשימוע...).

גם במקרה של סיני ליבל (בעניין צמצום שעות פעילות מוקדי השירות של חברות התקשורת) וגם במקרה של אפרי הלפרין (בעניין תנאי הרישיון לשידורי חדשות לערוץ 20), אפילו לקרוא את התגובה שלהם לשימוע ולשלול את התגובה הזו בסיום השימוע, זה לא בוצע. לא במשרד התקשורת עצמו ולא במועצת הכבלים והלוויין.

פשוט: לא קראו את תגובתם לשימוע, סתם כך. כנראה כדי לא לבזבז זמן יקר של עובדי משרד התקשורת (או עובדי מועצת הכבלים והלוויין), זמן שיוקדש לקריאת תגובות של סתם אזרחים לשימועים חשובים לציבור.

כמו שכתבתי לא אחת: "לא סופרים איש ממטר". אחרי כן מתפלאים למה ישראל נפלה בדירוג העולמי מתחת למדינות ערב, בתחום תשתיות התקשורת הקוויות והניידות שלה...

אולם, גם סיני ליבל וגם אפרי הלפרין, החליטו לא לשתוק, כשגילו שלא קראו בכלל את תגובתם לשימוע אליו הגיבו. את הסיפור של סיני ליבל כבר חשפתי, וכעת "נרים את המסך" מעל הסיפור החדש של אפרי הלפרין

לכן, שלחתי את השאלה הדחופה הבאה לשר התקשורת, למנכ"ל משרד התקשורת בפועל ולמועצת הכבלים והלוויין:
"מה תגובת שר התקשורת איוב קרא למאמר שפורסם כאן ב-News 1 תחת הכותרת: "לשמוע את הציבור עם אוזניים אטומות".
זאת, בהמשך לכך, שנחשף אצלנו (למשל לאחרונה כאן), שבמשרד התקשורת מבצעים שימועים רק "כספין על הציבור", וכעת נחשף בבג"ץ 780/17, שזו השיטה גם בשימועים המתקיימים במועצת הכבלים והלוויין".

תגובה לא הצלחתי לקבל. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. אין מה להיות במתח, גם אותי ואת ציבור הקוראים הענק של אתר זה (בניגוד גמור לחוק, לתקשי"ר ולהנחיות היועמ"ש), "לא סופרים ממטר". כך שאין כל סיכוי, שאקבל תגובה. אולם, הכלי שאני משתמש בו הוא לא בג"ץ, אלא חשיפת האמת והמציאות כאן, בפני הקוראים

העתירה של אפרי הלפרין בבג"ץ במלואה מצויה כאן - למתעניינים.
התגובה של המדינה לעתירה מצויה כאן במלואה - למתעניינים.
בימים הקרובים אפרי הלפרין ימסור לבג"ץ את תגובתו לתשובת המדינה (השקרית, לעניות דעתי, מתחילתה עד סופה, כמיטב המסורת של "קליקת הפרקליטים"). 

בלי כל קשר לתוצאה הסופית של הדיון בבג"ץ, בסוגיה העקרונית, שמעלה אפרי הלפרין (חיוב חד-ערכי ברישיון של ערוץ 20 להיות חבר במועצת העיתונות), כי קשה מאוד להתמודד מול "קליקת הפרקליטים", כפי שבזק למדה זאת אך השבוע "על בשרה" - כאן, אין חילוקי דיעות (בדיוק כמו במקרה של סיני ליבל), שאת תגובתו של אפרי הלפרין לשימוע - לא קראו במועצת הכלים והלוויין. זאת, למרות, שתגובתו הוגשה במסגרת הזמן שהוקצה לתגובות לשימוע. 

לעניות דעתי, חשוב מאוד, שאנשים המוצאים פגם מהותי בעבודת הרגולטור, "ירימו את המסך" מעל הטיוח וההתעלמות של הרגולטור הזה מהציבור, אותו ציבור שמממן לד"ר יפעת בן חי-שגב (בתמונה למעלה משמאל), את המשכורת, הרכב וכל שאר התנאים הנלווים שיש לה במעמדה כיו"ר מועצת הכבלים והלוויין.

אפרי הלפרין: "הם עושים שימוע ציבורי, אך בפועל מדובר בשימוע פרטי לגמרי, כאשר האוזניים אטומות לרחשי לב הציבור. ואם במקרה איזה פסיכי הולך לבג"ץ, הם 'מגלגלים עיניים לשמיים' ואומרים 'הוא שלח לכתובת המייל הבלתי נכונה'.

לפחות במקרה, שאני הייתי מעורב בו, ועל-פי ניסיוני הדל, כל השימוע הזה היה קקמייקה אחת גדולה, פניות של ציבור, אשר בית המשפט העליון סבור, שיש לדון בהן, והוא סבר כך פעמיים, הן לפני שנתבקשה התייחסות המדינה והן לאחר מכן, כאשר בית המשפט נמנע מדחיית העתירה על הסף כבקשת המדינה, והעבירה לדיון בפני הרכב. והם, הפריצים של משרד התקשורת, על יועציהם המשפטיים לא הטריחו עצמם לקחת את הטענות ברצינות במהלך השימוע, על-אף שהיו בידי הממונה על פניות הציבור, ומתוקף תפקידה וחובתה אני סמוך ובטוח, שהיא העבירה אותם לגורם המקצועי שערך את השימוע"

בנוסף, הבג"ץ של אפרי הלפרין חושף (שוב) את השקר בטענותיה של ד"ר יפעת בן חי-שגב בראיונות רבים, שהתראיינה בהם בחצי השנה האחרונה, שלא הוחלט במועצת הכבלים והלוויין לתת רישיון לשידורי חדשות לערוץ 20.

בנספח, שיש כאן בתחתית המאמר, מובא צילום מסמך, שהופץ לחלק מהעיתונות וצילום פוסט מהפייסבוק של ד"ר יפעת בן חי - שגב, מסמכים המוכיחים חד משמעית, שערוץ 20 כן קיבל החלטה המעניקה לו רישיון לשידורי חדשות (אבל בפועל הערוץ לא קיבל את הרישיון הזה, בגלל התרגילים של ד"ר יפעת בן חי-שגב וצוות ה"חפרפרות" המלווה אותה בתרגילים הירודים הללו). 

לכן, אנו קוראים שוב לשר התקשורת, איוב קראהשר איוב קרא(בתמונה משמאל), להוביל מהלך לפיטוריה (או להתפטרותה) של ד"ר יפעת בן חי שגב, כפי שכבר קראנו לו לעשות זאת אך לאחרונה, ולהוביל לחקירה בהתנהלותה, כיו"ר מועצת הכבלים והלוויין.

אפשר ומומלץ להיעזר בחקירה זו בהקלטות, שביצע חבר המועצה רועי הורוביץ (שלאחרונה התפטר מהמועצה, בגלל התנהלות הפסולה לטענתו של היו"ר), כפי שחשפנו כאן.

רועי הורוביץ הקליט (כעולה מדבריו) את כל הספינים והתעלולים של ד"ר יפעת בן חי-שגב והוא מחזיק את ההקלטות בידו, כדי להגן על עצמו.

אי אפשר להשאיר את העניין הזה פתוח, ללא חקירה יסודית. 

נספח: הודעות מועצת הכבלים והלוויין מ-22.12.16 בדבר ההחלטה לתת רישיון לשידורי חדשות לערוץ 20:
צילום 1
צילום 2

צילום 3

עדכון 2.2.18: אפי הלפרין שלח לנו את ההעתק של ההודעה הבאה שהעביר לבג"ץ - כאן



 
 
Bookmark and Share